Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har vi fått en ny moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Noen andre som ser Breaking Bad her?Siste episode, herregud! OMG OMG OMG Rolig nå, må komme meg hjem fra jobb først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Begynte på SOA på lørdag.. koser meg med den serien asså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Begynte på SOA på lørdag.. koser meg med den serien asså! Det tror jeg på, meget god serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Sons of Anarchy? Den står høyt oppe på min serieliste, men det er så mye annet snadder å pløye gjennom først Noen andre som ser Breaking Bad her?Siste episode, herregud! OMG OMG OMG Rolig nå, må komme meg hjem fra jobb først Hehe, anbefaler deg å vente til neste uke kanskje... For det var en stor cliffhanger å svelge! En uke til neste, får grøsninger! De skal totalt ha 16 episoder denne finalesesongen, ikke sant? I såfall ikke mange timer igjen... Bitch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Altså... Jeg bare nevner det... De som ikke følger med på tegneserien Injustice- Gods Among Us, går glipp av noe stort... Har du minste sansen for superhelter/comics så er det ingenting annet å gjøre enn å finne dette på nett (finnes på t*rrent og også på Comics appen på iPad). Råeste jeg har lest... Superman og Batman går apeshit, fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg liker donald duck <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg liker donald duck <3 Regna med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Donald er smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Han er inne på noe der... Bruker 1/3 av livet foran PCen jo... Fuck... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nettop...Batmannen din kom ikke med noen visdomsord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Formen er ikke bra, glad jeg bare har en natt igjen av denne turnusen. Skal ta en tur ned på Illegal Burger for femte gang i mitt liv, enda ikke fått spist der grunnet kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Når skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Photoshop er vanskelig... Demonstrerer min LedLenser X21R i aksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Når kommer resultatet av stortingsvalget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg