-Roger- Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 http://live.bmwgroup.com/2013iaa/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hva slags firma er du du driver/skal starte da noekult? Er det noe bilrelatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Han er sånn pga sykdommen hans.. De er ganske sta de som har den sykdommen.. Han hadde ikke gjort noe annet.. Han ble bare skikkelig banket opp pga det der.. men det er liksom en grunn til kjøpesenteret har vakter osv feks til og kaste ut han kompisen min.. Han kompisen min er ikke voldelig.. Man kan gjerne slå han, Men han slår aldri tilbake liksom.. Han er den typen. Hadde de kalt på vakta så hadde han kompisen min følgt med vakta uten noen problemer liksom.. Og man ser at han kompisen min er ganske spesiell og merker det ganske godt.. Han skiller seg utifra andre folk på hans alder.. Hehe, Texas innpå der hadde vært no ja De ansatte ble jo sjokkert pga det der og hu ene som jobber der gikk på på skole med han kompisen min.. Men spørrs hva hu tørr og si evt til politiet hvis de spørr de ansatte.. For han sa til kompisen min "du må passe på livet ditt hvis du anmelder det" Politiet spørte han som hadde gitt kompisen min skikkelig juling om hva han mente med det og da sa han at han bare mente at kompisen min måtte ta vare på livet sitt siden han var så ung :S Men politiet reagerte ganske mye på det tydligvis.. Men det var opptil foreldrene/kompisen min og anmelde det.. Det var ingen skader eller merker på han som tok kompisen min, men kompisen min ligger hjemme i senga med fult av blåmerker og kutt etter det der.. Så politiet skjønte ganske fort hva som hadde skjedd.. Men foreldrene til han kompisen min skal prøve og få tak i opptaket senere idag når kjøpesenteret åpner.. Men igjen så er kompisen min litt redd for og anmelde det siden han som banket opp kompisen min kommer fra et annet land og han andre har andre kompiser igjen.. (Håper ingen føler seg truffet av noe for jeg er ikke rasistisk..) Her trenger han vel ikke å levere noen anmeldelse? Legemsbeskadigelse vil vel automatisk føre til tiltale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har ALLTID vært en sucker for gamle amerikanere! nå tror jeg at jeg må hjem å smiske med kjerringa!!!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43909900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ett par timer venting i Tromsø, så hjem etter fire uker på sjøen.. Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Snakket med BSR-Tuning på Nesttun nå om chipping, er så sugen på det! .kunne teste tuningen i 3 timer før jeg bestemte meg, og for å sjekke at det ikke er vibrasjoner i kassen. Noen som har opplevd noe negativt med m57 motoren og chipping? Hr postet i e60/61 tråden og Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ett par timer venting i Tromsø, så hjem etter fire uker på sjøen.. Godt! Digg!! Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ett par timer venting i Tromsø, så hjem etter fire uker på sjøen.. Godt! Digg!! Sent from iPaddo Ja! Kjedelige timer på flyplassen da... Men det er glemt når jeg er på tur hjem fra flyplassen i 7ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Noen som har forhåndsbestilt GTA V? Hvor er det best å forhåndsbestille fra? Cdon? Komplett? Har ikke forhåndsbestilt før, og har hørt at mange er flinke til å levere de tidlig(ere?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Har så lyst på serval som katt (siste bildet) Men er ikke lov i norge Hva med en Savannah? Mener de er lovlige, og er store kattepuser se også Det er en krysning mellom Serval og Felis Catus, huskatt Ja, savannah er lovlig fra 4 eller 5 generasjon. Men det blir jo ikke helt det samme Kunne tenkt meg en Savannah i grunn, men for nå holder det med en liten Bengalgutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hva slags firma er du du driver/skal starte da noekult? Er det noe bilrelatert Far har drevet egen bedrift i 20 år. Jeg har jobbet for han i nesten 16 år (jeg blir 29 om akkurat 1 måned) med assistent- og IT-oppgaver. Vi kjøper brukte papirmaskiner (alt fra deler til hele fabrikker) fra Norge og Sverige og selger det videre i Midtøsten, mer spesifikt Sharjah (nabo-emiraten til Dubai), da vi når kunder fra Afrika og Asia i det markedet. Til nå har vi hatt en 50/50 partner der nede som har tatt seg av salg, men siden jeg nå er med på heltid og vi egentlig ikke var helt fornøyde med innsatsen til partneren vår så har vi bestemt oss for å etablere egen bedrift og ta oss av salgsdelen også. Når vårt hovedprosjekt (en papirfabrikk som vi har satset alt på) blir solgt innen 1-2 år så skal far pensjonere seg og vi skal da legge ned den businessen fordi a) jeg aldri hadde klart meg på egenhånd - det er penger å hente, men jeg mangler forhandlingsskillsene ved innkjøp/salg som kreves for å gjøre det bra, og jeg ønsker å starte min egen bedrift i Norge (den vil være bilrelatert så det holder!). I et nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iphone lansering ikveld 19.00... blir morro å se hvilke forandringer og hvilke nyheter som presanteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Aaahh..såpass ja Men da høres det jo ut som dere har litt å stelle med, spennende egentlig. Artig at du starter med noe bilrelatert, jeg har en drøm om det selv. Jeg finner foreløpig ikke nok baller til så satse på noe slikt Med drømmen om å være sin egen sjef og livnære seg på hobbyen sin er stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ett par timer venting i Tromsø, så hjem etter fire uker på sjøen.. Godt! Digg!! Sent from iPaddo Ja! Kjedelige timer på flyplassen da... Men det er glemt når jeg er på tur hjem fra flyplassen i 7ern. Øl så gjelder når du går på fri hehe Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg