Dirty Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Penger skal brukes, jeg bruker alt for mye penger på bil! og tjener alt for godt i jobben min Livet er hærlig gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Angående android vs Apple. Jeg har android telefon og synes det er greit nok. Handla meg nylig nytt nettbrettet, og testa flere forskjellige. Selv de gromme android nettbrettene har en hel del lag/microlag uansett hva man gjør. Dette er svært irriterende... Etter å ha testa en kompis sin ipad så havnet jeg på det. Har hatt android nettbrett tidligere forøvrig. Jeg misliker hvordan Apple tar seg alt for godt betalt og gjør ting så "låst".. Men akkurat her fallt jeg for den litt mer behagelige brukeropplevelsen. Jeg trenger ikke ørten giga vanntett og hva enn, så det passer forsåvidt til mitt behov. Kommer dog ikke til å kjøpe noe annet med et halvspist eple på i nær fremtid Wow, er jeg den eneste som ble skikkelig irritert over lag på Ipaud? Ser ut som apple folket ikke legger merket til dette fenomenet. Brain wash i call it for Apple folket? Som jeg sier så foretrekker jeg android, men akkurat på nettbrett så følte jeg at ipad var mer behagelig å bruke. Hvertfall når det kom til nettbrett med android for samme pris. Det er første apple produkt jeg har kjøpt noen gang, og det satt langt langt inne å faktisk handle noe med et halvspist eple på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Penger skal brukes, jeg bruker alt for mye penger på bil! og tjener alt for godt i jobben minLivet er hærlig gutter Ja det er noen som har det Men du jobber kanskje hardt også for å få en god lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Penger skal brukes, jeg bruker alt for mye penger på bil! og tjener alt for godt i jobben minLivet er hærlig gutter Tror Dirty har #YOLO tattoert på korsryggen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Penger skal brukes, jeg bruker alt for mye penger på bil! og tjener alt for godt i jobben minLivet er hærlig gutter Ja det er noen som har det Men du jobber kanskje hardt også for å få en god lønn? Hehe jeg bare fyrer opp Tjener vel normalt vil jeg tro, jobber og står i vettu Penger skal brukes, jeg bruker alt for mye penger på bil! og tjener alt for godt i jobben minLivet er hærlig gutter Tror Dirty har #YOLO tattoert på korsryggen sin haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Angående android vs Apple. Jeg har android telefon og synes det er greit nok. Handla meg nylig nytt nettbrettet, og testa flere forskjellige. Selv de gromme android nettbrettene har en hel del lag/microlag uansett hva man gjør. Dette er svært irriterende... Etter å ha testa en kompis sin ipad så havnet jeg på det. Har hatt android nettbrett tidligere forøvrig. Jeg misliker hvordan Apple tar seg alt for godt betalt og gjør ting så "låst".. Men akkurat her fallt jeg for den litt mer behagelige brukeropplevelsen. Jeg trenger ikke ørten giga vanntett og hva enn, så det passer forsåvidt til mitt behov. Kommer dog ikke til å kjøpe noe annet med et halvspist eple på i nær fremtid Wow, er jeg den eneste som ble skikkelig irritert over lag på Ipaud? Ser ut som apple folket ikke legger merket til dette fenomenet. Brain wash i call it for Apple folket? Som jeg sier så foretrekker jeg android, men akkurat på nettbrett så følte jeg at ipad var mer behagelig å bruke. Hvertfall når det kom til nettbrett med android for samme pris. Det er første apple produkt jeg har kjøpt noen gang, og det satt langt langt inne å faktisk handle noe med et halvspist eple på Ene knappen i midten til ipaud for meg til å knuse den på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ny sofa, tvilsom kvalitet på bilde pga panorering ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Da var ps 4 forhåndsbestillt , da har jeg noe å drive med i vinter også da istedenfor å miste lappen pga herjing med bil på snøfylte veger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 I dag kan jeg jammen skryte av å ha kjørt el-bil raketten SLS. Mildt sagt en meget potent sak, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 SL-BZZZ-S. Heftig Men du må fortelle mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Omgomgomg sesong 6 av Sons of Anarchy startet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hehe jeg bare fyrer opp Tjener vel normalt vil jeg tro, jobber og står i vettu Hehe, men det er bra du unner deg litt når man jobber å står i. Penger på konto er kanskje fornuftig men veldig kjedelig, må brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Trodde sons kom i neste uke jeg Ingen spoilers! Ser de opp igjen med samboeren (hun har ikke sett de enda). Angående tv-serier! Er det bare meg som synes Brille virker som noe teit dritt? Frister ikke å se Killer karaoke heller. Frister mest å avbestille hele canal digital. Haha. De få tingene jeg har lyst å se, laster jeg ned. Samboeren følger kun med på come dine with me, men nå som vi har VPN, kan hun streame det fra BBC (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Son`s kom i dag Allerede lastet ned første episode av årets sesong!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ser visst ut til at den kom ut i usa i går. Homeland derimot begynner ikke før slutten av september, men første episode er lekket ut allerede. Jeg har avbestilt min viasat gull pakke, har ikke brukt den på ett år nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg