Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og! Meget spent på Quattro på vinterstid.. :cool: Til nå har jeg kun kjørt RWD og det går liksom ikke fort nok rundt svinger på glatten. Med 200+hk og manuell kan det bli ganske så artig.. :)

Ooh. Turbomotor eller? Var noen gutter med S2 som var med på BMCCN's isbanekjøring (Gardemoen) i fjor som herjet som bare det og smilte bredt etterpå :) Er et eller annet jeg liker med turbomotor og firehjulstrekk sammen. Kan ha noe med at det minner veldig mye om WRC biler (spes Subaru og Mitsubishi) å gjøre!

Tror du kommer til å kose deg i hjel på nysnø :) Har ikke ord for hvor godt det var med Subaru Legacyen jeg hadde da det snødde masse... Bilen sto alltid utafor. Var bare å børste av snøen og kjøre rett ut av 20 cm. snø uten noen som helst stress :)

Men pass på når du leker i svingene, firehjulstrekk gir ofte falsk inntrykk av masse grep ;) Altså, man har tendens til å ha høyere fart på veien med firehjulstrekk vs. fwd/rwd og det kan straffe seg om man blir for uoppmerksom... I en bakhjulstrekkbil er man jo alltid klar til å rette opp rompa, blir mer laidback med firehjulstrekk på snøen :P

Gleder meg til å snurre i snøen igjen.

[ Bilde ]

Hehehe... det virker som om du begynner å få nok av ørken og ekstrem varme... :)

Ja, ikke gøy å gå i tre minutter til dagligvarebutikken, svette som en helt (hele t-skjorta blir klissvåt), for så å lengte etter air condition på hotellet for å kjøle seg ned i 30 minutter. But wait! There's more! Etter varmen sørger AC-kulda for en fin hodepine - HVER GANG :D

I dag var det 35 varmegrader ved fredagsbønnen kl. 12:30. Da sa en medarbeider at han var glad for at det ikke var så varmt i dag. He. Hehe. What. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, minstepris for taxi er 10 Dirhams, dvs. 16 kr., og det holder til korte turer :)

Her jeg bor er det ofte rush fordi det er en hovedvei samt at mange skoler ligger her... Da gidder jeg ikke å sitte i taxi i 20 min når jeg kan gå og bruke under halve tiden.

Apropos det... Nå er det kyllingtikka grill med drikke til 20 kr. :lol: Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, minstepris for taxi er 10 Dirhams, dvs. 16 kr., og det holder til korte turer :)

Her jeg bor er det ofte rush fordi det er en hovedvei samt at mange skoler ligger her... Da gidder jeg ikke å sitte i taxi i 20 min når jeg kan gå og bruke under halve tiden.

Apropos det... Nå er det kyllingtikka grill med drikke til 20 kr. :lol: Nam.

Kommer og besøker deg jeg, trenger billigtilværelse når det gjelder mat, drikke og drosjeturer, haha! Kan litt av språket også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Meget spent på Quattro på vinterstid.. :cool: Til nå har jeg kun kjørt RWD og det går liksom ikke fort nok rundt svinger på glatten. Med 200+hk og manuell kan det bli ganske så artig.. :)

4wd til vinterbruk er skammelig gøy, slår rwd ganske så heftig! Må bare huske på at hvis det begynner å gå langt ut i en sving, så er det bare å gi jernet :P Slipper du opp er det dømt til å dra ut.

Har lyst på en 4wd til vinterbruk igjen, var en smule tamt å kjøre rwd sist vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektet på snapchat. Er så utrolig mye dritt som blir sendt frem og tilbake. Men det er ganske morsomt, da! Haha

(For de som ikke har hørt om det er det en app, til Android og iOS, sikkert win også)

Man knipser bilde, velger tiden mottaker skal få se det, skriver beskjed eller tegner på bildet og trykker send. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...