gallay Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Litt sånn grei musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Live streaming av siste konserten til Kaizers... Verdt å nyte Jäger til det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... iseapparat Noen som har erfaring med dette apparatet og eller toolfarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Vurderte en liten stund å selge Tahoen (01mod) og kjøpe meg E39 igjen. Men etter å ha kjørt gamlingen sin E39 525d så fant jeg ut at jeg beholder Tahoen Liker store biler, og E39 blir litt for gocart i forhold til den jeg har nå Man kan kalle E39 for mye, men gocart er ikke en passende beskrivelse... Jo så absolutt. Sitter å subber i bakken med rævva, speil små som frimerker, elendig plass og fremkommelighet som en gocart på vinterføre ikke minst. Sett i forhold til hva jeg har nå Du vet du driver å sammenligner en traktor med Ferrari nå, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hvis du mener Tahoen er en traktor, så er ikke jeg flau over å eie en.. V8, kjørekomfort, og en bil som duger til det meste.. Men E39 likestilles med Ferrari mener du? Hvem planet er du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hmmm jeg er på jobb i Erbil, Kurdistan. Spesiell følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Vel... Vi som er regelmessig på bimmers, vi burde få en gratis ferieuke i Hellas. http://www.dagbladet.no/2013/09/14/nyhe ... /29277480/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hvis du mener Tahoen er en traktor, så er ikke jeg flau over å eie en.. V8, kjørekomfort, og en bil som duger til det meste..Men E39 likestilles med Ferrari mener du? HVILKEN planet er du på? Og E39 likestilles med gocart? Hvilken planet er DU på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Les nå da, at det er i forhold til Tahoen! Ikke les første linje, for så å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 E39 minner ikke om cart samme hva man sammenligner med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hvis du mener Tahoen er en traktor, så er ikke jeg flau over å eie en.. V8, kjørekomfort, og en bil som duger til det meste..Men E39 likestilles med Ferrari mener du? Hvem planet er du på? Jeg bare kødder! Gikk utifra at du gjorde det samme (til en viss grad) Men V8 hjelper fint lite, når du skal dra et helt hus med den. Hehe. Eneste nytelsen blir vel lyden. Låner svogers sin 01 tahoe innimellom, til transport. Den hadde vel rundt 5l motor og rett under 300hk om jeg husker riktig. Og den er treeeeg. Dårlig i svinger, vugger som en jolle i nordsjøen og det er dårlig plass opp til taket. Interiøret ser billig ut og eldre enn det er. Det eneste jeg likte med den, var hvordan den taklet ujevnheter i veien. (Men hvis du liker kjørekomfort, er en 5-serie med fornuftige felger og oem dempere mye bedre) Etter min mening finnes det ikke kjøreglede i bilen. Men hvis man er en SUV-person, skjønner jeg at det er mer spennende enn 2.0d, og at man av den grunnen liker sin V8 (og bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Fant en ødelagt M5 på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43921303 "Norskkjøpt orginalbil med heftig utseende og sjel.." Tenker vi sier uorginal bil med jalla utseende og mistet sjel jeg. For hvem skrur vel på uorginale facelift baklykter lik legoklosser, klistrer på spoiler og støtlister i sølv på en orginal M5!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg