Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderte en liten stund å selge Tahoen (01mod) og kjøpe meg E39 igjen. Men etter å ha kjørt gamlingen sin E39 525d så fant jeg ut at jeg beholder Tahoen :)

Liker store biler, og E39 blir litt for gocart i forhold til den jeg har nå

Man kan kalle E39 for mye, men gocart er ikke en passende beskrivelse...

Jo så absolutt.

Sitter å subber i bakken med rævva, speil små som frimerker, elendig plass og fremkommelighet som en gocart på vinterføre ikke minst. Sett i forhold til hva jeg har nå :)

Du vet du driver å sammenligner en traktor med Ferrari nå, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener Tahoen er en traktor, så er ikke jeg flau over å eie en.. V8, kjørekomfort, og en bil som duger til det meste..

Men E39 likestilles med Ferrari mener du? Hvem planet er du på?

Jeg bare kødder! Gikk utifra at du gjorde det samme (til en viss grad)

Men V8 hjelper fint lite, når du skal dra et helt hus med den. Hehe.

Eneste nytelsen blir vel lyden.

Låner svogers sin 01 tahoe innimellom, til transport. Den hadde vel rundt 5l motor og rett under 300hk om jeg husker riktig. Og den er treeeeg. Dårlig i svinger, vugger som en jolle i nordsjøen og det er dårlig plass opp til taket. Interiøret ser billig ut og eldre enn det er. Det eneste jeg likte med den, var hvordan den taklet ujevnheter i veien. (Men hvis du liker kjørekomfort, er en 5-serie med fornuftige felger og oem dempere mye bedre) Etter min mening finnes det ikke kjøreglede i bilen.

Men hvis man er en SUV-person, skjønner jeg at det er mer spennende enn 2.0d, og at man av den grunnen liker sin V8 (og bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35_183747127_xl.jpg

35_1173562522_xl.jpg

Fant en ødelagt M5 på finn.no :(

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43921303

"Norskkjøpt orginalbil med heftig utseende og sjel.."

Tenker vi sier uorginal bil med jalla utseende og mistet sjel jeg. For hvem skrur vel på uorginale facelift baklykter lik legoklosser, klistrer på spoiler og støtlister i sølv på en orginal M5!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...