gallay Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Haha, får heller vente bf4 kommer tilsalgs. DEtte ser lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Føler meg veldig slem, men lo jaggu godt her på jobb nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 [ Bilde ]Føler meg veldig slem, men lo jaggu godt her på jobb nå ja.. http://www.wimp.com/preparespounce/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 [ Bilde ] nytt bilde på facebook det der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 SELGER S4'n viewtopic.php?f=15&t=269780 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Liker det karosseriet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ja, jeg har også sansen for det. Synes det holder seg godt. Ikke BMW-godt, men godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Den type S4 var drømmebilen da jeg gikk på ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Hehe ja, jeg synes det fortsatt er en liten drømmebil jeg Den fliser det meste som går på veien, og den er samtidig billig hvis man sammenligner hva du får av effekt opp mot prisen du faktisk betaler for selve bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Yeah Måtte låne litt av sparebørsen. Haha De selger ikke GTA på Expert i Loddefjord (vestkanten) hvert fall! Men de hadde mange på platekompaniet Nesten ikke en sjel der, og de som var der, så på alt annet enn GTA. But who cares. Spilletid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 @316: Har du sovet noe siden du handla GTA? Is it fun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Han er sikkert død han nå! Edit: hadde forventet å begynne spillingen nå, men ps3 ville ha oppdatering og etter en god stund begynte spillet å loade. Nå vil GTA installere 8,5gb før jeg får begynne. O.o Kjedelig å vente. Hehehe. Har brukt ps3 som bluray-spiller så lenge, at jeg glemte hvordan det foregikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Drø først til elkjøp i skien i dag, ingen gta til ps3, kun xbox. Blei litt forbanna, og kjørt alt den gamle e39en til fattern orket til nabobyen, porsgrunn. På elkjøp der hadde de ingen til xbox igjen, og en igjen til ps3. Happy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg