316 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 http://oppositelock.jalopnik.com/ebay-f ... 1342763844 WTF?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 http://oppositelock.jalopnik.com/ebay-find-for-100k-what-the-hell-is-this-1342763844 WTF?! Ett såpestykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Selges:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 I'm in. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Mye kan jeg få får noen gs silver/goldtrack 8.5x19 og 9.5x19? Forsåvidt bra stand, ikke kantkjørt eller noe merker. Ganske bra framdekk og lovlige bakdekk (billigdekk) Eneste er at senteret på felgene er forsjelige farge foran og bak, samt flassa bak(plasti dippa) En kompis som vil handle dem av meg, vet ikke hva jeg skal kreve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 I'm in. [ Bilde ] Thats what ... said Hva heter du på snap? Send på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Fææn, endelig fått lastet ned ios så får jeg ikke til og installere d!!! Æsj... Har også hengt meg på GTA V-bølgen... Skal bli moro og prøve, selv om jeg ikke er noe spillgeek.. Blir stort sett lei etter en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Bare fortsett Jørgen, installerer seg til slutt. Prøvde vel 6-8 ganger før det gikk. Oppdaterte ikke via iTunes jeg da. @fræsarn, er ikke på snap ennå. En liten miss under registrering gjorde at jeg er nødt til å ta det "manuellt" med Snapchat teamet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg var en god time inni nedlastinga av ios7 da internettet hikket litt og forsvant et par sekund.... Ble en tanke forbanna når jeg så at den da startet fra scratch igjen... Tommel ned til apple for sånnt idioti... Forsvinner plutselig det den lastet ned den siste timen?? Satte det til å laste ned enda en gang men så fikk nettet anfall enda en gang... Er litt ustabilt til tider her.. Helt merkelig. Helt borte på laptopen, funker fint på samsung telefonen og er litt til og fra på nettbrettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 I'm in. [ Bilde ] Hva mer får dere enn bare annerledes ikoner? Kommer iOS 7 oppdatering til iPad også? := Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 I'm in. [ Bilde ] Hva mer får dere enn bare annerledes ikoner? Kommer iOS 7 oppdatering til iPad også? := Får mer multitaskingsvennlige funksjoner, blant annet blir safari mye bedre. Nye måter å sortere bildene på i bildemappene man kan scrolle fra bunn sånn verktøymeny der man fort kan skru av wifi/bluetooth/skru av og på musikk osv, sånn som android har når du scrollen ned fra øverst på skjermen. nytt design og nye bakgrunner og slikt. annerledes effekt på bakgrunnsbildene da de følger deg ++++ skal visste være over 100 små og større endringer, men hvor mange som påvirker hver og enkelt bruker er nok langt færre er greit med change synes jeg =) men så får jeg snart nyeste Sony Xperia Z1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 man kan scrolle fra bunn sånn verktøymeny der man fort kan skru av wifi/bluetooth/skru av og på musikk osv, sånn som android har når du scrollen ned fra øverst på skjermen. Håhåhå, håper Google saksøker Apple til helvete nå Desperasjonen stinker *plystrer og ser en annen vei* Takk for svar hermanoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Men sånn vindu med varslinger som samsung har fra toppen har jo Apple hatt i evigheter. Hvorfor skal det plutselig bli en issue nå? Aner ikke hvem som var først jeg, da jeg heldigvis har trykt minimalt på samsungdritt. Driter passelig godt i det også, så lenge brukervennligheten er på topp. Så får heller androidene kose seg med at innmaten i telefonen er 3x bedre enn apple sin, og for samme pris får de en telefon som ser jævlig ut, og føles jævlig, men er bedre specca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Men sånn vindu med varslinger som samsung har fra toppen har jo Apple hatt i evigheter. Hvorfor skal det plutselig bli en issue nå? Aner ikke hvem som var først jeg, da jeg heldigvis har trykt minimalt på samsungdritt. Driter passelig godt i det også, så lenge brukervennligheten er på topp. Så får heller androidene kose seg med at innmaten i telefonen er 3x bedre enn apple sin, og for samme pris får de en telefon som ser jævlig ut, og føles jævlig, men er bedre specca. Hvilken innmat er det som er 3x raskere i en s4 mot iphone5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Siden det "krangles" om telefoner, litt vann på mølla; Hva kommer det av at alle Appleeiere, uten unntak, sier at de skal ut og hente iphonen sin. Hvis de feks har glemt den i bilen? Alle andre skal jo ut og hente telefonen sin .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg