Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det høres sånn ut, men slik er det jo for de fleste når man får barn og 20-årenes ville festing så smått begynner å bli et fjernt minne... :)

Holder på å jobbe vekk min nå. Er farlige greier det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt gta v i noen timer nå, og ikke for å høres ut som en hipster som bare vil gå mot strømmen, men: meh. Spilt det før liksom. Grafikken er så som så, er vel så bra som det blir på ps3. Antialiasing er vel det mest merkbare. Hakkete kanter på alt. Stort sett kjedelige oppdrag, har vel ikke komt så langt enda (komt til at trevor møter michael), og ingen som skiller seg ut som særlig minneverdige. Nice med mulighet til å bytte mellom characters, får litt ekstra variasjon. Har vel ikke vert på mer enn 10% av kartet, men vet ikke hvor mye mer jeg får ut av å oppleve resten. Stort sett ikke noe særlig å oppleve. Kjørefølelsen er jo i typisk gta-stil, så det å cruise rundt er ikke så vanvittig høydare. Skyting og slikt er forbedra siden gta iv, men fremdeles ganske dritt med autoaim og ps3-kontroll. Kan sikkert skru av autoaim, men sitter fremdeles med ps3-kontroll, så da blir det vel enda jævligere.

Greit tidsfordriv, men ikke noe mer for min del iallefall.

Aimen er grunnen til at jeg har gitt opp alt av skyting på console. For en gammel FPS-gamer med mus, så er det vanskelig å svelge at man har NULL kontroll på aimen.

Er bare å glede seg til det kommer på PC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen bra joggesko å anbefale? Til rundt 700-1200kr.

Kjøper joggesko og bruker dem hele tiden i 1-1.5 år også skifter jeg dem ut.

Har det siste året og 3-4mnd brukt

Nike free 5.0 . Men nå har disse blitt slitne.

Lurer på om jeg bare skal kjøpe de nyeste Nike free 5.0, eller har noen av dere noen andre forslag? =)

Slikt har man Löplabbet til. De fikser deg sko i den prisklassen som passer foten din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 80 år gamle kjerringer hele gjengen? Likte stort sett oppdateringen, men synst det gamle opplegget ved dobbelklikk på knappen med den linja nede for å veksle mellom programmer var greiere enn slik det er nå.. Men sikkert tilvenningssak.

Har begynt å like den, jeg var heller ikke spesielt imponert først. Etter noen dager er den like kjapp for avslutting av programmer, og du får i tillegg en preview på hva du styra med før du lukker det. Så nå er den gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett endel av disse 6-serie Gran Coupeene her nede nå, det er helt latterlig lekre og mektige biler!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41194710

Har blitt helt forelska i dem. Får handle en utslitt modell om 30 år :P

Det der er vel en vanlig 6-serie. Gran Coupe har 4 dører :)

Men ellers helt enig. Blinkskudd med design, både innvendig og utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 80 år gamle kjerringer hele gjengen? Likte stort sett oppdateringen, men synst det gamle opplegget ved dobbelklikk på knappen med den linja nede for å veksle mellom programmer var greiere enn slik det er nå.. Men sikkert tilvenningssak.

Er du 80 år gammel kjærring eller? Den dobbelklikk saken er så ut lizzm.

Men hvorfor jeg reagerer er fordi man skal ikke bruke så tynn skrift på slike størrelser. Er noen basic ting som de ikke har fulgt i mine øyne som gjør at brukervennligheten og opplevelsen går ned!

Men som du sier selv, tilvenning men la meg føye på. Smak og behag. Er en drøm å fjerne programmene nå kontra gammel.

Enig, veldig greit å bare kunne dra opp og fjerne program.. Men før var det plass til 7-8 program på lista nede, nå er det vel 3 eller 4. Bruker man da youtube i bakgrunnen med airplay, facebook, finn-appen samt safari, så må man faktisk bla for å mulititaske mellom de.. Tar vel ca 0.2s mer tid, men allikevel.

Rekner med di har gjort sånn du kan fjerne alle programmene ved ett trykk?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinna fyren der har mye cash :) synes ikke så synd i bilen, men heller han som knuser den isteden for å betale slik at den funker igjen. har selv vært i en knipe der leverandør nektet å bettale ut ny motor, selv med garanti. Å ja an har lyst til å ødelegge heile driten, men dette synes jeg er å gå litt langt :shock: sjøl om det e underholdene å det stikke litt i hjerte :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :-)

Fikk telefon ifra dama til brudern nå nettop.

E46 med m52b20 tu ..

Jeg var der med startkabler da hun da den hørtes ut som den var lite strøm på.

Men hørte fort at det ikke var strømmen som var problemet.

Gikk frem å koblet ifra startkabler å drog opp peilepinnen. Den var TØRR!!

Så motoren er nåkk skjært seg.. Da den hørtes ut som den sku starte, men den gjor det akkurat ikke, å den hadde litt sann skarp lyd i seg..

Så da spør jeg, er det vanskelig å bytte motor i e46?

Har byttet på e36 en min, men da kunne jeg bare koble me rett på ledningsnettet å jerna som var der fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...