spruddel Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Takk for svar der oppe Fredrik Utskifting av anlegget venter jeg nok med, er greit nok fornøyd med det som det er og er grenser på hvor høyt jeg kan spille når jeg flytter i blokk Samt at det har ruslet veldig mange kroner i det siste (typ over 400k) Skal ned på hifiklubben når de åpner, så håper jeg de kan hjelpe meg Gleder meg til å leke med Sonos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Kjedelig på jobb i dag.. P1050998.JPG Haha, konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Om det kjøres på 2.4ghz kan du glemme rekkevidde og god lydkvalitet om du bor i hissig Wlan området, for eks Oslo sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Om det kjøres på 2.4ghz kan du glemme rekkevidde og god lydkvalitet om du bor i hissig Wlan området, for eks Oslo sentrum Det går nok bra, Sonos bruker Mimo på 2.4 og 5GHz båndene(layer 2). Dersom det blir kanal interferens så finnes det løsninger. WLAN er egentlig ikke så utfordrende som mange skal ha det til dersom man gjør visse grep. Målinger og research er en stor fordel, samt justering av antenner for best mulig ytelser for ditt bruk. Da jeg feilrettet for Altibox var det ofte store bygårder, hver eneste kunde hadde samme utstyr(Telsey hjemmesentraler) dvs. at default lå alt på samme kanal. Det gikk igjen i hver eneste bygård, foreta grundige målinger og foredele kundene utover hele frekvensbåndet. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Takk for svar der oppe Fredrik Utskifting av anlegget venter jeg nok med, er greit nok fornøyd med det som det er og er grenser på hvor høyt jeg kan spille når jeg flytter i blokk Samt at det har ruslet veldig mange kroner i det siste (typ over 400k) Skal ned på hifiklubben når de åpner, så håper jeg de kan hjelpe meg Gleder meg til å leke med Sonos Skjønner den, går i tankene om å selge mastodontene mine og heler gå for noen mindre høytalere med en grom rørblokk til å drive det, jeg er usikker på hva som skal til for å få skikkelig nøytral lyd, da jeg var hos typen jeg kjøpte min nåværende rørforsterker, fikk jeg en liten vekker på hvor bra lyd en kan få til tross for størrelse, da med tanke på gjengivelser av kvinnevokal og instrumenter. Nydelig. Så slipper man og bråke for naboene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Kjedelig på jobb i dag.. P1050998.JPG Hehe, ja maskinister altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Det går nok bra, Sonos bruker Mimo på 2.4 og 5GHz båndene(layer 2). Dersom det blir kanal interferens så finnes det løsninger. WLAN er egentlig ikke så utfordrende som mange skal ha det til dersom man gjør visse grep. Målinger og research er en stor fordel, samt justering av antenner for best mulig ytelser for ditt bruk. Da jeg feilrettet for Altibox var det ofte store bygårder, hver eneste kunde hadde samme utstyr(Telsey hjemmesentraler) dvs. at default lå alt på samme kanal. Det gikk igjen i hver eneste bygård, foreta grundige målinger og foredele kundene utover hele frekvensbåndet 5GHz har endel flere strenger å spille på ja, vanvittig problem på byggeplasser hos oss med stabile Wlan tilkoblinger på sentrale plasser. jeg la opp kabler i vegger og tak når jeg pusset opp, angrer ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ikke minst lønner det seg å legge opp minst 20mm rør, helst 25mm rør for svakstrøm i veggene. 16mm kan elektrikere kose seg med Her jeg bor er det kun 16 rør til svakstrømmen, mye svette og mye Lub måtte til for å få trøkka inn 3-4 Cat.5 UTP i røra.. På jobben også, et rehab prosjekt. Prosjektert med 16mm rør lagt fra vegg og ut til gulvpunkter for møteromsbord. Dette holdt i 2 uker etter ferdigstillelse før kunde ønsket fler datapunkter, hva gjør man da? Skjærer ut en strimmel i det nye vegg til vegg teppet og pigger opp slissa i gulvet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 kongelapp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Flere som påstår at de har sett "spøkelser" i huset mitt, så det var nesten ikke spooky i det heletatt at håndkleet ved vasken hang og slang når jeg kom ut av dusjen i kveld .. Jeg så The Conjuring igår...en smule skvetten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Oh yes... Languke også.. woho.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Litt rart, Bavaria Haugesund hadde ikke flushe utstyr :s Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 http://bimmers.no/topic/770772-m40-i-e30-fjusker-under-kj%C3%B8ring-ved-kald-temp/ hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 da begynner man å titte på leilighet, kan bli spennende å se hvordan dette ender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg