Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Tror det ja. er bare det at jeg syns skiltnr er gammelt i forhold til når den ble importert til norge Edit: kan vell faktisk kanskje stemme likevell sammenligna med en mers e280 1999-2000 mod som gamlingen hadde. men den var jo importert når den var 2 år gammel elns når jeg tenker meg om. så stemmer vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg ser at RH99999 er registrert i november 2001. Jeg har faktisk eid to stk biler med regnr RH70xxx. Man har alltid fått nye skilter ved registering. Dog noen ganger har forhandler "overliggere", skilter som har ligget en stund. F.eks hadde jeg en bil som fikk BD63xxx som ny når tilsvarende biler fra samme regdato hadde BD65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 om RH99999 er reg i november kan det passe bra at min med RH83328 er regga i juni tviler på jeg kommer til å være så heldig med skiltnr igjen mtp bilen er en 328i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Heheh, har du gått på en smell?? Neida! Har spilt ferdig storymodusen, klarte ikke å legge det fra meg. Er heldigvis på jobb nå, så jeg ble revet vekk fra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Neida! Har spilt ferdig storymodusen, klarte ikke å legge det fra meg. Er heldigvis på jobb nå, så jeg ble revet vekk fra det! Hehe faen så lang tid dette tar, nett brukt 2.5 time på å laste spillet ned, innstaleribga igjen nå da..Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hehe faen så lang tid dette tar, nett brukt 2.5 time på å laste spillet ned, innstaleribga igjen nå da.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Hehe faen så lang tid dette tar, nett brukt 2.5 time på å laste spillet ned, innstaleribga igjen nå da.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Såpass ja... Det er verdt det! Fantastisk underholdning asså... http://www.nrk.no/sorlandet/sja-om-hummaren-blir-lurt-i-teina-1.11277287 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Huff, 5 serie GT som hadde gått rundt på Nesodden i nattpatruljen Alle i bilen hadde stukket av og da snakker vi jo ikke om fyllekjøring nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Huff, 5 serie GT som hadde gått rundt på Nesodden i nattpatruljen Alle i bilen hadde stukket av og da snakker vi jo ikke om fyllekjøring nei... Kom kjørende like etter det skjedde Hvor går nattpatruljen? Kunne vært kjekt å se, i og med at de er i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hva var greia med bilen, stjålet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kom kjørende like etter det skjedde Hvor går nattpatruljen? Kunne vært kjekt å se, i og med at de er i nabolaget.Går på Max Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Såpass ja... Det er verdt det! Fantastisk underholdning asså... http://www.nrk.no/sorlandet/sja-om-hummaren-blir-lurt-i-teina-1.11277287 Haha, tror ikke jeg blir sittenes så lenge å se på det der Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 The world's longest traffic jam took place in Beijing, China. It was over 60 miles long and lasted 11 days Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hva var greia med bilen, stjålet eller? Vet ikke, sto ikke noe om det i avisa heller såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 The world's longest traffic jam took place in Beijing, China. It was over 60 miles long and lasted 11 days Akkurat det bildet der er fra USA, har sett det flere ganger før også er det en smule redigert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen her som har erfaring med honda accord 2003 modell? Faren har tenkt å kjøpe seg en 2.0 med automat og 153kkm på telleren:) PS: Han får den ganske billig sammenlignet med en 5 serie, så valget for hans del er enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg