Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det ja.

er bare det at jeg syns skiltnr er gammelt i forhold til når den ble importert til norge :P

Edit: kan vell faktisk kanskje stemme likevell :P sammenligna med en mers e280 1999-2000 mod som gamlingen hadde. men den var jo importert når den var 2 år gammel elns når jeg tenker meg om.

så stemmer vell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at RH99999 er registrert i november 2001. Jeg har faktisk eid to stk biler med regnr RH70xxx.

Man har alltid fått nye skilter ved registering.

Dog noen ganger har forhandler "overliggere", skilter som har ligget en stund. F.eks hadde jeg en bil som fikk BD63xxx som ny når tilsvarende biler fra samme regdato hadde BD65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Har spilt ferdig storymodusen, klarte ikke å legge det fra meg. Er heldigvis på jobb nå, så jeg ble revet vekk fra det! :iwant:

Hehe :P faen så lang tid dette tar, nett brukt 2.5 time på å laste spillet ned, innstaleribga igjen nå da..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P faen så lang tid dette tar, nett brukt 2.5 time på å laste spillet ned, innstaleribga igjen nå da..

Såpass ja... Det er verdt det! ;)

Fantastisk underholdning asså...

http://www.nrk.no/sorlandet/sja-om-hummaren-blir-lurt-i-teina-1.11277287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, 5 serie GT som hadde gått rundt på Nesodden i nattpatruljen :( Alle i bilen hadde stukket av og da snakker vi jo ikke om fyllekjøring nei... ;)

Kom kjørende like etter det skjedde :P  Hvor går nattpatruljen? Kunne vært kjekt å se, i og med at de er i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...