Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha... Kom på filmen Ritchie Rich der han tar med nye venner hjem. Når de skal spise så åpner han en dør med McDonalds bak... En av de guttene bare "You got your own McDonalds!?"

Ser for meg det samme med Wicky som inviterer venner på besøk... "Harru eget gatekjøkken!?"

Men ja... Skru opp lyden på høyttalerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lufta tanken..Men den ble blankt avvist av høyere makter her i huset...Pluss...hun hadde sikkert ikke giddi å stått der midt på natta og hakka babb til meg.. Nordlandsdamer har egne meninger merker jeg...

Her må jeg arrestere deg!!! Nå må du lære deg fylkesgrensene!!! Kona di er TROMSdame, Nordland er fylket som grenser til Troms. Men for dere søringer så er vel alt nord for Sinsenkrysset, Nord-Norge og Nordlandsdamer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mc-deler har vel en del stasj til FZ? Ellers ser jeg treatland.tv og 1977mopeds.com har et 60cc kit. 

Tenkte å komme i gang og skru sammen Puch´en i løpet av vinteren, moped er gøy!

( Specs på Puchen: 70cc kit med reed innsug, 19,5mm gasser, CDI-tenning, høykomp veiv, o-ring topp, raceclutch, frest ut større kanaler i blokka ++... Går for 100km/t til sommern! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fett!

Jeg har aldri skrudd moped før og aldri eid en moped før heller. :P

Så jeg er ganske fersk, men er vel ikke så vanskelig å skru på dem?

Jeg skal først få byttet batteri, og få blinklysene til å fungere, nå har den flatt batteri, men det fulgte med et helt nytt et.

Jeg må også bytte bremsene siden de er ganske harde å trykke på og ganske seige. Nye bremser fulgte også med. :P

Men leste at trimkit fåes for 720 kr fra mopshop. :P Er ikke ute etter syk toppfart på 80+ men er ute etter bedre aks og en toppfart på ca 60-70 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FZ er vel noe av det enkleste du får tak i :P

Bedre aks, da bør du i allefall vurdere å snu clutchen. Dette gjør at den drar ut 1.giret lenger før den veksler opp til 2.gir ( Hjelper bra på farta opp bakker også ). Smell på høykomp veiv, noen ny lager, 60cc kit og litt større gasser og effektanlegg så begynner den å bli morsom også! :)

http://www.mopedarmy.com/wiki/Performance_Tuning_a_Suzuki

Står mye bra der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg arrestere deg!!! Nå må du lære deg fylkesgrensene!!! Kona di er TROMSdame, Nordland er fylket som grenser til Troms. Men for dere søringer så er vel alt nord for Sinsenkrysset, Nord-Norge og Nordlandsdamer. :smile:

hei du slapp av du a!!! :P Hu er nordlending... ferdig snakka! Prøv å forklar andre pakistanere "nei kona mi er tromsdame" og få til svar "åjaaa era fra Tromsø?" Nordlending er så mye lettere stempel på alle som er fra nord for Trondheim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...