Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var det ikke M6 som slet med vekt og understyring? Ikke at det er relevant til videoen. Hehe. Men ville ikke kalt den for den beste, heller ikke den peneste. Selv om den er veldig fin å se på :)

Personlig likte jeg å se Porschen komme nest sist. :) Også overrasket over at Nissanen kom først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo ikke riktig å se på den videoen for å dømme hvilken bil som er raskest, her har det utrolig mye å si på om man får en god start og om man er god på giringen, noe samtlige sjåfører her gjør forskjellig.

På en annen side så var det morsomt å se videoen, ikke overraskende kom focus ST'n sist, men den kan jo ikke sammenliknes med de andre utifra at det er enn sportshatch, og ikke en superbil/superfamilieracer som alle de andre her er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høres det ut med en hyundai Coupe 2.0(2000) som pendlebil? Har fått meg ny jobb, og distansen hjem-jobb-hjem er 42km.

PS: Vet det er ingen bmw, men finner ingen som kunne matche mitt søk, mtp km.stand, årsmodell og ikke minst pris. Vil heller ikke bruke min touring som pendlebil, lar den være familiebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at en merce stasjonsvogn er raskere enn "verdens beste bmwbil".....

Haha, den Merca hadde stukket av fra en M5, på alle slags underlag!

"Ja men kommer det svinger, da, DA er M5en 0,13 sekunder raskere!"

Jeg var VELDIG overrasket over at GT-Ren slo SLSen. Også Viper, som jeg antok var en drag race monster... Jeg liker første generasjon Skyline coupe best (KPGC10), etterfulgt av GT-R R34... De nye GT-Rene er veldig tamme biler stylingmessig, går en i mørkegrå på Tøyen-området.

Tenk at folk kjører rundt med dobbelt HK i de bilene også, galskap...

Dette må være interessant for Noekult... Datsun 240Z... :cool:

Abbonerer på Petrolicious ;) Jepp, fet den, men ikke en bil jeg klarer å knytte følelser til. Jeg vil mye heller ha en Datsun 510 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var så gærn med de da  :oo:

Understellet blir skjevt, alt ryker, gjerne på én gang.

Hadde en inne månedlig i 6 mnd for å bytte "vanlige slitedeler".

Veldig mottagelige for rust.

Hjullager røk i hytt og pine. Byttet de 4 ganger og de røk igjen etter en uke.

Trodde jeg gjorde noe feil, ba de levere på merkeverksted og det samme skjedde der. 2 ganger til.

Så fikset de de for en 7. Gang og lot være å kjøre bilen og så solgte de den.

Du får de gjerne for 10k, men det kan du 3-4 doble med reparasjoner og driftskostnader. Så får du gjerne mindre enn du ga for den selv.

Kan jo være det var en mandagsbil, men har hatt et par kamerater med slike også, og det var mye greier med de også. Sto som regel parkert. Så inntrykket mitt av de bilene er: elendig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høres det ut med en hyundai Coupe 2.0(2000) som pendlebil? Har fått meg ny jobb, og distansen hjem-jobb-hjem er 42km.

PS: Vet det er ingen bmw, men finner ingen som kunne matche mitt søk, mtp km.stand, årsmodell og ikke minst pris. Vil heller ikke bruke min touring som pendlebil, lar den være familiebil.

Var det ikke du som aldri kunne tenkt deg noe annet enn bmw??

Dobbeltmoralsk as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en innom jobben for 2 uker siden, med en GT-R, og etter å ha sett litt på den ble brz'n syykt liten :P

Flott bil, men som du sier er den jo litt tam.. Men alle vil vel ha R34 fra Fast and Furious-filmene :P

Haha, nei, jeg bare liker R34 :) Veldig muskuløs og aggressiv utseende, passer bra på en slik muskelbil (etter en pling og en plong, hahaha, håper noen tok den!)

Mange amerikanere som har kommentert R35ens størrelse faktisk. Og apropos det, første gang jeg så en Corvette Z06 i virkeligheten (i Dubai) ble jeg sjokkert over hvor brede Corvettene egentlig er! Har ofte siklet på en C6 Z06 selv og da hadde jeg plutselig ikke lyst på den bilen lenger, faktisk...

Noekult, nytt bakgrunnsbilde på jobb pc:

99008d1208205590-women-alfas-67-alfa.jpg

Det virker som at snikalfaseringen faktisk har begynt fungere som planlagt :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understellet blir skjevt, alt ryker, gjerne på én gang.

Hadde en inne månedlig i 6 mnd for å bytte "vanlige slitedeler".

Veldig mottagelige for rust.

Hjullager røk i hytt og pine. Byttet de 4 ganger og de røk igjen etter en uke.

Trodde jeg gjorde noe feil, ba de levere på merkeverksted og det samme skjedde der. 2 ganger til.

Så fikset de de for en 7. Gang og lot være å kjøre bilen og så solgte de den.

Du får de gjerne for 10k, men det kan du 3-4 doble med reparasjoner og driftskostnader. Så får du gjerne mindre enn du ga for den selv.

Kan jo være det var en mandagsbil, men har hatt et par kamerater med slike også, og det var mye greier med de også. Sto som regel parkert. Så inntrykket mitt av de bilene er: elendig kvalitet.

Da lar vi den gå, skal vente å se om det dukker en grei bimmer :D

Var det ikke du som aldri kunne tenkt deg noe annet enn bmw??

Dobbeltmoralsk as...

Coupe'n var ment som sparkesykkel til og fra jobb, da jeg og broren min skal ha den 50/50( Jobber i næreheten av hvrandre, men på forskjellige tidspunkter). Og jeg påstår fortsatt på at alt utenom Bmw is crap for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...