Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser vel også på bildet at der der ikke passer så bra. 

Hvis du plukker ut listene dine og demonterer alt dill (er litt plukk) og får noen til å lakke de for deg.  

Har gjort det på mange sett, holder seg bra også (hvis man bruker ordentlig lakk).

DSC_4817_zps67d43763.jpg

Kommer mest sannsynlig til å lakke opp mine, da jeg ikke var helt fornøyd med sølve til blå/svart interiør. 

Skulle egentlig ha helsvart interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel også på bildet at der der ikke passer så bra. 

Hvis du plukker ut listene dine og demonterer alt dill (er litt plukk) og får noen til å lakke de for deg.  

Har gjort det på mange sett, holder seg bra også (hvis man bruker ordentlig lakk).

DSC_4817_zps67d43763.jpg

Kommer mest sannsynlig til å lakke opp mine, da jeg ikke var helt fornøyd med sølve til blå/svart interiør. 

Skulle egentlig ha helsvart interiør.

Er det noe særlig å lakke de som er trefargede? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så man kan bare lakke over med vanlig lakk?

Jepp. Anbefaler såklart at noen som vet hva de holder på med gjør det og bruker skikkelige produkter for å få bra resultat og holdbarhet. 

Jaja, da var jeg eier av en e90 330i..!

E90 nr 3 :P

Grattis.. Må være kjekk bil det.. Bilde ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte den ja, gratulerer med ett kjempe kjøp :) Men håper ikke du skal selge i nærmeste framtid ;)

Er ikke godt å si hvor lenge den blir i mitt eie, har en tendens til å bytte etter 6-10 mnd :P

Går markedet tregt for tiden eller?

Jepp. Anbefaler såklart at noen som vet hva de holder på med gjør det og bruker skikkelige produkter for å få bra resultat og holdbarhet. 

Grattis.. Må være kjekk bil det.. Bilde ? 

Takker! absolutt kjekkt bil, fantastisk motor :) Har ikke tatt noen bilder enda, men det er en standard, grå. Hvis jeg gidder, så blir det senk og muligens m-tech. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...