316 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Go online... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Fullfører resten av småmissions og går online Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-silver-titanium-trim-set-interior-/141086390319?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d967782f Er det noe å satse på? Frister veldig, kontra norske priser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hvis du har høyrestyrt bil så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hvis du har høyrestyrt bil så Lese teksten under, ja... haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ser vel også på bildet at der der ikke passer så bra. Hvis du plukker ut listene dine og demonterer alt dill (er litt plukk) og får noen til å lakke de for deg. Har gjort det på mange sett, holder seg bra også (hvis man bruker ordentlig lakk). Kommer mest sannsynlig til å lakke opp mine, da jeg ikke var helt fornøyd med sølve til blå/svart interiør. Skulle egentlig ha helsvart interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ser vel også på bildet at der der ikke passer så bra. Hvis du plukker ut listene dine og demonterer alt dill (er litt plukk) og får noen til å lakke de for deg. Har gjort det på mange sett, holder seg bra også (hvis man bruker ordentlig lakk). Kommer mest sannsynlig til å lakke opp mine, da jeg ikke var helt fornøyd med sølve til blå/svart interiør. Skulle egentlig ha helsvart interiør. Er det noe særlig å lakke de som er trefargede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Er stort sett de som er "tre" som blir lakket.. hehe. Det går helt fint. Er en form for klarlakk på de originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Er stort sett de som er "tre" som blir lakket.. hehe. Det går helt fint. Er en form for klarlakk på de originalt.. Aha, så man kan bare lakke over med vanlig lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jaja, da var jeg eier av en e90 330i..! E90 nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jaja, da var jeg eier av en e90 330i..! E90 nr 3 Du kjøpte den ja, gratulerer med ett kjempe kjøp Men håper ikke du skal selge i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Aha, så man kan bare lakke over med vanlig lakk? Jepp. Anbefaler såklart at noen som vet hva de holder på med gjør det og bruker skikkelige produkter for å få bra resultat og holdbarhet. Jaja, da var jeg eier av en e90 330i..! E90 nr 3 Grattis.. Må være kjekk bil det.. Bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Dersom noen ønsker separate mapper for M-biler under kjøp/salg, kan dere komme med forslag til hvordan dette kan løses her: http://bimmers.no/topic/770514-kj%C3%B8p-salg-forslagkasse/page-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Nå sender NRK gamle episoder av Derrick igjen, med masse E12 kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Du kjøpte den ja, gratulerer med ett kjempe kjøp Men håper ikke du skal selge i nærmeste framtid Er ikke godt å si hvor lenge den blir i mitt eie, har en tendens til å bytte etter 6-10 mnd Går markedet tregt for tiden eller? Jepp. Anbefaler såklart at noen som vet hva de holder på med gjør det og bruker skikkelige produkter for å få bra resultat og holdbarhet. Grattis.. Må være kjekk bil det.. Bilde ? Takker! absolutt kjekkt bil, fantastisk motor Har ikke tatt noen bilder enda, men det er en standard, grå. Hvis jeg gidder, så blir det senk og muligens m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg