wicky124 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Da ble det vinterdekk til Torsdag deilig å slippe å legge om bare si hva jeg skal ha og få jobben gjort! Skjønner hvorfor du er så lat wicky! I'm loovin' it Hvorfor gjøre det selv når man kan få andre til å gjøre det...spesielt når man kan betale med kona sitt kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Da ble det vinterdekk til Torsdag deilig å slippe å legge om bare si hva jeg skal ha og få jobben gjort! Skjønner hvorfor du er så lat wicky! I'm loovin' it Har tenkt å laste bagasjerommet fult og kjøre på Møller neste uke jeg også... Gidder ikke selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lenge leve latskapen, og plastkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lenge leve latskapen, og KONAS-plastkort heheheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Tar jo 15 min å skifte om hjul da. Litt værre om du må legge om tho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Joda, men jeg gidder ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Haha. Kan forstå det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg føler at all lønn og all tid siden jeg fikk lappen har gått til skruing... så nå er det pause Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Haha, snakket med de lokale her paa Malta idag, og for de fleste her, saa er snoe noe magisk som de fleste ser paa som nydelig og fredlig. For et par år siden så var jeg innom jobben til muttern når årets første snø plutselig kom som snø fra grå himmel Ikke at det er så spektakulært for min del, men det var en ung dame som aldri hadde sett snø før også i lokalet. Jeg mistenker sterkt at ordet magisk var noe hun kunne brukt for å beskrive øyeblikket! Angående Mercedes w201 som vinterbil så funker det ganske greit. Kompis sin førstebil var en w201 2.3 8v og det ble mye "aktiv kjøring" med den både på vinter og sommer. Kan ikke huske å ha sitti fast eller hatt noen store problemer på noe tidspunkt. En bil som virkelig har imponert meg er dog w124 (Jeg antar at s124 om noe er bedre, men det har jeg ikke kjørt). Jeg husker jeg var sjåfør på en E220 med gode vinterdekk. Den krabbet seg uten problem opp bakker der jeg var 100% sikker på at awd var nødvendig for å komme seg opp (Vi snakker bakker ala "der ingen skulle tru at nokon kunne bu). Med det ekstreme rattutslaget man har så er det også en ekstremt morsom bil å "kjøre aktivt" Jeg for min del er til sengs med fienden i år, og ratter auda med fwd. Hvertfall frem til desember. Da ender den nok som spiker. Kommer til å savne rwd, men abs, varmeapparat som varmer godt, gode viskere og slik er ikke å forakte. På et tidspunkt i fjor kjørte jeg rundt med fleecepledd rundt meg fordi varmeapparatet i E28'n streika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du kan kjøre frem til mars og vrake den innen 20 mars....uten å måtte betale årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 http://www.bmw.no/no/no/owners/service/warranty.html Må kjøpe brukt 2011 mod eller nyere for å fortsatt ha garanti? Hadde vell spart rundt 2-3k i mnd på hatt mer økonomisk bil, men vinninga går vell helst bort i verditap og vell så det da slipper uforutsette utgifter da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 http://www.bmw.no/no/no/owners/service/warranty.html Må kjøpe brukt 2011 mod eller nyere for å fortsatt ha garanti? Hadde vell spart rundt 2-3k i mnd på hatt mer økonomisk bil, men vinninga går vell helst bort i verditap og vell så det da slipper uforutsette utgifter da men. Som er solgt nye i Norge, brukt import gjelder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ja så det, var visst bare 2 år fabrikk garanti på importerte. Men er nå en del forhandlerer som gir garanti utenom da, er vell mer aktuelt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Du kan kjøre frem til mars og vrake den innen 20 mars....uten å måtte betale årsavgift Det kan jeg, men jeg vil heller ha vrakpanten å kjøpe meg ny bil istede for å kjøre den 3 mnd ekstra for en pris av 1000kr/mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hmm vurderer faktisk denne som vintervogn... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44558033 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg