///FredriK.S Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Bilsalongen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Takker! man må jo jobbe på det beste merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 som stolt far, skal jeg poste ett bilde av guttungen! Min mor som postet dette bilde på FB igår. Klærne har jeg å min bror brukt da vi var små, så var litt "retro" wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Alle klærne mine ødela jeg i mine yngre dager...Men lekene mine har jeg i god stand enda...så ungen min får heller ikke leke med dem...hahahah Her er min bebi, moteriktig kledd i Missoni kjole (for de av dere som vet hva det er!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Nei så stilig Eneste fornuftige bruken av en elbil Ikke noe spesiell fan av elbil selv, men ser man realistisk på utslippskravene og i forhold til utviklinga på euro kravene, så kommer det ikke til å være så alt for mange år til du kun får godkjent nye biler med hybrid teknologi og enda et par år til all electric... Synest igrunn det er trist eg, forsvinner liksom sjarmen for entusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 then its on... http://www.dagbladet.no/2013/10/15/tema/bil/dinside/aller/motor/29789003/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 100 biler og 130 mc årlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Er vel mer enn nok er det ikke? Tviler på så mange bygger egne biler...I alle fall ikke med det første...Ei heller om det blir normal avgiftsføring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Noen i Bergen som har to stk vinterdekk i 15" dimensjon? Aller helst 195/65R15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Alt som gjør Norge mindre molbo ønskes velkommen Må si Amcar som bilorganisasjon gjør en fabelaktig jobb for bilentusiaster, vi kan takke dem for blandt annet 30 års reglen på veteranbiler. NAF er jo bare blitt en "nisse organisasjon" som kun danser etter finans og vegdirektoratet sin pipe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg vil gjerne ha friere tøyler til ombygging av allerede produserte biler Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på motor og drivverk, men mer på karosseri og paneler, felger (ET og bredde) og endringer i sporvidde. @Juliboy: Kan sjekke i boden, men frykter at mye kan være kastet det siste året. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Takk for det Skal bare være i OK stand. Frøkna sin bil (Kjøres 10 min hver dag til og fra jobb i 40 sone). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Ah. Fikk med noen piggfrie på stålfelger. Usikker på om de var 16" eller 15". Tror det var 15". De kom med 320d fra forhandler. Skulle være helt nye og jeg har ikke brukt dem selv, ikke en dag en gang. Men har ikke hørt om merket før. Så spørs det om de ligger der enda. Kan også være de ligger på min far sitt andre verksted ifbm jobben hans. Der har jeg aldri vært og har ikke tilgang uten at han har tid til å være med. Det ligger så mange dekk til så mange biler der, at det er nyttesløst å forklare ham hva han skal se etter xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Ser ut som alt er flyttet opp på verkstedet, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Søren, jaja får bite i det sure eplet å bestille to nye.. Falken ok vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg