Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei så stilig :D

Eneste fornuftige bruken av en elbil ;)

Ikke noe spesiell fan av elbil selv, men ser man realistisk på utslippskravene og i forhold til utviklinga på euro kravene, så kommer det ikke til å være så alt for mange år til du kun får godkjent nye biler med hybrid teknologi og enda et par år til all electric... Synest igrunn det er trist eg, forsvinner liksom sjarmen for entusiaster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som gjør Norge mindre molbo ønskes velkommen :) Må si Amcar som bilorganisasjon gjør en fabelaktig jobb for bilentusiaster, vi kan takke dem for blandt annet 30 års reglen på veteranbiler. NAF er jo bare blitt en "nisse organisasjon" som kun danser etter finans og vegdirektoratet sin pipe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha friere tøyler til ombygging av allerede produserte biler :) Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på motor og drivverk, men mer på karosseri og paneler, felger (ET og bredde) og endringer i sporvidde.

@Juliboy: Kan sjekke i boden, men frykter at mye kan være kastet det siste året. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Fikk med noen piggfrie på stålfelger. Usikker på om de var 16" eller 15". Tror det var 15".

De kom med 320d fra forhandler. Skulle være helt nye og jeg har ikke brukt dem selv, ikke en dag en gang.

Men har ikke hørt om merket før. Så spørs det om de ligger der enda.  Kan også være de ligger på min far sitt andre verksted ifbm jobben hans. Der har jeg aldri vært og har ikke tilgang uten at han har tid til å være med. Det ligger så mange dekk til så mange biler der, at det er nyttesløst å forklare ham hva han skal se etter xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...