Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen som vet hva som skal være dekktrykk på 265-30-22 dekk på 20x22 toms felger til e65?

Prøv med rundt 2.7-2.8 bar og juster trykket opp eller ned utifra slitasjemønster.

Skrevet

Noen som har snøring på hva det koster å frakte en bil fra svolvær og til oslo? Hvilket firma som egner seg best, og hva er enkelst? Tog, lastebil eller båt?

Skrevet
noen som vet hva som skal være dekktrykk på 265-30-22 dekk på 20x22 toms felger til e65?

Prøv med rundt 2.7-2.8 bar og juster trykket opp eller ned utifra slitasjemønster.

Skrevet

http://www.sb.no/nyheter/vestfolding-st ... -1.6252461

Kommentar etter og ha vunnet 44millioner på v75:

kveld blir det en konjakk eller to på storvinneren, men noen helaften blir det ikke.

– Jeg er en vanlig arbeider som har sagt ja til å jobbe ekstra overtid i morgen, så jeg skal på jobb.

Hadde jeg seriøst vunnet så mye penger hadde jeg heller kjøpt opp firmaet jeg jobbet i og dratt på en fem ukers ferie til varmt strøk og reist ditt med eget privatfly full lastet med diverse grom biler og babes haha, 44millioner på konto iløpet av et knips er ikke dårlig ;)

Skrevet

Prøv med 44 PSI. Tror ikke det skal være så gærent.

Skrevet

E39 M5 sinker seg jo nedover mot 200.000,- nå. Frister litt som neste bil det også egentlig!

edit: Køllefolk... Selvfølgelig ombygde, og den ene var ikke engang godkjent...

Slitasjemønster:

Slitt på midten: For mye luft

Slitt på hver side: For lite luft

Slitt bare på innsiden: Passe senket BMW :)

Skrevet

Ett tips ville vel være å la bilen stå i ro og ikke bruke den. Vil tro at det blir minimal dekkslitasje da.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

:-) Vel, fra spøk til alvor så lurer jeg på dette selv. Har senka bilen og kjører med 265/35 bak, og jeg har veldig slitasje på innsiden av dekkene.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Hei! Skal kjøpte meg en brukt Playseat med g25. Noe spesielt jeg bør passe på? Og hva er egentlig forskjellen på g25 og g27? Er det så stor forskjell at jeg burde oppgradere til g27?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...