wicky124 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 21 jumpstreet <3 Airwolf går på Viasat4 for tiden...sykt hvor dårlig den serien egentlig er... haha Men gode minner Også morsomt å se hvordan de presenterer verden...usa er best...og alle kriminelle bor i sør amerika.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Ahh, syns tid stod 184 hk så tenkte at det kunne ikke ver 3.0. Såg den bare kjapt i den der bilsalg gruppa på face Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Håper det finns en tråd om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 21 jumpstreet <3 Airwolf går på Viasat4 for tiden...sykt hvor dårlig den serien egentlig er... haha Men gode minner Også morsomt å se hvordan de presenterer verden...usa er best...og alle kriminelle bor i sør amerika.. Har du sett Knight rider i det siste? Må si jeg var mer imponert da jeg så det etter skolen når jeg var liten. Utrolig mye dårlige filmtriks der også. Og de har vel gjort de forskjellige stuntene 5 ganger. Og bare klipper inn det som passer best hver gang. Finner feil og mangel ca 2 ganger i minuttet jo. Hehe. Stortsett alle de gammle seriene er lit dårlig laget. Hvertfal i dag. Men de er artige å se uansett syns jeg. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Noen av dere som skal til svinesund / Nordby og handle litt til fryser'n i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10137003 De brenner stadig opp ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Har du sett Knight rider i det siste? Må si jeg var mer imponert da jeg så det etter skolen når jeg var liten. Utrolig mye dårlige filmtriks der også. Og de har vel gjort de forskjellige stuntene 5 ganger. Og bare klipper inn det som passer best hver gang. Finner feil og mangel ca 2 ganger i minuttet jo. Hehe. Stortsett alle de gammle seriene er lit dårlig laget. Hvertfal i dag. Men de er artige å se uansett syns jeg. Det er jo litt av sjarmen men ja de har brukt samme "hoppe med bil" stuntet i alle episodene... knall sorte ruter blir det også når bilen hopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Haha. En jeg kjenner skrev på facebook at volvoen hennes stoppet. Ble noen komentarer frem og tilbake etter det. Og plutselig slo stavekontrollen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Husker dere 80-talls grøsser/alien-serien V? Den satte støkk i meg som liten Kjøpte DVD med siste episodene (The last battles elns) og ble så skuffa, latterlig dårlige effekter og faksmaskin ombord på UFOene haha Det er også veldig mange filmer jeg så som liten og elsket, som jeg blir skuffet av nå som voksen. Jeg velger derfor nå å unngå å se gamle favorittvideoer kun for å ikke ødelegge de gode gamle minnene. Flere som er som meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Jepp. Masse gammle filmer og spill jeg unngår for og ikke ødelegge de gode minnene om de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Husker dere 80-talls grøsser/alien-serien V? Den satte støkk i meg som liten Kjøpte DVD med siste episodene (The last battles elns) og ble så skuffa, latterlig dårlige effekter og faksmaskin ombord på UFOene haha Det er også veldig mange filmer jeg så som liten og elsket, som jeg blir skuffet av nå som voksen. Jeg velger derfor nå å unngå å se gamle favorittvideoer kun for å ikke ødelegge de gode gamle minnene. Flere som er som meg eller? Har ikke sett den, kun remaken "V 2009", som var utrolig kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Om jeg hadde dratt tilbake i tid og fortalt meg selv fra år 3 til år 13 elns at jeg en dag kom til å ha problemer med å ønske meg noe til jul, da hadde jeg ikke trodd meg selv. Muttern maser, alle tantene mine maser på muttern, som da igjen maser på meg om at tantene mine maser etc.. Jeg er såpass gammal at jeg har det meste, det jeg vil ha kjøper jeg som regel selv og det jeg ikke har kjøpt meg selv er gjerne svindyrt og ute av bildet.. Jeg bruker opp en del ullsokker iløpet av en vinter, men er jo kjedelig å bare ønske seg det Har jeg blitt voksen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Om jeg hadde dratt tilbake i tid og fortalt meg selv fra år 3 til år 13 elns at jeg en dag kom til å ha problemer med å ønske meg noe til jul, da hadde jeg ikke trodd meg selv. Muttern maser, alle tantene mine maser på muttern, som da igjen maser på meg om at tantene mine maser etc.. Jeg er såpass gammal at jeg har det meste, det jeg vil ha kjøper jeg som regel selv og det jeg ikke har kjøpt meg selv er gjerne svindyrt og ute av bildet.. Jeg bruker opp en del ullsokker iløpet av en vinter, men er jo kjedelig å bare ønske seg det Har jeg blitt voksen nå eller? Kjenner til det Jeg pleier å si "har ikke begynt å tenke så langt" uansett om det er to dager til jul, eller en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 På vei hjem fra butikken i sta, en sort E61 stoppet for meg da jeg gikk over veien. Hørte med en gang at det var noe spesielt, selv på lave turtall. Måtte hjem å sjekke, 530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Er 530d spesielt? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Blandt alle 520d'r i Norge ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg