Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er noe eget ved Optimax lyden :wink: Det som jeg synes var veldig positivt med Uttern var at den hadde mye standard utstyr som koster massevis på andre båter, som Bauglys, defroster og et faktisk ganske så brukbart pantry. Men finishen var ikke den samme som på Scanden eller Askeladden, med så er jo prisen også en annen på disse da. 1,7 dieselen i Uttern var derimot et koselig bekjentskap som nesten ikke brukte diesel, med mange om bord så sleit den litt med å komme i plan men ellers så funka den topp :)

Det er ikke tvil om at det er tryggere å plassere pengene i en båt ja, noen båter er jo rene investeringer som man enkelt for igjen hver krone for når man selger. Kikker også på litt mindre båter som Nidelv 560 Sport og 610 Sport, veldig greie dagstur båter som jeg vil tro holder seg greit i pris. Så trenger man ikke blakke seg helt heller på et 3-4 år gammelt eksemplar med en snill diesel motor :)

Neste båt blir vel diesel igjen, spørs om denne koster mer enn gleden. Men som du sier; det er noe eget ved Optimax-lyden. Og jeg er helt forelsket. Men den drikker sykt mye bensin og jeg blir litt deprimert når jeg fyller bensin for 1000,- og det bare er fylt opp halve tanken, og jeg kjører jo opp en kvart tank på en tur om jeg skal kjøre litt.

Var ute en tur på sjøen på lørdagen faktisk, selv om det ikke var fint vær. Jeg kledde på med Fladen flytedress (http://seatronic.no/flyteplagg-c-72/fla ... pro-p-1363) og skibriller for å så ta meg en runde! Gleder meg til sol og sommer her på vestlandet.

Skrevet

Vi hadde en båt for noen år siden, 4.3 liter V6 Mercruiser m/205hk.. 70 liter i timen dersom jeg hadde klampen i bånn! Da gikk båten 46 knop, så man kom jo seg naturligvis ganske langt på den timen, men likevell :P

Skrevet

Hva mener dere div brukte ting/gjenstander som blir solgt på Finn Torget burde være verdt?

Denne gangen har jeg sett litt etter Ipad.

Alle skal jo ha tilnærmet pris som om det var nytt selv om det kan være brukt i 1-2 år :?

Jeg kjøper hvertfall heller nytt hvis jeg ikke kan spare mer enn en tusenlapp på et produkt til 4-5000kr i nypris. :?

Skrevet

Det er typisk Apple fenomen og bruktpris. Sant skal sies så holder de lengre mtp systemet inni og utdatering. Men er altfor mange som skal ha 1000 -lappen under normalpris selv om den er brukt i over 1 år o.l.

Stå på krava Roger ;)

Skrevet

Hei, hvor enn du er i verden

Det er deilig å sløve i skyggen

Hold deg våken, nå skjerpes greiene

Store vinder blåser litt hardere

Båt, båt, båt, over hele vannet

Blåser hele året, det er ingenting å le av

Men jeg kan ikke la være

Splitte mine bramseil, splitte mine bramseil

Splitte mine bramseil, splitte mine bramseil

(i'm a poet, and i didn't know it)

Skrevet

Ja, da har jeg startet min siviltjeneste idag. Varte bare 1 dag det første oppmøtet der, så imorgen skal jeg starte i barnehagen :P Ut på tur, aldri sur, passe på unger fra 1-3 år :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...