noekult Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Tenkte at jeg skulle se film fra DVD-samlinga mi, se hva jeg fant!! Godfilm! Edit: haha, bildet er opp ned... Føkking iPad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Noen som skal selge 17" felger som sitter fint på e34? Ikke noe kjempedyre greie:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Igår var jeg snill gutt å hjelpte en i en Nissan Leaf som hadde gått tom for strøm.... Hehehe..Trodde egentlig han hadde kjørt seg fast i snøen men.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Taua han mens han motorbremsa som en gal da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Har så lite troa på Leaf og EL-biler i denne klassen. Forløpig er det kun hybrid som fungerer ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 I går kjørte jeg i en tunnell og hadde det fryktelig gøy. Det kjørte en Tesla i venstrefelt foran som ikke flyttet på seg og holdt lav fart, så tenkte jeg at hvis jeg girer ned til max turtall og lar Simons-eksosen lage gromlyd som høres ekstra høyt ut i tunnell så vil han med Teslaen sikkert høre det godt pga stille motor. Javisst; satt to ungdommer i baksetet som vred på hodet for å se bak haha. Teslaen flytta seg til høyre straks. Apropos el-biler Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Er det noe jeg virkelig savner fra BMWen jeg hadde er det nemlig det å lempe den ned i 2. gir i 80 km/t og peise på i tunneler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Noen som skal selge 17" felger som sitter fint på e34? Ikke noe kjempedyre greie:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Hva er galt med BBSene? Håper ingen ha kommet med skeive kommentarer...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Taua han mens han motorbremsa som en gal da?Dytta bilen hans 30 meter bort til en buss stopp. Såg etter en halvtime kom Viking å henta bilen. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hva er galt med BBSene? Håper ingen ha kommet med skeive kommentarer...! Ikke noe galt og ingen kommentarer, men synes det ser så stusselig ut, ettersom hjulbuene på e34 er ganske store.. Frister med noen 17" med vinterdekk:)Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Prøvde en fransk rett idag, nemlig snegler med hvitløksmør og urter, må innrømme at de smakte godt Signaturretten til Heston Blumenthal er snegler i havregrøt. Er visst verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Er det noe jeg virkelig savner fra BMWen jeg hadde er det nemlig det å lempe den ned i 2. gir i 80 km/t og peise på i tunneler Det savner jeg og veldig fra e36 M3 3,2 cab med Scorpion eksos ! Helt vill lyd når man dro på i tunnel med taket nede !! Kompis som har kjøpt den så hender jeg for låne den enda eller sitte på en varm sommer dag med ølen i handa Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ikke noe galt og ingen kommentarer, men synes det ser så stusselig ut, ettersom hjulbuene på e34 er ganske store.. Frister med noen 17" med vinterdekk:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Har noen 18" felger Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har noen 18" felger Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Hehe, hadde vært kult, men synes 17" er Max str av hva jeg vil ha, så kan jeg heller ha på litt mere gummi:)Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hehe okei Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg