Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I går kjørte jeg i en tunnell og hadde det fryktelig gøy. Det kjørte en Tesla i venstrefelt foran som ikke flyttet på seg og holdt lav fart, så tenkte jeg at hvis jeg girer ned til max turtall og lar Simons-eksosen lage gromlyd som høres ekstra høyt ut i tunnell så vil han med Teslaen sikkert høre det godt pga stille motor. Javisst; satt to ungdommer i baksetet som vred på hodet for å se bak haha. Teslaen flytta seg til høyre straks.

Apropos el-biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med BBSene?

Håper ingen ha kommet med skeive kommentarer...! ;)

Ikke noe galt og ingen kommentarer, men synes det ser så stusselig ut, ettersom hjulbuene på e34 er ganske store.. Frister med noen 17" med vinterdekk:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en fransk rett idag, nemlig snegler med hvitløksmør og urter, må innrømme at de smakte godt :P

Signaturretten til Heston Blumenthal er snegler i havregrøt. Er visst verdt å prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg virkelig savner fra BMWen jeg hadde er det nemlig det å lempe den ned i 2. gir i 80 km/t og peise på i tunneler :devil::headbang:

Det savner jeg og veldig fra e36 M3 3,2 cab med Scorpion eksos ! Helt vill lyd når man dro på i tunnel med taket nede !!

Kompis som har kjøpt den så hender jeg for låne den enda :) eller sitte på en varm sommer dag med ølen i handa :D

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...