Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du tok livet av en av de. Hva skjedde etter spillet? Kan du bruke alle 3 ennå? Hvordan ble pengene fra siste jobb delt??

Mistet Trevor..Ganske dårlig avslutningen så ble litt skuffet der. Endte opp med 47mill på hver. Først idag fant jeg ut at jeg kunne kjøpe biler og fly via tlf'n deres.. Haha

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan ta ut permisjon når som helst (må bare huske å søke før fruen er ferdig med sin, selv om du skal utsette den), men om du skal ta det i friperiodene er det en fordel å vite hvordan turnusen er, og sånn sett er det jo en fordel med fast jobb. Du kan jo utsette permisjonen i noen år (tre?), så du har jo litt tid på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok dessverre ikke gjøre det uansett. Jobber 7 / 7 og madammen vil ha mer hjelp hjemme, så derfor blir det 5 / 7 mot sommeren. Jeg tror jeg kommer ganske godt ut av det uansett. Da de beregner inntekten min for permisjonspenger så er jo diett med i beregningen (går vel på hva du har fått utbetalt) pluss at jeg også får diett da jeg er på jobb. Så jeg får vel dobbelt opp av det på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet Trevor..Ganske dårlig avslutningen så ble litt skuffet der. Endte opp med 47mill på hver. Først idag fant jeg ut at jeg kunne kjøpe biler og fly via tlf'n deres.. Haha

Ja, det var tøft! Første jeg gjorde etter credits, var å kjøpe garasjen, helipad og marina, så ble det helikopter, fly, raskeste båt, veyron og comet. Så rett bort på full tuning. Haha.

Etter jeg så veyron i ene oppdraget, håpte jeg det gikk an å få tak i den :) var skuffet helt til jeg fant nettbutikken. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke spillt gta5 etter jeg gjore siste oppdrag.

Bare spillt online siden det.Online har jeg kjøpt toppleiligheten i den dyre blokka. og har en koeniggseg i garasjen. (syns den er bedre enn alle andre superbiler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var tøft! Første jeg gjorde etter credits, var å kjøpe garasjen, helipad og marina, så ble det helikopter, fly, raskeste båt, veyron og comet. Så rett bort på full tuning. Haha.

Etter jeg så veyron i ene oppdraget, håpte jeg det gikk an å få tak i den :) var skuffet helt til jeg fant nettbutikken. Haha

Har kjøpt marinaen, hangar og helipad, skal se om jeg finner den garasjen imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...