Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Siden du tok livet av en av de. Hva skjedde etter spillet? Kan du bruke alle 3 ennå? Hvordan ble pengene fra siste jobb delt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Man mister den man tar livet av. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Det er jo dumt da. jeg har alle ennå. og de 3 har jo alle spesifike ting de kan kjøpe som de andre 2 ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Må jo ta alt av pappaperm i friuken din Dobbel lønn = WIN Åssen får dere til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Siden du tok livet av en av de. Hva skjedde etter spillet? Kan du bruke alle 3 ennå? Hvordan ble pengene fra siste jobb delt??Mistet Trevor..Ganske dårlig avslutningen så ble litt skuffet der. Endte opp med 47mill på hver. Først idag fant jeg ut at jeg kunne kjøpe biler og fly via tlf'n deres.. HahaSent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Åssen får dere til det? Søker om gradert permisjon i friukene, igrunn det samme som du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Søker om gradert permisjon i friukene, igrunn det samme som du gjør nå.Det skal jeg og gjøre. Men må vell bli fast ansatt før jeg kan ta pappa perm. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Nei, du kan ta ut permisjon når som helst (må bare huske å søke før fruen er ferdig med sin, selv om du skal utsette den), men om du skal ta det i friperiodene er det en fordel å vite hvordan turnusen er, og sånn sett er det jo en fordel med fast jobb. Du kan jo utsette permisjonen i noen år (tre?), så du har jo litt tid på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ahaa! Trodde jeg måtte ver fast jeg, Venter vell egentlig bare på å bli fast ansatt, så lenge rederiet ikke flagger ut da. Takk for hjelpen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg kan nok dessverre ikke gjøre det uansett. Jobber 7 / 7 og madammen vil ha mer hjelp hjemme, så derfor blir det 5 / 7 mot sommeren. Jeg tror jeg kommer ganske godt ut av det uansett. Da de beregner inntekten min for permisjonspenger så er jo diett med i beregningen (går vel på hva du har fått utbetalt) pluss at jeg også får diett da jeg er på jobb. Så jeg får vel dobbelt opp av det på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Knekk fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Mistet Trevor..Ganske dårlig avslutningen så ble litt skuffet der. Endte opp med 47mill på hver. Først idag fant jeg ut at jeg kunne kjøpe biler og fly via tlf'n deres.. Haha Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ja, det var tøft! Første jeg gjorde etter credits, var å kjøpe garasjen, helipad og marina, så ble det helikopter, fly, raskeste båt, veyron og comet. Så rett bort på full tuning. Haha. Etter jeg så veyron i ene oppdraget, håpte jeg det gikk an å få tak i den var skuffet helt til jeg fant nettbutikken. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har nesten ikke spillt gta5 etter jeg gjore siste oppdrag. Bare spillt online siden det.Online har jeg kjøpt toppleiligheten i den dyre blokka. og har en koeniggseg i garasjen. (syns den er bedre enn alle andre superbiler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ja, det var tøft! Første jeg gjorde etter credits, var å kjøpe garasjen, helipad og marina, så ble det helikopter, fly, raskeste båt, veyron og comet. Så rett bort på full tuning. Haha. Etter jeg så veyron i ene oppdraget, håpte jeg det gikk an å få tak i den var skuffet helt til jeg fant nettbutikken. Haha Har kjøpt marinaen, hangar og helipad, skal se om jeg finner den garasjen imorgen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Om noen trenger kveldsunderholdning så kan jeg tipse om at Jeremy og Richard fra Top Gear har komt med ny dvd som ligger på piratbukta og tilgjengelig som stream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg