Thundercoil Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Så den i går! Mye tøft Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hva tror dere om Autofil som TVNorge skal begynne å sende med Fredric Aasbø i front? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Spennende ihvertfall!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har nesten ikke spillt gta5 etter jeg gjore siste oppdrag. Bare spillt online siden det.Online har jeg kjøpt toppleiligheten i den dyre blokka. og har en koeniggseg i garasjen. (syns den er bedre enn alle andre superbiler) hvordan er det å skaffe 150 mill ? er online GTA bra ? hva kan man gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Tar nok tid å skaffe så mye cash. Jeg syns online er bra. Man kan gjøre det meste der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Noen som vil diskutere mario3? hva man kan gjøre etter at man har runda spillet? Og får alle P-vingene? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 da kan du fly gjennom alle brett og få tak i alle hemmelighetene. Om du finner en stor hvit blokk du kan klatre på. stå oppe på den og dukk i ca 5-10 sek. da detter du ned bak alt på brettet. og finner en alternaltiv slutt på brettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 hmm....IIINTERESTING!!! Da har jeg noe å gjøre ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Men GTA Prat kan kan tas i GTA tråden. Mye BMW der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Helt kurant merce Tenk å ha nok penger til å gå til Mercedes og si "jeg skal ha den bilen uansett hva dere skal ha for den"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Er det bare meg eller har trafikken på Bimmers gradvis tatt seg opp igjen mot gamle høyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg syns det er mye aktivitet her for tiden hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Aktiviteten er upåklagelig, men synes fremdeles bimmeren har livets rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Helt kurant merce Tenk å ha nok penger til å gå til Mercedes og si "jeg skal ha den bilen uansett hva dere skal ha for den".. Håper ikke 'fremtiden' bringer chrome-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Da har NYESTE TOP GEAR DVD kommet ut på nett! ''Top Gear - The perfect roadtrip'' Nå skal man kose seg her :D Gratulerer med dagen 316! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg