Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kort vakt det :P kjører som regel fwd på jobb så har blitt vandt med å slite litt nå og da. Vw caddy jeg kjører for det meste. Drittbil :P

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Joda, plan va å kjøre nån tima tell, men føre blei så ræva at æ bære parkerte dritn :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett en eneste F01 taxi i Oslo, men mange W221.

Usikker på hvor ofte du er i Oslo... menmen :)

om jeg får godkjent E30n på BT om ca 14 dager til, vurderer jeg å selge den. akkurat eu-godkjent med forhåpentligvis senkesett innskrevet i vognkort :)

Eneste grunnen til at jeg vurderer det, er for å skaffe meg en varebil, da jeg tidvis har behov for større plass. Vurderer en ordentlig arbeidshest. Hiace eller transporter.. noen med noen meninger rundt disse bilene?

jaja, jeg vet, aldri selg en e30, men sånn blir det kanskje? noen saklige meninger rundt disse bilene? :)

Skal du ha deg varebil så spør meg...jeg er varebilkongen :P HiAce  går og går og går, men de er trange og ukomfortable... Transortern er mindre driftsikker men komfy og mer ok å cruise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor ofte du er i Oslo... menmen :)

Skal du ha deg varebil så spør meg...jeg er varebilkongen :P HiAce går og går og går, men de er trange og ukomfortable... Transortern er mindre driftsikker men komfy og mer ok å cruise...

Ja.. Er igrunn greit med litt komfort da. Er ett større utvalg av transportere i min prisklasse føler jeg:) fordelen er å ha en mor som jobber i ett VW/Audi firma mtp evt deler som kun kan skaffes originalt, eller evt info om diverse ting:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker allright? Har S4 nå, men vurderer sterkt å gå over til Note 3, samt Galaxy Gear :) Har alltid vert en Note person, har hatt 2x Note 2, også en Note... 

Er Mondeoen noe å skryte av generelt? Går faktisk ingen slike her i Ålesund... Kjører selv av og til, når det passer seg :P Men da i en 2013 W212 E220... Ikke særlig god på vinterføre, når det komme til fremkommelighet... Men en kjempegod bil ellers egentlig, med trekk på rette hjula :P

E sto å hadde veldig lyst på note 3, men kameraet her var så mye bedre, å den e vanntett. Tenkte litt siden e jobber med vatten å Sjø. E e superfornøyd hvertfall. Var lei iPhone...:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...