7ertzen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 hvor kan jeg få tak i senterkopper til vinterfelgene mine? bmw style 175 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Spam bam thank you ma'm: http://bimmers.no/topic/774116-fungerende-speedometer-til-e30-88/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Kort vakt det kjører som regel fwd på jobb så har blitt vandt med å slite litt nå og da. Vw caddy jeg kjører for det meste. Drittbil Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Joda, plan va å kjøre nån tima tell, men føre blei så ræva at æ bære parkerte dritn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Selvfølgelig måtte startmotoren dø i dag, midt i julestresset, eksamensperioden til fruen, nylig oppstartet gårdsbruk og generelt alt for lite tid til overs. Arg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Manuell kasse og litt rå muskelkraft gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Vanligvis ja, men på snøføre kreves det litt mer fart på dyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Har ikke sett en eneste F01 taxi i Oslo, men mange W221. Usikker på hvor ofte du er i Oslo... menmen om jeg får godkjent E30n på BT om ca 14 dager til, vurderer jeg å selge den. akkurat eu-godkjent med forhåpentligvis senkesett innskrevet i vognkort Eneste grunnen til at jeg vurderer det, er for å skaffe meg en varebil, da jeg tidvis har behov for større plass. Vurderer en ordentlig arbeidshest. Hiace eller transporter.. noen med noen meninger rundt disse bilene? jaja, jeg vet, aldri selg en e30, men sånn blir det kanskje? noen saklige meninger rundt disse bilene? Skal du ha deg varebil så spør meg...jeg er varebilkongen HiAce går og går og går, men de er trange og ukomfortable... Transortern er mindre driftsikker men komfy og mer ok å cruise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Forresten....Disse "likes" greiene...Er det no oversikt over hver som har flest likes? Jeg har masse likes...burde være egen liste..så kunne jeg toppet den VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Usikker på hvor ofte du er i Oslo... menmen Skal du ha deg varebil så spør meg...jeg er varebilkongen HiAce går og går og går, men de er trange og ukomfortable... Transortern er mindre driftsikker men komfy og mer ok å cruise... Ja.. Er igrunn greit med litt komfort da. Er ett større utvalg av transportere i min prisklasse føler jeg:) fordelen er å ha en mor som jobber i ett VW/Audi firma mtp evt deler som kun kan skaffes originalt, eller evt info om diverse ting:)Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 da er årets "nye" leketøy handlet inn, så nå kan snøen bare komme kan kleppe gresset på sommern og da seff thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Den var faktisk søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Tusenlappen for alt dette her på ebay. Er så sykt billig det! Får ikke 3 tennplugger av samme type på GS for den prisen en gang Dagens kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Den var faktisk søt! syntes det selv, en minitraktor enkelt og greit han hadde fler,, men likte den jeg kjøpte best (var den billigste og) link til annonse om noen andre skulle være int i traktor med måke/freser http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45362566 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Funker allright? Har S4 nå, men vurderer sterkt å gå over til Note 3, samt Galaxy Gear Har alltid vert en Note person, har hatt 2x Note 2, også en Note... Er Mondeoen noe å skryte av generelt? Går faktisk ingen slike her i Ålesund... Kjører selv av og til, når det passer seg Men da i en 2013 W212 E220... Ikke særlig god på vinterføre, når det komme til fremkommelighet... Men en kjempegod bil ellers egentlig, med trekk på rette hjula E sto å hadde veldig lyst på note 3, men kameraet her var så mye bedre, å den e vanntett. Tenkte litt siden e jobber med vatten å Sjø. E e superfornøyd hvertfall. Var lei iPhone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Usikker på hvor ofte du er i Oslo... menmen Jeg bor delvis i Oslo for tiden, så fordriver uheldig mye tid i hovedstaden. Der eksisterer en lister over hvem som har mest likes, og du er på toppen av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg