Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha tidsfordriv så kan du også leste i kommentarfeltene i diverse artikler på Broom. Der har virkelig alle verdens idioter samlet seg ;)

Synes nesten det der var litt harry jeg, bare litt da ;)

hehe ja har lest kommentarfeltene ja... "nei faen heller granadaen er faktisk den beste bilen som ble laget! hvorfor tror du ellers at alle ungdommer kjørte disse på 80tallet da" er typiske kommentarer...hahaha :P

harry video? njaaah..hva om noen laget en sånn sang om E34? Kanskje det hadde vært mindre harry??

(sorry...måtte bare :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granada var faktisk drømmebilen da jeg gikk i 5klasse på barneskolen på Stovner...flere av de eldre gutta dura rundt i de bilene... Husker vi stoppet opp og titta på spedometeret på biler og motorsykler... og det var alltid tøft å se ett speedometer som gikk til 250...

Aah..savner de gamle dagene as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granada var faktisk drømmebilen da jeg gikk i 5klasse på barneskolen på Stovner...flere av de eldre gutta dura rundt i de bilene... Husker vi stoppet opp og titta på spedometeret på biler og motorsykler... og det var alltid tøft å se ett speedometer som gikk til 250...

Aah..savner de gamle dagene as...

Det kuleste i verden var å gå og se på bilene parkert rundt omkring, spesielt i Oslo, for det var det mange Jaguarer og Porscher f.eks. Disse så jeg mye på, haha :P Men vi var jo sjeldent i Oslo.

Altså speedometerne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde på østkanten og der var det mye bmw og mercedeser på starten av 90tallet... og en god den ford.. Den tøffeste var faktisk en lav granda i beige farge, og en lys blå Granada stasjonsvogn... Men disse ble alltid frakjørt av disse bmwgutta minnes jeg... Noen som husker hvorfor været alltid var bra i gamle dager? Husker alltid at det var fint vær, sene solnedganger, varmt i luften..litt støv som fløy her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenbakken:

Inne på Kremmertorget så det kommer vel dessverre til å følge åpningstidene der. Big Bite (heter det vel?) har allerede åpnet på Amfi Elverum (Martnsenteret) så det blir konkurrenter :D

Synd :P

Mye jeg må prøve ut da jeg flytter til Norge igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :)

Vi (altså, de vi klarer å bli enige om) liker førstegenerasjons Mitsubishi Outlander fra 2003-2004, Mitsubishi Lancer stv. fra 2004 og Hyundai Coupe 1.6 fra ca. 2003. De ligger alle på 60-80.000 kr.

Prøver å få han til å kjøpe seg en nitrist, liten japansk sedan/kombi, men vi er tross alt brødre så det var ikke mange fornuftige valg som tiltrakk han :P

Får holde dere oppdatert da... Alltid gøy med kjøp av bil, spesielt lillebrors førstebil :)

Vet jeg svarer sent, men unngå førstegenerasjons Outlander! Selvmord å eie. Jobber med Mitsubishi daglig og har flere ganger sett de bli skrotet (!!!!) i en alder av 5-7år pga sinnsyke utgifter. Må bytte hele bakstillingen ca hvert 3-4 år. Snakker da 35+ i kun deler..

Kjøp heller Lancer fra samme tid, skuddsikre biler som alltid virker :)

Ellers så holder jeg med resten her, E46 er biler som aldri er noe problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så sjef med skvett nye biler - da starter Spotify når du setter deg inn i bilen, over BT. Slipper ledninger og tull.

Jeg vurderer å bytte ut E91'en bare for å få det.

Jeg kjører en 2012 Mercedes E-klasse. Den har bluetooth, men bare til handsfree. Hvordan dette i 2012 ikke er standardutstyr på en bil til over 500k, det fatter jeg ikke. Har ikke USB en gang, alt sammen er ekstrautstyr.

ECO-shit er standard dog. Kubber motoren hver gang man stopper, og starter når man fjerner foten fra bremsen. Dette kan man skru av med en knapp, men du må gjøre det hver gang du starter bilen  :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...