Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som er flink med mye kunnskap i Excel og som kunne hjulpet meg med noe?

Har en enkel basic fil som fungerer greit nok i dag,  Men kunne tenkt meg og lagt inn autosortering av dato og litt annet smått som jeg ikke får til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvordan man overfører til eit selskap i utlandet? Blir de som å betale en regning i Norge eller? :P Har fått konto info ifra selskapet, men spør for å være sikker :P

Er det samme , men du må sjekke om de skal ha betalt i euro eller ikke , og du bør ha KID nummer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvordan man overfører til eit selskap i utlandet? Blir de som å betale en regning i Norge eller?:P Har fått konto info ifra selskapet, men spør for å være sikker :P

I nettbanken skal du betale under betaling til utlandet.

Du trenger

IBAN (International Bank Account Number), som pleier å ha et par forbokstaver + ca 18-22 tall.

SWIFT kode til banken du overfører til.

Mottakers addresse.

Bankens addresse (her autofyller ofte nettbanken adressen til mottakers bank, etter at du har tastet inn SWIFT, men ikke stress med det hvis nettbanken din fyller inn litt feil bankddresse enn akkurat det du har fått).

Husk også at man har to valg: Betale innen Europa eller betale til resten av verden. På Europa-betaling er bare Europeiske land inkludert, bare en heads up før du begynner å stresse fordi Kina o.l. ikke står på rullemenyen ;)

Har du flere spm, eller bruker DNB og ikke får det til, bare send meg en PM, jeg skal prøve å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...