e30_joakim Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Huff...så mye aggresjon...Lurer på om du også tok den "norsk 2" klassen med disse? Når jeg satt og skrev så regne jeg med at den første til å kommentere skulle være deg, og jeg hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 jaja sånn kan det gå vettu ------------------------------ Folk har lite respekt for andre mennesker... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som er flink med mye kunnskap i Excel og som kunne hjulpet meg med noe? Har en enkel basic fil som fungerer greit nok i dag, Men kunne tenkt meg og lagt inn autosortering av dato og litt annet smått som jeg ikke får til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som har peiling på hvordan man overfører til eit selskap i utlandet? Blir de som å betale en regning i Norge eller? Har fått konto info ifra selskapet, men spør for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som vet om man trenger å ta mer enn oppkjøring ved tap av førerkort i 6 mnd? Trenger ikke kjøretimer, obligatorisk piss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som har peiling på hvordan man overfører til eit selskap i utlandet? Blir de som å betale en regning i Norge eller? Har fått konto info ifra selskapet, men spør for å være sikker Er det samme , men du må sjekke om de skal ha betalt i euro eller ikke , og du bør ha KID nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som vet om man trenger å ta mer enn oppkjøring ved tap av førerkort i 6 mnd? Trenger ikke kjøretimer, obligatorisk piss? Det står i dommen din. Men kan hende du må en kjøretime før oppkjøring med den skolen du benytter. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Skal vel bare få lappen igjen etter 6mnd. Ingen oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Kommer an på om en er i prøveperioden(?) eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen ganger maa jeg si at det er utrolig kjedelig og bare kunne dra med seg en flaske brennvin hjem lovlig etter utenlandsopphold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som har peiling på hvordan man overfører til eit selskap i utlandet? Blir de som å betale en regning i Norge eller? Har fått konto info ifra selskapet, men spør for å være sikker I nettbanken skal du betale under betaling til utlandet.Du trenger IBAN (International Bank Account Number), som pleier å ha et par forbokstaver + ca 18-22 tall. SWIFT kode til banken du overfører til. Mottakers addresse. Bankens addresse (her autofyller ofte nettbanken adressen til mottakers bank, etter at du har tastet inn SWIFT, men ikke stress med det hvis nettbanken din fyller inn litt feil bankddresse enn akkurat det du har fått). Husk også at man har to valg: Betale innen Europa eller betale til resten av verden. På Europa-betaling er bare Europeiske land inkludert, bare en heads up før du begynner å stresse fordi Kina o.l. ikke står på rullemenyen Har du flere spm, eller bruker DNB og ikke får det til, bare send meg en PM, jeg skal prøve å hjelpe knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Da har jeg ENDELIG oppdatert modballturen... http://bimmers.no/topic/763426-samletråd-fra-modball2013-reisebrev-starter-side-10/page-15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har noen crappy felger + sommerdekk til BMW E28?? http://bimmers.no/topic/774573-haster-e28-rimeligst-mulig-felghjul-i-oslo-området/ Trenger hjelp til å skaffe dette ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 se her : ELMØK http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10148236 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 jaja sånn kan det gå vettu ------------------------------ Folk har lite respekt for andre mennesker... Ja fy faen æ spyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg