wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nettop kjørt tur retur oslo-nøtterøy... overraskende digg å cruise med høy musikk i brukbar fart uten noen andre biler på veien (med unntak av de 2 andre jeg holdt følge med...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nettop kjørt tur retur oslo-nøtterøy... overraskende digg å cruise med høy musikk i brukbar fart uten noen andre biler på veien (med unntak av de 2 andre jeg holdt følge med...) Da går mila fort, liker det selv Samme som å ta seg en god og lang kjøre tur om sommeren, opp med takluka og på med noe god musikk å bare cruise rundt på landeveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har ikke takluke på bilene eller jo..på audien..men den selges jo nå før sommern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Takluke er oppskrytt. Dealbreaker for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Takluke brukes kun til rånevippen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 takluke er halve utseende på e34 vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Takluke på vipp er elsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Bilen min er utstyrt med ekstra stor takluke Gitt den en helsesjekk på verksted; kun bremserør som har rust og som kan gi trøbbel på EU-kontrollen, og motoren svetter litt olje men ingenting farlig. Ellers god Har også vasket den (tok sin tid å få ut såpe fra kalesjen, da har jeg lært at såpe på kalesjen er dumt) Nå står den på garasjeplassen sin i fellesgarasjen under. Neste uke stikker jeg til Sverige. Lekte masse med den i dag også! Var glatt på veiene, lett å slippe med piggdekk Sidelengs her og sidelengs der... YESSSSSS VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hva er det du kjører nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Slædde med taket nede, sol, piggdekk...må være morro VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hva er det du kjører nå? E30 320i Cab? Ikke fått med deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er så tragisk nye gt6 har samma jævla støvsugerlydene som alle de andre spilla dem har...! Go forza go forza :DSkuff! Lurer på om ikke de som utvikler gt-serien noensinne har prøvd konkurrentene.. Er jo ingen som har så rævva gjenskapelse av billyd som gt.. The real driving simulator:youtube.com/watch?v=bQCOm1KCBT4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hva er det du kjører nå? E28en er borte, nå er det kun E30 som gjelder *** Har litt penger til overs og begynner å leke med tankene om å bygge CRXen som banebil igjen, hmm!! MEEEEEEEN jeg vet ganske godt at når det først begynner så blir bilen et stort pengesluk, så jeg er litt usikker der... Tror jeg må sette meg ned en dag og lage budsjett i Excel, og se hvor mye et stort prosjekt faktisk vil koste. Dekk og bremser trenger jeg ikke å bruke mye på. Bøttestoler, belter og ratt/pedaler kan fåes rimelig. Må kaste ut de ubrukelige baksetene og sette inn halvbur der. Demperne er deilig stive som de er, henger godt i svingene og har litt å gå på så de ikke blir for stive. Eksos/luftfilter er på bilen fra før. Reg reim og vannpumpe ble byttet for ikke så lenge siden. Trenger ikke å slakte interiøret heller, den veier allerede typ 860 kg. bare, sånn at den kan fungere som gategodkjent bil fremover. Gi meg råd eller snakk meg vekk fra dette, noen? Etter det så er det bare en Subaru Forester som gjenstår og da er vel bilparken komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har ikke takluke på bilene eller jo..på audien..men den selges jo nå før sommern... Takluke er deilig ja, kan klare meg uten men vil gjerne ha hvis jeg kan velge Kjører overraskende mye med luka helt åpen faktisk, men rånetilt blir aldri feil, kjørte med det senest i dag selv om det ikke akkurat er vinterlig i været. På E34en er jeg bare glad jeg ikke har takluke, på en så gammel bil å kan det lett bli en kilde til problemer og besværligheter med lekkasje og styr. Ikke bedre at BMW lot dreneringen gå ut i kanalen på bilen hvor det danner seg unødvendig rust... Har den store klimaen i stede, effektiv om sommeren og behagelig om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Noen som husker navn på denne gode gamle skageren ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg