Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Angående CRX banebil... Ser på PistonHeads' annonser og det er mange som selger gjennomførte banebygg til 2000-3000£. Golf 3 GTi, Peugeot 306 GTi, Renault Clio 172 baserte osv, med alt fra interiørfjerning og bur til brannslukningsapparater og medfølgende deler! Jeg kan godt lære meg å kjøre med RHD jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15" er 381mm, så skal være bra store skiver før de ikke går inn :)

Hva felgen er i diameter fra kant til kant er totalt irrelevant, hvordan felgen er bygget opp er det viktigste. Har du lavt nok innpress kan du ha 20" bremser på 20" felg, og har du høyt nok innpress og teit nok felg, så får du 10" bremser på 20" felg.

Jeg hadde 10,6" bremser på 15" felg, og det var på håret. Bokstavelig talt..

Takluke brukes kun til rånevippen :)

For min del mistet takluka hele sjarmen når jeg slutta å røyke. Da forsvant liksom behovet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får tekste fra uregistrerte kontantkort, ta på hettegensere, møtes utafor Oslo City, stå i skyggen og diskutere Subaru Forestere en dag ;)

Haha :P høres bra ut ;) bortsett fra at du har fortalt hele bimmers planen vår nå da :o:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E46 får jeg ikke på mindre enn 17". Har 13"skiver, men calipper er problemet. Har minimalt med klaring til felgbanen slik det er nå, og mindre inpress hjelper ikke.

Joda, med ekstrem nok innpress så hjelper det. Men det blir mexipoke og ikke kjørbart.

Jeg bare nevnte det fordi det er "mulig", ikke fordi det er aktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner det ikke på brz'n men den er så liten og lett at soltak hadde ikke gitt noe særlig goder uansett, kan hende jeg savner det til våren though...

Men skal skaffe meg hvit XV Premium, selvsagt med glasstakluke, daa er det digg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens.

Noen som har peiling på komfyrer?

Måtte gi vekk våres Gram komfyr, og jeg fikk tak i en helt lik en brukt samme dag.

Nå fikk jeg melding av han som fikk våres om at en av platene ikke virket og ikke selve ovnen.

Så prøver jeg våres "nye" og den har samme problem?! Noe sikrings-funksjoner jeg ikke vet om? Begge to virket før vi flyttet på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...