noekult Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hjertet av gull har sjarmøren også: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2518431/Paul-Walkers-charity-work-Tinseltown-tsunami-zone.html Vi får garantert se FF 7. De skal vel tilbake til skrivebordet og skrive om filmen. M|Fjeld og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Ser i en annen tråd at du nyter din nyinnkjøpte E30 Hadde vært interessant med noen sammenligninger mot E28en du hadde, siden de begge er fra samme æra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Sitter i en MOBIL vaktbod utforbi en båt.. i SANDNES... viss noen har fulgt med på nyhetene ?! Driver å hopper opp hele tiden, er redd for att den snart velter eller fyker avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Ekke deilig å stå opp til 8grader inne. Strømmen er fortsatt borte. Godt man kan fyre i peisen ivaffall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Her har vi fortsatt strøm, heldigvis.. Fyfaen så det blåser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Fy faen det er kaos i Bergen. Snødde ca 25cm i Åsane i natt. Fant såvidt bilen min igjen.. Men Bmwen skuffer ikke, kom meg fram overalt til tross at jeg har gode 3-4cm til frontfangeren foran. Og de hadde "glemt" å brøyte i Åsane så tok initiativet og brøytet litt med Bmwen jeg.. haha Også må jeg få utrykke mitt store hat til polakker i Norge på denne tiden: SOMMERDEKK ER IKKE LOVLIG!!!!! 3 av 4 biler som sperret motorveien her var polske biler på sommerdekk.. Og de prøvde ikke engang å flytte bilene.. Ble så forbanna at jeg spant snø på han ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Noen som vet om noen som har biltralle etc? Eller ett firma som kan taue en bil fra stovner til sandvika billig idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Pleier vell leie ut å div bensinstasjoner, 600kr elns tar dem vell. Ramirent og har vell. Ser ut til jeg beholder lappen over nyttår værtfall ble lite rettsak i dag med dette været, dårlig med ferjer å komme seg hjem med.. Hadde igrunn manna meg opp på å bli ferdig med det drite her men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Har har du drivi med naa Wicky?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Det er forresten ikke ulovlig med sommerdekk på vintern... man skal være skodd etter værforholdene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Har ikke drivi med noe galt bare hjelpe en kompis! Ingen av oss har tilhengerfeste på bilen...så da får vi ett problem... Ellers kan man jo leie fra statoil etc... Men om noen har hengerfeste på bilen og vil tjene no kroner så hadde det vært koselig Vedkommende får penger. kebab, brus OG tilgang til å sende meg en venneforespørsel på facebook! (godkjenning avhenger av humør)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Kan vell trygt si at di med sommerdekk idag ikke er skodd etter forholdene Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Helt korrekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 http://vimeo.com/80704110 Må ha gjort en smule vondt Cringefaktor 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Er glad jeg bor på Sørlandet jeg, særlig når jeg leser om all elendigheten rund de siste dagers uvær. Har blåst litt men thats it, er sol fra skyfri himmel og tørre veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg