Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fy faen det er kaos i Bergen. Snødde ca 25cm i Åsane i natt. Fant såvidt bilen min igjen.. :shock:

Men Bmwen skuffer ikke, kom meg fram overalt til tross at jeg har gode 3-4cm til frontfangeren foran.

Og de hadde "glemt" å brøyte i Åsane så tok initiativet og brøytet litt med Bmwen jeg.. haha :)

Også må jeg få utrykke mitt store hat til polakker i Norge på denne tiden: SOMMERDEKK ER IKKE LOVLIG!!!!!

3 av 4 biler som sperret motorveien her var polske biler på sommerdekk.. Og de prøvde ikke engang å flytte bilene.. Ble så forbanna at jeg spant snø på han ene.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier vell leie ut å div bensinstasjoner, 600kr elns tar dem vell.

Ramirent og har vell.

Ser ut til jeg beholder lappen over nyttår værtfall :P ble lite rettsak i dag med dette været, dårlig med ferjer å komme seg hjem med..

Hadde igrunn manna meg opp på å bli ferdig med det drite her men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke drivi med noe galt :P bare hjelpe en kompis! Ingen av oss har tilhengerfeste på bilen...så da får vi ett problem... Ellers kan man jo leie fra statoil etc... Men om noen har hengerfeste på bilen og vil tjene no kroner så hadde det vært koselig :) Vedkommende får penger. kebab, brus OG tilgang til å sende meg en venneforespørsel på facebook! (godkjenning avhenger av humør)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...