Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Jaggu, da var man 23 år også da Gratulerer med dagen Edit: Denne er lei! Filmet seg selv på motorsykkel i høy fart, over flere dager. Nå er det 7 måneder ubetinget. Hehe. http://www.ba.no/nyheter/article7029542.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Fant en glemt mappe på PCen med litt diverse morsomme bilder. Fikk meg en god latter faktisk. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Media har talt! Skal du ut å sladde, må du gjøre det i dag noekult og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 316; http://www.nettavisen.no/nyheter/article3723734.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Se der ja. Vi får se ! Ligger vel dårlig han da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Kult at de har brukt to sølvfarga mercedes c klasser...som min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Jolebord ikveld, vel, hope everythings will be just fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Husker dere LibertyWalk ferrarien? De bygger nå en prius.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Har alt av interiør deler samt stoler og dørtrekk til e39 touring. Svart stoff, sportsstoler. Har ikke taktrekk eller gulvteppe men alt annet selges hbo 100,- Hent før det kastes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Har alt av interiør deler samt stoler og dørtrekk til e39 touring. Svart stoff, sportsstoler. Har ikke taktrekk eller gulvteppe men alt annet selges hbo 100,- Hent før det kastes http://bimmers.no/forum/8-bmw-deler-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hei folkens! Et raskt spørsmål. Skal opp på biltilsynet og vise en e36 316 coupe (med takluke om det spiller noen rolle) - komplett ombygd til m3. Har godkjent søknad og plombert m3 donorbil hos dem, og har en relativt bra dialog. De -som alle andre forklarte at det måtte lettes mye for å få den godkjent på vekta, og det har jeg hele tiden vært klar over. Her kommer det jeg håper noen av dere erfarne kan svare meg på; 1- Hvilke vekt må jeg forholde meg til for å få godkjent? Bruker man egenvekt eller tillatt totalvekt (minus en sannsynlig bagasje og personvekt) for å få det innenfor? Noen som har noe konkret tall jeg kan forholde meg til at jeg må nå? 2- kontrolløren spesifisere blant annet at vaderet ikke kunne brukes pga vekt, og at jeg for eksempel måtte til med glassfiberpanser osv. Hvilke krav står til festing av panseret? Hvor strippa kan egentlig bilen være når jeg kommer opp? Må elvinduer, varmeapparatet osv fungere? 3- har en sprekk i ruta på bilen som skal vises. Leverte inn skiltene mens bilen i forhold til at man ikke kan ha dem for å kjøre rundt før ombygd kjøretøy er godkjent. Har forsikring som dekker steinsprut/ny rute. Får jeg brukt denne før skilta er ute igjen? Får jeg eventuelt midlertidig godkjenning på bt med sprekk på tvers av frontruta, ca 20cm fra bunn? På forhånd takk for svar. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 http://bimmers.no/forum/8-bmw-deler-selges/ Og? Mer aktivitet her så tenkte å høre her da det kastes idag. Trenger ikke en annonse for et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hei folkens! Et raskt spørsmål. Skal opp på biltilsynet og vise en e36 316 coupe (med takluke om det spiller noen rolle) - komplett ombygd til m3. Har godkjent søknad og plombert m3 donorbil hos dem, og har en relativt bra dialog. De -som alle andre forklarte at det måtte lettes mye for å få den godkjent på vekta, og det har jeg hele tiden vært klar over. Her kommer det jeg håper noen av dere erfarne kan svare meg på; 1- Hvilke vekt må jeg forholde meg til for å få godkjent? Bruker man egenvekt eller tillatt totalvekt (minus en sannsynlig bagasje og personvekt) for å få det innenfor? Noen som har noe konkret tall jeg kan forholde meg til at jeg må nå? 2- kontrolløren spesifisere blant annet at vaderet ikke kunne brukes pga vekt, og at jeg for eksempel måtte til med glassfiberpanser osv. Hvilke krav står til festing av panseret? Hvor strippa kan egentlig bilen være når jeg kommer opp? Må elvinduer, varmeapparatet osv fungere? 3- har en sprekk i ruta på bilen som skal vises. Leverte inn skiltene mens bilen i forhold til at man ikke kan ha dem for å kjøre rundt før ombygd kjøretøy er godkjent. Har forsikring som dekker steinsprut/ny rute. Får jeg brukt denne før skilta er ute igjen? Får jeg eventuelt midlertidig godkjenning på bt med sprekk på tvers av frontruta, ca 20cm fra bunn? På forhånd takk for svar. God jul Du må forholde deg til tillat totalvekt. Foraksel og bakaksel vekt. Problemet er som oftest foraksel vekt. Alle disse vektene må du holde deg under med "full" bil. Dvs. 75kg i hvert sete, full tank bensin, spylervæske osv.. Tror ikke han som godkjente min sa noe om bagasje vekt. Men var uansett langt under på bak og totalvekt. Tror nok vinduer og varmeapparat bør virke, men ikke sikkert de prøver. Men du trenger f.eks ikke gulvteppe (kun krav til at det ikke skal være noen "skarpe" kanter osv.) Ang. frontrute er jeg litt usikker på. Ville bare hørt med forsikringsselskapet. Men da har du så klart ikke fått steinsprut men f.eks noen som har knust ruten din mens bilen sto parkert e.l. Anders92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Takk for raskt og bra svar, kvammis! Det med akselvekten fikk jeg også beskjed om. Aner du hvor mye som må lettes på forakselen? Hvordan regner jeg ut totalvekt på forakselen - minus 75kg pr sitteplass og bensintank? Regner man da med at det kun er vekta i forsetene og frem, som påvirker forakselvekten? Hvor nøye er dem på å måle opp for og bakakselvekten? Eller var det slik at jeg må holde meg innenfor den oppgitte forakselvekten som er stemplet i vognkortet på 316 som kun er inkl 75kg på fører? Dette kan sikkert høres veldig rart ut, men går det an å legge lodd i bagasjerommet for å flytte tyngdepunktet bakover, -ettersom bakakselvekten ikke er så i grenseland? Er ikke noe graviditetsforsker, så klarer ikke bestemme meg for om dette høres sannsynlig ut eller ikke. Dvs flytte bilens tyngdepunkt med litt "feriestuk" ved godkjenningen. En annen ting. Om jeg senere skulle komme inn for å godkjenne coilovers, vil de da sette bilen på vekta igjen for å se at den ikke er økt etter godkjenning? Forresten kan det virke som om det er senkefjører på den, uten at jeg har studert det. -men disse tok han bilde av, i tillegg til at han festet plomberingee på dem. Jeg trenger ikke videre godkjenning på dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Graviditetsforsker? hva har ombygging til M3 å gjøre med en gravid kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg