janerik171187 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Fysøren å kul!!! Kunne tenkt meg slik selv!! Sent from my Ifaun using Tapatalk har bare "problemet" med at skjæret gjerne drar med seg grus fra innkjørselen, tæla har ikke satt seg ennå kanskje jeg modder på noen hjul elns som holder skjæret litt oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 har bare "problemet" med at skjæret gjerne drar med seg grus fra innkjørselen, tæla har ikke satt seg ennå kanskje jeg modder på noen hjul elns som holder skjæret litt oppe. Haha, awesome!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Noen som vet om slipesettet til m52 fra koed til pluss minus 1100 kroner inneholder toppakningen også? delenr: 11121427825U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Slipesett skal være toppakning med tilbehør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Riktig som Kvammis sier. Det skal være alle pakninger i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 I know, men han som skal bytte toppakningen på bilen til bruttern mente at det fra koed ikke inneholdt toppakningen for en eller annen grunn. Ville forsikre meg med å høre om noen har kjøpt akkurat det settet før jeg bestiller det til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Høres rart ut.. Enkleste er nok å ringe eller sende en mail til koed så er du sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Nettopp sett på 90 minutter. Det var ikke akkurat en pen film. Fyf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Vinterbilen fikk litt stell i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Hei folkens trenger litt hjelp, jeg. Har en sånn skiltlys på bilen Kjøpte led, men ser ikke ut som den passer. Hva kan jeg gjøre med dette? Er forøvrig en e46 facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Hva er det som ikke passer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Hva er det som ikke passer ? Det sitter en pære inni, så jeg aner ikke hvordan jeg skal ha de nye led-lampene inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Det snør og snør.. Tror jeg har ti kilo snø i hjulene, artig å se om jeg kommer her i fra etterpå, bremsene liker ikke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Nettopp sett på 90 minutter. Det var ikke akkurat en pen film. Fyf... Så den på kino.. Den er ganske jævlig, og det verste er at det garantert finnes slike forhold. Også den pinlige "stillheten" de 90 minuttene er ikke helt til å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Så den med søskenbarnet til dama, hu er vel 12...var kanskje ikke helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg