Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blei tvungen til å kjøre min tantes 2013 modell Kia Cee'd i stad, flytti rakkern for noe kjipe greier. Kia har kommet seg veldig på design de siste årene, både utvendig og innvendig men ikke la dere lure. Helt grei å kjøre men med tanke på at dette var en ny bil så var det skuffende, bråkete dieselmotor, knirkete interiør og dårlig finish er mitt inntrykk.

En gammal BMW som f eks en E39 er bedre støyisolert og gir MYE bedre kvalitetsintrykk, men jeg skjønner at mange finner trygghet i 7 års garanti :)

Snakk om noe du har peiling på! Eg har kjørt Kia Ceed i 3 mnd, Kia sportage i 6 mnd, Bmw E90 i 3 mnd, Bmw e46 i 6 mnd.

E90 kan dessverre ikkje sammenlignes med Kia Ceed 2013 mod, like mye støy i e90 som i Kia ceed`en eg har kjørt, det er faktisk bedre seter i Kia`en enn E90 en..

Har heller aldri hatt noen så knirker noe spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om noe du har peiling på! Eg har kjørt Kia Ceed i 3 mnd, Kia sportage i 6 mnd, Bmw E90 i 3 mnd, Bmw e46 i 6 mnd.

E90 kan dessverre ikkje sammenlignes med Kia Ceed 2013 mod, like mye støy i e90 som i Kia ceed`en eg har kjørt, det er faktisk bedre seter i Kia`en enn E90 en..

Har heller aldri hatt noen så knirker noe spesielt.

Javisst, BMW er bare søppel. Er Kia som er tingen....

Si meg, hvor kommer E90 inn her? Skal du sammenlikne en Kia med en E90 så ikke sammenlikne en ny Kia med en gammel E90, sammenlikne heller en 2007 modell Cee'd med en 2007 E87 1-serie og du skal se forskjell. Påstår du videre at Kia er bygget med samme kvalitet som en BMW? Da har vi bomma totalt folkens, det er Kia vi alle må kjøpe ;)

Nei Kiaen din må du lenger ut på landet med :)

joda, men så er det jo ingen som er bedre enn den kjiipe supersportsbilentilfredrik90.

Super bilen min er iallfall bedre enn hvilken som helst Kia, jeg forventer ikke at du som inhabil Kia selger skal være enig i det dog. Jeg synes egentelig at det er trist at du synker så lavt som dette, jeg har alltid sett på deg som en veldig allright og hyggelig kar. Har ikke hatt noen verdens ting i mot deg og har heller aldri gjort annet enn å komme med min oppfattelse av Kia. Synd du takler kritikk (som ikke er personlig) så dårlig :(

Edit: Det er jo ikke første gangen du har kranglet med andre her inn om Kia vs BMW...

http://bimmers.no/topic/748808-burde-jeg-kjøpe-x5-e53/page-2?hl=kia%20vs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må linke tegningen, for linken din virker ikke for andre (må velge kjøretøy).

Men når jeg byttet pærer fra et panel til et annet (E36), var pærene i én del med plastsokkelen sin. Du bare vridde dem på plass i kretskortet.

http://gsbildeler.no/bilder/15136

ja er det jeg vil kjøpe pæra i sokkelen liksom :) har vridd dem av nå og vil bare ha nye å sette i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Jeg husket feil. Trodde pærene var "smeltet" fast i soklene, men da er de nok delt, ja! Hehe.

Da antar jeg at du bare får soklene på den tegningen der, med mindre tittelen sier at pærer følger med. Kanskje du skal titte på ebay eller sende GS en mail angående kun pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Jeg husket feil. Trodde pærene var "smeltet" fast i soklene, men da er de nok delt, ja! Hehe.

Da antar jeg at du bare får soklene på den tegningen der, med mindre tittelen sier at pærer følger med. Kanskje du skal titte på ebay eller sende GS en mail angående kun pærer.

mulig jeg ikke skjønner hva du mener nå...

nr 2 på bilde der er jo ''holderen/sokkelen''

nr3 er jo pæra og sokkelen/holderen i samme, så tror du om jeg bestiller nr 3 så får jeg hele shiten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...