wicky124 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 dagens latterkule basert på språkvansker... Ene sjåføren skulle hente en skiboks fra en kunde og levere til en annen kunde... Han henta 2stk akebrett i stedet.... Julianv, Haukefer og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Samme delenummer har alltid lik pris. Delenummer skiller ikke modell.Nei. De hadde ikke lik pris sier jeg jo. Husker som sakt ikke hvem nettside det var. Men jeg gikk inn på kategorien E38 på nettsiden og fant håndtaket. Så gikk jeg inn på E39 kategorien for og sjekke der også. Da var det ca 100 kr billigere til E39 enn til E38. De som bestiller 7 serie deler gidder sikkert ikke å sjekke til 5 serie. Eller så vet de ikke at det er likt. Da kan jo de som selger fint prøve seg på å tyne noen ekstra kr ut av de som har litt dyrere bil. De har jo somregel mer penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Da er det ikke likt delenummer, et delenummer har alltid samme pris hos samme forhandler uansett. Noen nettsider kan jo naturligvis legge samme del i forskjellige kategorier til forskjellige priser, men hos BMW, og ved kjøp fra delenummer vil det alltid være priset likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Nei as... der må jeg nok si meg enig med sjøbuse... sidespeil til E46 kostet 350kr ulakkert....til E65 kosta den 1200kr ca....og speilene er samme...delenr var like... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Jo. E38 og E39 har like håndtak og likt delenr. Kan hende nettbutikken driter i om det er likt delenr når de legger ut varer på nett. De fleste venter jo at 7 er dyrere enn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Likt hos bmw ja. Jeg sjekket ikke hos bmw men en frittstående nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Nei as... der må jeg nok si meg enig med sjøbuse... sidespeil til E46 kostet 350kr ulakkert....til E65 kosta den 1200kr ca....og speilene er samme...delenr var like... Delenummeret til dette er 51 16 7 074 235, og prisen hos Koed er 402,50. Noe mer info enn dette er ikke mulig å spesifisere. Hos BMW, GS o.l. vil det også være en tilsvarende pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Kommer ikke snøen snart så man får lekt seg litt igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hørt om snøspray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Snødde i oslo istad...så regna det bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Ikke ET sted den katta ikke skal legge seg. Tredde seg ned i vippestolen i sta... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Har ikke "tatt av" med snø enda. Pleier å være to-tre tre-dagers nedbørhelvete hver vinter i Oslo med non-stop snø. Venter fortsatt på det. Og har fortsatt lyst på turbo-japse, håper og tror at jeg vil ha det som lekebil til neste vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Jeg vil slædde jaguaren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Da finner du deg en fotballbane eller en stor hage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Kun jeg som har problemer med at Tapatalk crasher når jeg åpner tulletråden på Iphone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg