Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Samme delenummer har alltid lik pris. Delenummer skiller ikke modell.

Nei. De hadde ikke lik pris sier jeg jo.

Husker som sakt ikke hvem nettside det var. Men jeg gikk inn på kategorien E38 på nettsiden og fant håndtaket. Så gikk jeg inn på E39 kategorien for og sjekke der også. Da var det ca 100 kr billigere til E39 enn til E38.

De som bestiller 7 serie deler gidder sikkert ikke å sjekke til 5 serie. Eller så vet de ikke at det er likt. Da kan jo de som selger fint prøve seg på å tyne noen ekstra kr ut av de som har litt dyrere bil. De har jo somregel mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke likt delenummer, et delenummer har alltid samme pris hos samme forhandler uansett.

Noen nettsider kan jo naturligvis legge samme del i forskjellige kategorier til forskjellige priser, men hos BMW, og ved kjøp fra delenummer vil det alltid være priset likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei as... der må jeg nok si meg enig med sjøbuse... sidespeil til E46 kostet 350kr ulakkert....til E65 kosta den 1200kr ca....og speilene er samme...delenr var like...

Delenummeret til dette er 51 16 7 074 235, og prisen hos Koed er 402,50. Noe mer info enn dette er ikke mulig å spesifisere. Hos BMW, GS o.l. vil det også være en tilsvarende pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...