FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Er det ikke rustproblemer på bilen er det bare å ta den hvor som helst.. Ting de påpeker er ting som må byttes innen rimelig tid allikevel! Jeg var ikke så lur og tok gamlebilen inn på et Citroen verksted for å ta EU, Citroen ruster særdeles lite.. Så var en mekaniker som ble noe ivrig med skrutrekkeren da han så den minste antydning! Noe lite ble større med litt graving og vips var det rusthull i dempertårnet forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Mens Passaten var på oppretting ble det oppdaget rust i en fals under panseret, og langs med høyresiden av panseret. Hadde ikke sett dette selv, kjipt og typisk VW-problem, så nå blir det å få time på Møller så fort den er ferdig rettet opp. Allerede snakket med de, og de kommer til å gå over hele bilen... Nytt(lakkert) panser hadde i alle fall gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Handla en 2002 v70 i dag jeg. Å den klarte jeg ikke å finne rust på. Bagasje luke etc var helt knall. Bra mtp rust di svenske traktora ! Sent from space using Tapatalk - torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Mens Passaten var på oppretting ble det oppdaget rust i en fals under panseret, og langs med høyresiden av panseret. Hadde ikke sett dette selv, kjipt og typisk VW-problem, så nå blir det å få time på Møller så fort den er ferdig rettet opp. Allerede snakket med de, og de kommer til å gå over hele bilen... Nytt(lakkert) panser hadde i alle fall gjort seg! \:D/hvilken modell er passaten din? Mens Passaten var på oppretting ble det oppdaget rust i en fals under panseret, og langs med høyresiden av panseret. Hadde ikke sett dette selv, kjipt og typisk VW-problem, så nå blir det å få time på Møller så fort den er ferdig rettet opp. Allerede snakket med de, og de kommer til å gå over hele bilen... Nytt(lakkert) panser hadde i alle fall gjort seg! \:D/ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Mens Passaten var på oppretting ble det oppdaget rust i en fals under panseret, og langs med høyresiden av panseret. Hadde ikke sett dette selv, kjipt og typisk VW-problem, så nå blir det å få time på Møller så fort den er ferdig rettet opp. Allerede snakket med de, og de kommer til å gå over hele bilen... Nytt(lakkert) panser hadde i alle fall gjort seg! Sjekk langs kittkant inni dører, rundt takrails, bakluke i "svingen" med lyktene og rundt skiltlys. Kan også komme litt i hjulbuer, da må du gjerne se rundt kanten med speil eller jekke opp e.l. Thomaz: Er ikke det glassfiber luke på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 2009 modell, så er fremdeles garanti. kvammis: De skal nok få gå over hele bilen. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 2009 modell, så er fremdeles garanti. kvammis: De skal nok få gå over hele bilen. Kan være greit å ha i bakhodet at noen av de som behandler sånne saker ikke alltid går voldsomt hardt inn for å finne rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Ikke sant. Skal nok se litt selv også, før jeg leverer den inn... Flere plasser å kikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hmm. Vurderer å kjøpe meg en E39. Komfortabel bruksbil, så får coupeen stå og gjøre seg litt mer eksklusiv.Hvordan er de på vinterføre? Bedre enn E46? Likt?Blir 520i-523i, samme faen om det er sedan/touring eller manuell/automat. Har bare kjørt E34 av femmere på vinter og da ble de noen utfordringer. Men så var jeg 18-19 og kjøpte brukte piggfrie for 1500 inkludert felger. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Noen som vet hvilke pærer jeg må ha til damen sin E82? Er snakk om AE-ringene. Blir ikek klok av Ebay, da samme selgeren gjerne har forskjellige typer selv om det står de skal passe bilen. Er noe slags "V-pærer" og noen som ligner på vanlige som jeg har i min E90. http://www.ebay.com/itm/2-X-LED-Angel-Eye-Halo-No-Error-V-bulb-H8-07-12-BMW-E70-X5-E82-E88-128i-135i-M-/281081763642?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2009%7CMake%3ABMW%7CModel%3A128i%7CSubmodel%3ABase%7CEngine+-+Liter_Display%3A3.0L&hash=item4171c7573a Denne skal visst passe, og jeg ser de har samme watt-styrke som de jeg skal bestille til min; 2x3 watt pr led. Så er det noen som er H8 og myyye høyere wattstyrke. Watt to do? http://www.ebay.com/itm/2x-32W-BMW-H8-CREE-LED-Angel-Eye-Halo-Light-E90-E92-M3-E60-E61-E70-X5-E71-X6-E89-/271240862582?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2009%7CMake%3ABMW%7CModel%3A128i%7CSubmodel%3ABase%7CEngine+-+Liter_Display%3A3.0L&hash=item3f27371b76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hmm. Vurderer å kjøpe meg en E39. Komfortabel bruksbil, så får coupeen stå og gjøre seg litt mer eksklusiv. Hvordan er de på vinterføre? Bedre enn E46? Likt? F.eks. 523i(a) Har bare kjørt E34 av femmere på vinter og da ble de noen utfordringer. Men så var jeg 18-19 og kjøpte brukte piggfrie for 1500 inkludert felger. Haha. Ekspertisen på forumet skal ha det til at e34 er det ypperste som finnes av vinterbil, slår tilogmed traktor og tråkkemaskin på framkommelighet. hsd, wicky124, liaguten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Haha. Ja, det er ikke verst bare det. Men det får bli E39 pga det lille ekstra av komfort, plass og sikkerhet. Jeg skal daffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Sjekk langs kittkant inni dører, rundt takrails, bakluke i "svingen" med lyktene og rundt skiltlys. Kan også komme litt i hjulbuer, da må du gjerne se rundt kanten med speil eller jekke opp e.l. Thomaz: Er ikke det glassfiber luke på de ? Det er mye mulig Åsså er det visst bra rust beskytting generelt på di bilene. Ble overrasket hvor strøken den var. Å interiøret så nytt ut (svart skinn) Tilsvarende BMW har alltid slitt sjåfør sete på den vanlige plassen ved tilsvarende alder. At jeg noen gang skulle fange meg en Volvo hadde jeg aldri trodd. Vært hard core BMW i alle år ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hmm. Vurderer å kjøpe meg en E39. Komfortabel bruksbil, så får coupeen stå og gjøre seg litt mer eksklusiv. Hvordan er de på vinterføre? Bedre enn E46? Likt? Blir 520i-523i, samme faen om det er sedan/touring eller manuell/automat. Har bare kjørt E34 av femmere på vinter og da ble de noen utfordringer. Men så var jeg 18-19 og kjøpte brukte piggfrie for 1500 inkludert felger. Haha. E39 er langt bedre enn E34 møkka, ja har kjørt og sittet på i begge deler! Nye hakka piggfritt på E34n og Good Year på E39n. E39n har imponert meg selv ved store mengder av snø liggende i veibanen(ikke som et jevnt tynt teppe…). Vi snakker 15-20cm som lå rundtom i hist og pist.. Det var kaos den natten, ambulanser og drosjer lå strødd på Nordstrand i Oslo.. E39n banet seg vei.. Dro til og med forbi en Tahoe som sikkert kjørte på sommerdekk ellerno.. Ekspertisen på forumet skal ha det til at e34 er det ypperste som finnes av vinterbil, slår tilogmed traktor og tråkkemaskin på framkommelighet. Ja, og det er synd, for det er strengt tatt ikke en bil som skiller seg så veldig ut på vinterføre i positiv retning. Den er på gjennomsnittet! Den er fremdeles glad i å spinne på innern i sving slik gamle BMWer er, på vinterstid blir dette forsterket. Har aldri satt meg fast i en E34, men det er måten den takler glatte bakker med sving som ikke er så heldig.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg