bingo Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 ingen som har noen store tanker om dette? Trenger litt tips her, sjefen ringte meg idag å sa jeg skulle få ny firmabil. valget sto mellom Opel Movano, eller VW Crafter.kjører Opel Movano nå, det som er greit med den er at den har forhjulsdrift noe som er litt greit på vinteren siden jeg nesten aldri er tungt lastet. VW Crafter er jo bakhjulstrekk å noe sier meg at det kan bli en utfordring på vinteren(lett på ræva) er det noen som har kjørt disse bilene som kan komme med tips for og imot? Har kjørt mye Sprinter som varetaxi, noe som i bunn og grunn er den samme bilen. Testa også en litt eldre movano, (04-05) og kjøremessig stiller sprinteren i en helt annen klasse. Sprinter, og sikkert også Crafter er kjempegode biler å kjøre, både med tung og lett last. Angående bakhjulstrekken er det vell litt smak og behag. Om det er mange centimeter med snø kan den naturlignok slite litt med fremkommeligheten dersom lasterommet er tomt, men i svinger er det ikke store problemet. Kan naturligvis ikke gi full gass i svingene, men noe problem er det ikke om du møter en sving Hvilken lengde osv. er det snakk om? Jeg har kjørt mest den på 6.89m, og vil si den er bedre å kjøre på mange meter enn junior på 5.99m... Du må også velge den høye versjonen, den med flatt tak ser bare mongis ut Av ekstrautstyr må du insistere på å få A/C, webasto, xenon, grøftelys, chrom grill, gangstercap(sprinter) og tusenmetringer på taket, da har du en tøff bil Her er ett bilde fra bilen jeg har kjørt, var på langtur til Oslo med flyttelass, fin tur det er en 05 mod jeg kjører nå,5.89m tror jeg den er.er langt i fra god å sitte i, men i den nye får jeg sånn comfortsete med demping,skal visst være kjempe greier. det som er at mange av kundene har noen syke bakker ned til lokalene sine, movanoen har klart seg veldig bra de 3 årene jeg har jobbet der,så jeg lurer på om jeg faller på en ny movano selv om det frister og prøve noe nytt. Må leve med feilen noen år visst jeg velger feil xenon og grøftelys hadde jeg glemt på ønske listen min, så takk for det tipset
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Panameraen er så sykt kul Jeg får mer og mer sansen for den. http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... ay-GTR.htm Her er en Stingray GTR versjon:
SofaKingFresh Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Ang sp.mål om felg på foregående side. Er ikke det samme felg som har vært diskutert i en annen tråd om en rød E30 M3. Ble lagt ut flere bilder av bilen, strøken bil i ett ellers "shabby" industriområde/bakgate? Tror den hadde senter i hvitt. Mener det kan være samme felg.NOT sent from my iPhone using Tapatalk Om jeg ikke tar helt feil, så var dette ASA felger?
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 http://images.bimmers.no/files/n1hvjt5tqfd3lxnhnsg4.jpg Har Minien fått testet seg offroad?
VegarVS Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 opp til evje å kjøre go-cart. i regnvær!!! blir moro
316 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Marius: Resultatet etter 200 meter på gjørmete grusvei... Trodde nesten bunnpanna skulle gå 10 ganger !
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Marius: Resultatet etter 200 meter på gjørmete grusvei... Trodde nesten bunnpanna skulle gå 10 ganger ! Det suger! Du får gå opp til Mini Countryman om slike veier blir dagligdags
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Clerion, pell deg på fjesboka å svar Edit: noen som husker disse:
[space] Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Bilen min har "3 år lakkgaranti samt 12 år garanti mot gjennomrustning. (fra innside og ut)." Hva betyr det når det kommer til rust nederst på førerdøra (hjørnet på døra, og det kan se ut som en tidligere lakkskade som er dårlig fikset opp...) Det er også noe som kan se ut som en boble midt på bagasjeluka. Bilen er 7 år gammel nå. Jeg er vel fucked da?
richardsi Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 og som om planking ikke var nok...FYFAEN:http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 8248111819 haha, herreguuud
wicky124 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 er vel garanti mot gjennomrusting...og da må ALLE servicer være fulgt for at noe skal dekkes?
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Har hørt om noen som er veldig pirkete på at "rustsjekk" må være utført ved alle intervaller, men har og hørt om verksteder/merker som har tatt ansvar og reparert rusten til tross for manglende rustsjekk på servicer. Forresten, når kommer hele bimmersgjengen og hjelper meg å bære hvitevarer ut i hengeren?
316 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 ":3v6g6zd1]Bilen min har "3 år lakkgaranti samt 12 år garanti mot gjennomrustning. (fra innside og ut)."Hva betyr det når det kommer til rust nederst på førerdøra (hjørnet på døra, og det kan se ut som en tidligere lakkskade som er dårlig fikset opp...) Det er også noe som kan se ut som en boble midt på bagasjeluka. Bilen er 7 år gammel nå. Jeg er vel fucked da? En kamerat av meg har en Audi A6 som nå synger på siste verset. Han har fått lakkert opp igjen dørene sine på garanti pga lakkrust... Får ikke du det da?
Anbefalte innlegg