Mattae Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Siden det har vært så mye multitronic styr kan det jo være litt til ganske så sikker på de der er med tiptronic 530D'n min og har vært skeiv etter den har vært i lufta før men ikke i nærheten så mye og ble bra etter 500 meter(måtte justere seg elns) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg kunne sett på dette her hele dagen: http://www.youtube.com/watch?v=3NFWgG4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Siden det har vært så mye multitronic styr kan det jo være litt til ganske så sikker på de der er med tiptronic 530D'n min og har vært skeiv etter den har vært i lufta før men ikke i nærheten så mye og ble bra etter 500 meter(måtte justere seg elns) Luftfjøring? Ja, en kompis sin gamle 530dat var skeiv/skakk på fjæringen hele tiden.. En stund ville den ikke settes til riktig nivå på ene siden.. Det var veldig til og fra.. Ny kompressor og belger Nivåsensorene ble testet og besto.. Allikevel dukket det opp feilmeldinger fra tid til annen Godt bilen ble vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg kunne sett på dette her hele dagen: http://www.youtube.com/watch?v=3NFWgG4 https://www.facebook.com/katiesunshine14?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 noekult: jeg liker oppmerksomhet...Men da i en stor massiv sedan...Eller nyere coupe... Ikke i en cab..uansett hvor ny eller fet den er... Jeg føler også at folk stirrer og jeg klarer ikke å plassere blikket mitt ett sted uten å tenke "de folka der tror sikkert jeg leker kjekkas med taket nede"... fredrik90: c126 til under 50lapper er faktisk ikke så ille...så lenge man vet hva man skal se etter og bruker god tid på å gå gjennom alt på bilen så kan man fint gjøre gode kupp...Hovedproblemet er nok rust i kanaler, samt hattehyllen på de første modellene, deretter er de faktisk solide.. Motoren kan ha slitne kammer og veiv og rasling fra kjede...Men dette hører man når bilen går på tomgang...Feilene er som regel ganske synlige og enkle å spotte... Hva med å ta den helt andre veien og kjøpe noe sånt? Vis jeg skulle hatt meg en kosebil nå så hadde det blitt et gammelt flak av en amerikaner i cab. med skikkelig deilig skinn sofa foran og bak. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 E36 cab er nydelig. Fikk vann i munnen av denne her http://m.finn.no/car/used/ad.html?body_type=7&q=Bmw&sort=2&ref=fas&finnkode=45578833 Samme fargen som min M3 var det. Hellrot. Snasen farge. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg elsker GTV, kjerringen og nesten alle andre er uenig med meg Lurer nesten på om det faktisk blir en alfa som kosebil..kanskje ikke cab men... Man får en fin bil til 30k... og da har man en bil som elsker svinger og er en "ekte" sportsbil selv om den er FWD... designet er jo diskuterbart men den vekker fremdeles må-ha begjær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hehe, der der blir en dyr reparasjon. A6 Allroad 2,5 TDI Multiftronic med luft fjæring er vel noe av der værste som er laga, kan iallfall fort bli en dyr bil. Står ofte slike på Audiverkstedet her i byen, noen står med slagside og andre har lagt seg helt nedpå alle fire Men når den virker så er det jo en ganske god bil, særlig 2,7T er grom. Lurer på å bytte ut E klassen i en allroad 2,7T...Men er bare redd for å måtte bruke masse penger på å fikse luftfjøringa på den... E klassen gir meg lite hodebry rett og slett..starter og går uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Vis jeg skulle hatt meg en kosebil nå så hadde det blitt et gammelt flak av en amerikaner i cab. med skikkelig deilig skinn sofa foran og bak. Sent from space using Tapatalk - Enig i den... en cadillac deville coupe til 50k... får mange av de til en rimelig penge også...Problemet er at man ikke bare kan ta den ut og kjøre den på en kosetur også hjem... kjøringen må planlegges...det MÅ være fint vær..Den kan ikke brukes til og fra jobb...Ikke går det an å kjøre aktivt med den.. Ikke har jeg plass til den inne i garasjen heller så den blir stående ute hele året...Da går noe av poenget med kosebil bort... Hva med en Audi TT Roadster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Enig i den... en cadillac deville coupe til 50k... får mange av de til en rimelig penge også...Problemet er at man ikke bare kan ta den ut og kjøre den på en kosetur også hjem... kjøringen må planlegges...det MÅ være fint vær..Den kan ikke brukes til og fra jobb...Ikke går det an å kjøre aktivt med den.. Ikke har jeg plass til den inne i garasjen heller så den blir stående ute hele året...Da går noe av poenget med kosebil bort... Det hadde vært en kul bil (har en kompis med 70-talls Dodge, man kunne bare sovna i den bilen, så komfortabel er den), men du hadde gått rundt og fortsatt savnet lekebil. Syns du skal gå for ren lekebil med det samme, en slik Alfa er sikkert gøy å kjøre! *** Fått brev fra garasjen jeg leier p-plass hos, for CRXen. De driver med utleie av små boliger, hovedsaklig til studenter i Oslo... Leia gikk opp fra 1000 kr. måneden til 1250 kr. måneden f.o.m. februar! Det blir 3000 kr. ekstra i året, eller som jeg tenker, en ekstra årsavgift :/ Sjakktrekk å sette opp prisene 1/4 når de allerede sliter med å fylle tomme plassene sine... Jeje ha det fint a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Og moderator sjøbuse, hvorfor får denne tråden overleve? Handler ikke om BMW: http://bimmers.no/topic/774238-bjørns-tesla-model-s-performance/ Andre tråder har blitt stengt tvert av for mye mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Forumdelen heter faktisk "Annen bil og motorprat". Tråder om andre merker er mer relevant enn f.eks. Tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Og moderator sjøbuse, hvorfor får denne tråden overleve? Handler ikke om BMW: http://bimmers.no/topic/774238-bjørns-tesla-model-s-performance/ Andre tråder har blitt stengt tvert av for mye mindre... Teslaen har bmw boltsirkel..sikkert derfor...Det er også stor interesse rundt tesla her på forumet, filmene bjørn lager er bra og det er stor interesse rundt tråden hans...derfor får den overleve... Men håper ikke han starter med spørsmål som "hva er vin nr på teslaen min"....da blir den sikkert stengt... noekult og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Det hadde vært en kul bil (har en kompis med 70-talls Dodge, man kunne bare sovna i den bilen, så komfortabel er den), men du hadde gått rundt og fortsatt savnet lekebil. Syns du skal gå for ren lekebil med det samme, en slik Alfa er sikkert gøy å kjøre! *** Fått brev fra garasjen jeg leier p-plass hos, for CRXen. De driver med utleie av små boliger, hovedsaklig til studenter i Oslo... Leia gikk opp fra 1000 kr. måneden til 1250 kr. måneden f.o.m. februar! Det blir 3000 kr. ekstra i året, eller som jeg tenker, en ekstra årsavgift :/ Sjakktrekk å sette opp prisene 1/4 når de allerede sliter med å fylle tomme plassene sine... Jeje ha det fint a... Enig i den...en comfy cruiser hadde vært digg å ha...men det er ingen kosemorrokjøre bil... Jeg liker å stresse litt når jeg kjører...en caddy vil gi meg avslapning...I dont like that...det får jeg nok av i E klassen Lurer nesten på alfaen as... En gtv fra dødsbo til 20k...kan ikke være så veldig dumt... Må bare haste med å selge unna jaggen...Om noen vil ha den da...tror ikke de er så veldig lettsolgte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hei hei... Hatt en diskusjon angående denne bilen, de "vanlige" står det ikke supercharged på... Dette er uansett en så forbanna skamrå bil. Bremsene er helt sinnssykt store, fyller ut hele hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg