bb79 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Denne tråden handler om turer med min Tesla Model S Performance. Videoene blir tilgjengelig på min Youtube-kanal: http://www.youtube.com/user/bjornnyland Haukefer, mossing 92, Haug og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Artig tur, trodde først du skulle begynne å snakke japansk eller noe Det du opplevde der, er grunnen til at jeg misliker elbiler. det å plutselig gå tom for strøm på vinteren i minusgrader. Med bensin eller diesel-motor har du iallafall varme så det holder. Godt du kom deg fram uten å fryse i hjel sent from my microwave using tapatalk bb79 og dahle reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Jau, jeg gjorde en noob mistake ved å bare lade til 70 % og deretter dra opp 700 høydemeter i snøvær. Men det var morsomt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sopihop Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Flott laget video, som gir ett innblikk i bruken. Thumbs-up. bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Takk for en artig film, du leverer som vanlig. Tror vinteren kan bli en spennende tid for Teslaeiere... bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Tommelen opp for dette bidraget i forumet. Kjempeinteressant og veldig bra laget. Model S er utvilsomt en fantastisk fin bil, men jeg er ærlig talt stadig litt skeptisk til den relativt korte rekkevidden og den er jo best i klassen. What to do?... Vente et par år eller spare sammen til en hybridløsning? Det er en skandale at dette konseptet ikke har et tilsvarende avgiftsfritak som rene elektriske biler. Jeg ser for meg BMW i3 med hybridløsning som den perfekte bil nummer to, men dette kan man jo bare glemme inntil videre. bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 I praksis har jeg ca. 300 km rekkevidde på vinteren slik som jeg kjører. Men legger jeg ruta via superladerne lader jeg opp på 30-60 minutter. Jeg regner med at om 8 år når garantien på batteriet går ut så vil jeg bytte til en nyere generasjon som har +50 % mer rekkevidde. Å kjøre Tesla krever uansett mer planlegging enn en diesel/bensinbil. Men den er så å si gratis i bruk for meg Problemet med hybridløsning er at den ikke vil slippe avgifter og ikke få elbilfordelene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ekstra morsomt var det ned bakkene mot Dombås, trodde faktisk ikke du skulle komme frem da. Haha. bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Skikkelig artig film. Kunne godt tenkt meg en Tesla Sent from my iPad using Tapatalk bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Kul video, står denne på Helsfyr til vanlig på dagen? bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hvem skulle tro at en amerikaner ble den nye norske folkebilen? Tøff film, og gratulerer med ny bil. bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Gratulerer med bil Veldig fin video også, Modell S fascinerer meg og hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg vurdert å ha en i tillegg til BMWen. 316 og bb79 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Kul video, står denne på Helsfyr til vanlig på dagen? Nei, jeg bruker den ikke til jobb. Så det er nok en annen Tesla du har sett der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hva slags felger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Fredrik90: Mye penger har du på bok? Kanskje kjøpe en Tesla til 500 000 i tillegg til bruktbilen, tja. Kjekt å ha til butikken da jeg ikke skal handle så mye. Sandviiik, Ivanrogov og Eksos reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå