wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Har vi ikke diskutert den der tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jo, skrev jo det... Vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Han har 40 millioner i formue, så han kan spandere en på meg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Samme fargen som min M3 var det. Hellrot. Snasen farge. Sent from space using Tapatalk - greide ikke heilt i forsvare prisen e da, men fin bil foor all del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Tja, det er utrolig mange oppbrukt til 45-50. Det er i allefall ikke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Enig i den... en cadillac deville coupe til 50k... får mange av de til en rimelig penge også...Problemet er at man ikke bare kan ta den ut og kjøre den på en kosetur også hjem... kjøringen må planlegges...det MÅ være fint vær..Den kan ikke brukes til og fra jobb...Ikke går det an å kjøre aktivt med den.. Ikke har jeg plass til den inne i garasjen heller så den blir stående ute hele året...Da går noe av poenget med kosebil bort... En kamerat har en 1969 Cadillac Deville, helt sykt svær bil som bare flyter av gårde. Null veifølelse igjennom ratter pga super lett servo, og 7,7 liters bigblock skyver denne to tonn tunge bilen noe helt jævlig godt. Mye pga over 380 hester og 700 nm, i en orignal sugemotor fra 60 tallet Men det er ikke noe problem å bruke denne i det daglige, trenger heller ikke å planlegge kjøringa. Begynner det å regne så er det opp med toppen og kjøre videre, han bruker den faktisk til butikken og jobb også på fine dager Og moderator sjøbuse, hvorfor får denne tråden overleve? Handler ikke om BMW: Fordi Tesla har stor interesse her på forumet og Bjørn her lager noen meget gode og informative videoer, det er også på sett og vis mye sammenlikninger med hans tidligere E61 525d. Han har byttet ut sin BMW til fordel på Tesla for å se hvordan dette er å leve med, det er artig å følge med på. Gleder meg til han skal ut på Europa tur med Teslaen, det skal bli interessant å se Kanskje på tide å slutte å suttre om den VIN tråden som ble stengt nå, skjerpings.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Mulig det funker i Arendal og omegn, men å bruke et slikt flak i Oslo funker ikke.. Kjørte Ford F250 i Oslo en dag og det var et rent helvette.. Du får ikke parkert noe sted.. Wicky kan ha den på den ekstra breie parkeringsplassen sin utenfor jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hei hei... Hatt en diskusjon angående denne bilen, de "vanlige" står det ikke supercharged på... Dette er uansett en så forbanna skamrå bil. Bremsene er helt sinnssykt store, fyller ut hele hjulet. 20131223_135225.jpg 20131223_135243.jpg Eneste jeg synes tøft i den bilen her er v12tdi iom det er en VAG-ina, er det en ganske grom motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 En svær amerikaner funker ikke som til og fra jobb bil dessvere...jeg har som regel alt for dårlig tid og alt for lite plass til å manøvrere meg til jobb i rushen...Skulle tatt seg ut å kjøre sikksakk med en caddy cab... Ser igrunn ut som om det blir en alfa når jeg får solgt jaggen.. Med mindre noe annet helt rått dukker opp...kanskje en ombygd E36 M3.. Eller en skyline uten skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Mulig det funker i Arendal og omegn, men å bruke et slikt flak i Oslo funker ikke.. Kjørte Ford F250 i Oslo en dag og det var et rent helvette.. Du får ikke parkert noe sted.. Wicky kan ha den på den ekstra breie parkeringsplassen sin utenfor jobben.. Vet, det er trangt over alt i denne byen. Blir stressa av å parkere en E-klasse stv på supertrange parkeringplasser. Gardemoen, Storo shoppning osv., spiller liten rolle, det er som regel trangt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha container-bilene Range Rover o.l. til bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 De betaler for å stå inne på P-hus disse RR eierne... jeg har egentlig lyst på en mørk blå RR Vogue med creme skinn.. Istedet for E klasse...og E klassen er IKKE en stor bil...sjuern min var stor bil...Og en sjuer med L-lengde er enda lengre....Det går fint an å parkere de...Men en caddy blir nesten umulig...Er sjeldent man ser en amerikaner lukeparkert i byen..De står som regel langs karl johan sammen med andre veteranbiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Eneste jeg synes tøft i den bilen her er v12tdi iom det er en VAG-ina, er det en ganske grom motor. Nei, så modent. Så bilen i seg selv er stygg, ikke tøff eller fin å se på ettersom den har noen ringer i fronten? Vel, knuser så hvert fall det meste av BMW i samme størrelse. Og mange BMW i mindre størrelse også, med twinturbo, 500 hester og 1000 NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 er ikke så mange modne folk her 316... skylappene henger vel tyngre her enn på mange andre merke-forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Noen som har peiling på Xenon her? Mine xenonlys lyser dårlig og høyden er helt feil. Kjørte en Audi etter å ha kjørt min og da merket jeg hvor lavt mine xenonlys er justert. Audien lyste rundt skiltet på bilen foran når jeg sto i kø. Men BMWen lyser såvidt på kanten av bakfangeren. Lysstyrken er sikkert dårlig pga pærene, den ene er litt lilla, så det fikser jeg med 2 nye pærer, men hva med høyden? Må jeg på verksted for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg føler audi har enormt bra lys iforhold til bmw.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg