Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jeg enig i, men når selger har tilbakejustert km standen er det komplett dealbreaker for min del, og jeg anbefaler ingen å kjøpe en bil som har vert rota med. Hele handelen har surnet, og man vet ikke hva andre triks en slik useriøs selger har i ermet.

Nå er det vel ikke store summen en gir for en slik E34 uten girkasse etc. Hvilket store fallgruver/grove feil er det bilen kan ha da?

E34 deler flommer det over av, M60 er jo solide saker. Undersøker man bilen nøye før kjøp og sørger for at papirarbeidet og dette rundt eierskifte går som det skal, ser ikke jeg noe problem med saken.

Det ser jo ut som en forholdsvis hel og pen bil, disse motorene er evighetsmaskiner så sjekk om den er frisk og rask så bør det ikke være noe problem. Er jo bra prutningsmon også nå som du har funnet ut dette, men jeg skjønner for all del at du er skeptisk ;)

Meget enig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som en forholdsvis hel og pen bil, disse motorene er evighetsmaskiner så sjekk om den er frisk og rask så bør det ikke være noe problem. Er jo bra prutningsmon også nå som du har funnet ut dette, men jeg skjønner for all del at du er skeptisk ;)

Vanskelig å sjekke om den er frisk og rask uten girkasse vel? :P

En ting er at det er godt med prutningsrom, men jeg må jo kjøpe både girkasse og mellomaksling i tillegg tilhørende S62 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å sjekke om den er frisk og rask uten girkasse vel? :P

En ting er at det er godt med prutningsrom, men jeg må jo kjøpe både girkasse og mellomaksling i tillegg tilhørende S62 motor.

Da lar du enkelt og greit være og finner en annen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte litt GTA V på nettet nå, for første gang på noen uker. Plutselig dumpet det inn 600 millioner på konto. Jaja. :D

Mange som driver med modding for tiden. Folk som er lvl 1000 og kaster billioner hit og dit i bounty. :whatever:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...