Snowgoon Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Det med oljerøra er jeg litt usikker på om har blitt byttet, men hylingen blir lavere/borte når motoren blir varmere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Det er jeg enig i, men når selger har tilbakejustert km standen er det komplett dealbreaker for min del, og jeg anbefaler ingen å kjøpe en bil som har vert rota med. Hele handelen har surnet, og man vet ikke hva andre triks en slik useriøs selger har i ermet. Nå er det vel ikke store summen en gir for en slik E34 uten girkasse etc. Hvilket store fallgruver/grove feil er det bilen kan ha da? E34 deler flommer det over av, M60 er jo solide saker. Undersøker man bilen nøye før kjøp og sørger for at papirarbeidet og dette rundt eierskifte går som det skal, ser ikke jeg noe problem med saken. Det ser jo ut som en forholdsvis hel og pen bil, disse motorene er evighetsmaskiner så sjekk om den er frisk og rask så bør det ikke være noe problem. Er jo bra prutningsmon også nå som du har funnet ut dette, men jeg skjønner for all del at du er skeptisk Meget enig her. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Spilte litt GTA V på nettet nå, for første gang på noen uker. Plutselig dumpet det inn 600 millioner på konto. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Det ser jo ut som en forholdsvis hel og pen bil, disse motorene er evighetsmaskiner så sjekk om den er frisk og rask så bør det ikke være noe problem. Er jo bra prutningsmon også nå som du har funnet ut dette, men jeg skjønner for all del at du er skeptisk Vanskelig å sjekke om den er frisk og rask uten girkasse vel? En ting er at det er godt med prutningsrom, men jeg må jo kjøpe både girkasse og mellomaksling i tillegg tilhørende S62 motor. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Vanskelig å sjekke om den er frisk og rask uten girkasse vel? En ting er at det er godt med prutningsrom, men jeg må jo kjøpe både girkasse og mellomaksling i tillegg tilhørende S62 motor. Da lar du enkelt og greit være og finner en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Nettopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Spilte litt GTA V på nettet nå, for første gang på noen uker. Plutselig dumpet det inn 600 millioner på konto. Jaja. Mange som driver med modding for tiden. Folk som er lvl 1000 og kaster billioner hit og dit i bounty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 20liter avgiftsfri diesel til 21kr ekke ille. Tror nesten det var noe feil på den pumpa da det sto 110!!!!kr literen på automaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 20liter avgiftsfri diesel til 21kr ekke ille. Tror nesten det var noe feil på den pumpa da det sto 110!!!!kr literen på automaten. Bra det ikke gikk andre veien og ble 2200kr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Skal ut en tur til etterpå. Kommer til å fylle 20l kanna en gang til ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Får man så billig diesel enda? Vil ha på merca mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Avgiftsfri da, så bil er fyfy. Bruker det på traktoren jeg. Men hadde jeg hatt dieselbil må jeg si at det hadde fristet til rett over 1krone literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Mange som driver med modding for tiden. Folk som er lvl 1000 og kaster billioner hit og dit i bounty. Modding? Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Har ikke spilt GTA V, men modding generelt er jo modifisering. De jukser altså, ved å endre på tall, eller utnytte bugs for å gi dem ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hvorda "modder" man ting på en ps3 da. På pc er det greit. Men får vel ikke gjort slik på ps3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg