Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Avgiftsfri da, så bil er fyfy. Bruker det på traktoren jeg.

Men hadde jeg hatt dieselbil må jeg si at det hadde fristet til rett over 1krone literen :-P

Åja, du skal ikke langt inn på landet her hos oss iallfall før 70 % av dieselbilene går på grønn diesel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke PS3, så det må noen andre svare på.

På PC er det ofte enkelt som du sier. Bare finne tallverdien for hvor mye cash man har og redigere den til ett høyere tall.

Ja. På gta san andreas har jeg byttet ut masse biler og satt inn ekte Bmwer for eksempel. http://bimmers.no/topic/605640-bmw-i-gta/

Men det nye gta er jo bare til ps3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hører du verkstedet om de er byttet.

i og med at du har vært hos turboservice burde jo dette vært gjort.

hvilken olje bruker du?

er den tykk når den er kald?

Skal høre med dem ja, satser på at det er åpent der i morgen. Hvis ikke får det vente til over nyåret. Castrol 5w-30 mener jeg at det var turboservice hadde helt på. Skal ta en titt på olja å se hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er ute etter den beste Bluetoothen på markedet som koster 599-999 ute i butikkene, så har telenor.no den til 298 inkl. frakt nå på tilbud!

Plantronics Voyager Legend, kongen av bluetooth headsett.

(veit det er mange av dere som snakker med telefonen i hånde og kjører samtidig) Dette er en billig investering samt får dere den desidert beste Bluetoothen ! :D

(hva som er best er såklart subjektivt i mitt innlegg, men driver å selger bluetoother på jobben, denne er den mest solgte og den vi får flest positivie tilbakemeldinger på, har den selv også =) )

https://nettbutikk.telenor.no/Tilbeh%C3%B8r/plantronicsvoyagerlegendbluetoothhf#!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...