evi Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Har ikke PS3, så det må noen andre svare på. På PC er det ofte enkelt som du sier. Bare finne tallverdien for hvor mye cash man har og redigere den til ett høyere tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Avgiftsfri da, så bil er fyfy. Bruker det på traktoren jeg. Men hadde jeg hatt dieselbil må jeg si at det hadde fristet til rett over 1krone literen Åja, du skal ikke langt inn på landet her hos oss iallfall før 70 % av dieselbilene går på grønn diesel janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Søk på Atari Breakout på Google, og velg bildesøk. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Har ikke PS3, så det må noen andre svare på. På PC er det ofte enkelt som du sier. Bare finne tallverdien for hvor mye cash man har og redigere den til ett høyere tall. Ja. På gta san andreas har jeg byttet ut masse biler og satt inn ekte Bmwer for eksempel. http://bimmers.no/topic/605640-bmw-i-gta/Men det nye gta er jo bare til ps3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Huff og huff, dette er tragisk http://www.nettavisen.no/nyheter/article3732093.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 E36 Coupe? Står det M3 bak der også? Noen her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Det med oljerøra er jeg litt usikker på om har blitt byttet, men hylingen blir lavere/borte når motoren blir varmere ja. da hører du verkstedet om de er byttet. i og med at du har vært hos turboservice burde jo dette vært gjort. hvilken olje bruker du? er den tykk når den er kald? Snowgoon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 E36 Coupe? Står det M3 bak der også? Noen her på forumet? Tjaa, kan hende? De omkomne er en 53 år gammel mann fra Oslo og en 78 år gammel mann fra Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Når det kommet til foringer. Er powerflex mye mer robust enn oem foringer ? Evt anbefaling av andre merker ? Og hvor det lønner seg å kjøpe. Skulle hatt komplett foringer til understell til en Volvo V70 t5 2.0 turbo 2002 modell stv Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 da hører du verkstedet om de er byttet. i og med at du har vært hos turboservice burde jo dette vært gjort. hvilken olje bruker du? er den tykk når den er kald? Skal høre med dem ja, satser på at det er åpent der i morgen. Hvis ikke får det vente til over nyåret. Castrol 5w-30 mener jeg at det var turboservice hadde helt på. Skal ta en titt på olja å se hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 5 dødsfall på veiene i dag da, ganske tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Til dere som er ute etter den beste Bluetoothen på markedet som koster 599-999 ute i butikkene, så har telenor.no den til 298 inkl. frakt nå på tilbud! Plantronics Voyager Legend, kongen av bluetooth headsett. (veit det er mange av dere som snakker med telefonen i hånde og kjører samtidig) Dette er en billig investering samt får dere den desidert beste Bluetoothen ! (hva som er best er såklart subjektivt i mitt innlegg, men driver å selger bluetoother på jobben, denne er den mest solgte og den vi får flest positivie tilbakemeldinger på, har den selv også =) ) https://nettbutikk.telenor.no/Tilbeh%C3%B8r/plantronicsvoyagerlegendbluetoothhf#! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Ser helt ekstremt teit ut å gå rundt med sånn, slik alle lastebil/maskinførere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hehe, ja ser litt morsomt ut på noen, spesielt de med lite hode ^^ Men fy så deilig det er å bruke en slik! =D Bruker den hjemme, på jobb, i bilen, og av og til ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Kan jeg få en sånn av deg, Osama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg