hermanoo90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 beklager! Benzeline! Hun må du kjøpe tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Alfa GTV er en helt annen bil enn 156 etc... alle biler suger om de ikke får nok kjærlighet og omtanke... en gtv har bedre kvalitet enn en 156... og man kjøper ikke alfa for å ha ett avslappet forhold til bil...man kjøper alfa fordi man elsker biler En eldre s-klasse gir ikke samme kjøregleden dessverre... Å kjøpe tilbake Benzeline er ikke lett... Han vil ikke selge selv om jeg 3dobla prisen han betalte for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 stjel den tilbake! hahahah så teit.... :/ Kompis kjøpte GTV, den går fint den, morsom bil å kjøre og ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Er det jeg er ute etter...liten kompakt bil som oser kjøreglede og er morsom å kjøre på svingete veier... Masse svingete veier fra lillestrøm og til svenskegrensa / skotterud... Må nesten ta en kosekjøretur på den veien, med treern din og noekult sin... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 im down! Må bilen min være 100% originalstand for at den skal kunne forsikres som veteran? bilen er veteran om 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Jeg fortale at jeg var ute og testa de nye testvinnede vinterdekkene mine på min gamle E34 som ikke har vært så god vinterføre med de gamle dekka. Her hjemme i gata har vi noen Mercedeser som sliter litt de værste vinterdagene, da kjører jeg forbi med E90en, hvilke dekke disse bilene har vet jeg ikke men de sliter mer enn BMWen iallfall. Men sist vinter, da var E34en en drittbil? Er ikke sånn jeg husker det men .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Er det jeg er ute etter...liten kompakt bil som oser kjøreglede og er morsom å kjøre på svingete veier... Masse svingete veier fra lillestrøm og til svenskegrensa / skotterud... Må nesten ta en kosekjøretur på den veien, med treern din og noekult sin... Jeg er med hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Men sist vinter, da var E34en en drittbil? Er ikke sånn jeg husker det men .. Hvor skrev jeg "dritt bil", det må du være vennlig å vise meg Sist vinter kjørte jeg på harde Kina vinterdekk fra 2009, kom brukbart fram men ikke mer enn det..Du kan si forskjellen fra disse jalla dekka jeg hadde til Hakka R2 var enorm, dekk har virkelig alt å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Er det jeg er ute etter...liten kompakt bil som oser kjøreglede og er morsom å kjøre på svingete veier... Masse svingete veier fra lillestrøm og til svenskegrensa / skotterud... Må nesten ta en kosekjøretur på den veien, med treern din og noekult sin... Både eid og kjørt mye, fra stort sett det som er av kjente bilprodusenter. Er ikke i tvil, prøv en Porche 944 hvis du ikke har den på CVen.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hvor skrev jeg "dritt bil", det må du være vennlig å vise meg Sist vinter kjørte jeg på harde Kina vinterdekk fra 2009, kom brukbart fram men ikke mer enn det..Du kan si forskjellen fra disse jalla dekka jeg hadde til Hakka R2 var enorm, dekk har virkelig alt å si.. Clouet var nettop at det gjorde du så langt fra, den var minst like bra da som nå. Audien til naboen eller whatever hadde ikke sjangs på bakken du cruisa opp med siggen i vika og fingeren ut vinduet. Men nok om det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 En 944 høres ikke så dumt ut. Sikkert mindre utvalg på markedet enn GTV, men det må jo dukke opp en entusiasteid bil i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Clouet var nettop at det gjorde du så langt fra, den var minst like bra da som nå. Audien til naboen eller whatever hadde ikke sjangs på bakken du cruisa opp med siggen i vika og fingeren ut vinduet. Men nok om det .. Nei det gjorde den nok ikke, men det er klart at alt går jo med fart og man kommer opp de værste bakkene bare man har fart nok. Ikke alle som skjønner det og da blir de stående å spinne mens jeg kjører forbi Uten siggen i munnviken da jeg ikke røyker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 En 944 høres ikke så dumt ut. Sikkert mindre utvalg på markedet enn GTV, men det må jo dukke opp en entusiasteid bil i løpet av vinteren Hatt en ganske kvass 944 og jeg er overhodet ikke i tvil om at det er det beste bilkjøpet there is, hvis man er interressert og gidder å holde på litt. Morro bil i utgangspunktet men 160hk skremmer ingen selv om du kjører fra alle når svingene kommer. Men man måå ha en -85 eller senere pga interiøret, og helst en S2 pga motoren og fronten. Har ikke pleid å være vanskelig å få tak på deler og turbomotoren er god for over 300hk og 300km/t med kun chip og eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Man får ikke porsche innenfor budsjettet mitt dessverre.. GTV er en fin løsning på en budgett racer.. ifølge alle jeg har snakket med og alle innleggene på utenlandske forum så er gtv verdt de få kronene den koster... en spider cab koster rundt 60k og oppover..de gir enda mer for penga..men en coupe tror jeg holder i massevis... Noekult Hermano90.. har dere kjørt strekningen til skotterud? kjørte der med min volvo s80 automat diesel..til og med den ga meg glede på veiene.. nylagt asfalt og masse svinger omgitt av trær og nydelig natur.. gleder meg allerede til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Beste bilkjøpet jeg har sett på finn, ever .. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44972856 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg