noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Lillestrøm Fetsund Bjørkelangen Skotterud Charlottenberg... Perfekt vei... Ser ut til at det blir en Alfa GTV på meg ja...må bare bli kvitt jæggen... Heeelt riktig, den veien er "kjøpt ny bil" tradisjon å kjøre på Kjører vel gjennom eller forbi Askim også videre da? På den avingeveien. Kanskje Mange veier som går til Rudskogen! Jeg bruker bare motorveien når jeg skal dit (som regel alene) også pleier folk å kjøre noen småveier tilbake (sammen) til Oslo... Jeg aner ikke hvor de kjører via, men jeg pleier å bare henge med Oslo-skilting over alt i landet bortkjemmer meg Spent på hva de der vil koste. Ser for meg 1,5mill. Haha. Den hadde jeg glatt kjøpt! Etter å ha kjøpt ca. 28 drømmebiler før den... Haha Jeg syns i8 er grisetøff, men om den er tøffere enn en XKR med V8, en GT-R R35, en Corvette Z06 osv., nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Enig. Ser litt lambo/A7-preg over hekken. Så den måtte i så fall vært sort, for å dempe linjene der. Haha. Bilen hadde vært veldig interessant til 600K-700K, men over det er det som sagt mye som frister mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 noen som vet akselvektene på e34en min? 520i sedan 1994. RH38387. Må visst oppgi dette når jeg skal bestille senkefjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Det står jo i vognkortet ditt det mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Enig. Ser litt lambo/A7-preg over hekken. Så den måtte i så fall vært sort, for å dempe linjene der. Haha. Bilen hadde vært veldig interessant til 600K-700K, men over det er det som sagt mye som frister mer. Selv 1 mill hadde vært knallgod pris, en 5-er med ordentlig motor og godt med utstyr koster jo det om dagen... For min del er jeg mest nysgjerrig på lyden. Jeg har over årene blitt helt overbevist om at hvis kjøreopplevelsen skal være komplett, så MÅ man ha hissig lyd med i regnestykket! Jeg tviler på at fisemotoren i i8 klarer å produsere ordentlg lyd, så derfor utgår den fra lottodrømmegarasjen jævlig fort... Du har BMW som driver å koserunker miljøfanatikere, også ser du hva Audi driver og lager (skru volumet opp!!): http://www.youtube.com/watch?v=e0gvqLZIQss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 950+1100kg 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Det lå en eller annen video på tuben. Der de testet i8 på bane. Hadde ganske grom lyd! Merket ikke at det var en liten kinaputt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 http://www.caradvice.com.au/251038/bmw-i8-hybrid-supercar-gets-266kw-570nm/ Tesla kan gå og legge seg! Ja I8 er spennende, men den har dessverre svært lite med Tesla å gjøre da I8 er en hybrid bil. I Norge kommer denne til å få vanlig engangsavgift og vil koste ett sted i mellom M3 og M5, så tror den kommer til å bli ett sjeldent syn. Den havner i mellom to stoler, ja den sparer miljøet og er billig å kjøre med men folk som kjøper bil i denne klassen bryr seg ikke det grann om forbruk og utslipp. Den er heller ikke sprekt nok til å kunne hevde seg med R8, 458 Itaila og de andre superbilene, ytelser messig retter den seg mer mot Cayman S, TTRS og SLK 55 AMG men den er igjen dyrer enn disse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Det står jo i vognkortet ditt det mann! Ahaaaaaa, thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Vet ikke hva jeg skal si om I8 egentlig, men har ikke blitt forelsket i den eller noe, derimot audi r8 <3, er jævlig svak for den audien der as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 pleier det å bli nyttårssalg hos parts and retards? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hm, E30/E32/E34 eller E38/E39/E46 som førstebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 E38. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Kan anbefale e39. Gode å kjøre, helt kurrant å skru på, men ville lagt pengene i en facelift modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 E38 ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg