7ertzen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Kjøper du E30/E34 må du være forberedt på å måtte skru i bland, også ekstra drivstoff forbruk vertfall på e34. Vet ikke hvordan E30 er på drivstoff. Det mest fornuftige er kanskje en E39, de er ikke så dyre, de har kurrante motorer og har god plass osv. E46 er heller ikke dumt, men er dyrere enn E39.. Må såklart være forberedt på å måtte skru på alle bilene, men det er oftest mer skruing på de eldre bilene. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hm, E30/E32/E34 eller E38/E39/E46 som førstebil? E34 er enkel, svært driftsikker og solid men også gammel med de ulemper det medfører. E39 er solid, driftsikker og mer moderene bil men det betyr også mer elektronikk som kan kødde det til for deg. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Eeh...hvorfor skal tesla gå og legge seg!? i8 er en H Y B R I D....Tesla er en E L B I L... hvordan kan de sammenlignes? Tesla er for "folk flest" istedet for en vanlig mellomklasse bil...i8 er for de som har litt for mye penger og trenger en lekebil i garasjen... dessuten ser i8 helt forjævlig stygg ut.... Så fordi Norge med 5 millioner innbyggere har et merkelig avgiftssystem som fritar kun rene elbiler og ikke hybrider, så kan ikke tesla og i8 sammenlignes? Tesla er IKKE for folk flest. For de med ok økonomi i Norge er den mye bil for pengene, men i andre land koster de jo enorme summer. Ville heller sagt at i8 og Tesla ikke kan sammenlignes fordi de er to forskjellige typer biler. Synes for eksempel e-up, auris og up kan sammenlignes. Ene er hybrid, ene er elbil, ene er bensin. Men ville ikke fått noe fornuftig ut av å sammenligne en e-up med en 458 Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Har funnet drømmefelgene mine <3 breyton raving gts-R så vakker så vakker er helt forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Så bra. Jeg har spist taco. Så godt så godt. Wicky: Tenkte rundt 60k for den, pga km stand. Skal bytte stabstag på den snart, som er en svakhet på de Bilen har greit med futt. Artig bil når du kommer opp i turtall Men ganske kjedelig å se på da. Det skal jeg være enig i. Føler meg ikke jævla maskulin nåt mine nesten 2 meter stiger ut av en 3dørs alfa 147, som atpåtil er blå. Men det er nå så! Du får si fra om du, eller noen du kjenner er interessert. Blitt byttet bremser på den, og har kjørt ca 8k siden Mai 2012 Bremsene er ganske nye. Og vinterdekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Kjipt, felgene koster 4300 per stykk må spare penger i lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hm, E30/E32/E34 eller E38/E39/E46 som førstebil? E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 E46, spar klassikerene til folk som virkelig tar vare på dem (Neida, jeg sier ikke at det ikke finnes ungdom som tar vare på bil. De er bare sykt sjeldne, ca like sjeldne som fine E30'er) Diiesel og Mattae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Så bra. Jeg har spist taco. Så godt så godt. Wicky: Tenkte rundt 60k for den, pga km stand. Skal bytte stabstag på den snart, som er en svakhet på de Bilen har greit med futt. Artig bil når du kommer opp i turtall Men ganske kjedelig å se på da. Det skal jeg være enig i. Føler meg ikke jævla maskulin nåt mine nesten 2 meter stiger ut av en 3dørs alfa 147, som atpåtil er blå. Men det er nå så! Du får si fra om du, eller noen du kjenner er interessert. Blitt byttet bremser på den, og har kjørt ca 8k siden Mai 2012 Bremsene er ganske nye. Og vinterdekk.. Blir dessverre over budsjettet mitt as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 E46, spar klassikerene til folk som virkelig tar vare på dem Godt poeng igrunnen E46 er en flott nybegynner bil, gjerne en 318I eller 320I for de som vil ha sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 LOOOOOLLadies and gentlemen, the majestic Jeremy Clarkson, and Rich Hammond losing his shit. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Haha. Den er bra. Husker noen hvilken episode/tur det var? Kunne tenkt meg å se den etterpå Edit: Ser ut som S16E05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Vurdere å selge en sjelden modellbil. En gul E36 m3. Noen interesse for en slik bil, noen som har gul e36? Dette er ingen salgsannonse, så derfor passer den inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hm, E30/E32/E34 eller E38/E39/E46 som førstebil? Nytern og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Okei da, originalpolizei eller ikke. Den E32 var litt tøff Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg