Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøper du E30/E34 må du være forberedt på å måtte skru i bland, også ekstra drivstoff forbruk vertfall på e34. Vet ikke hvordan E30 er på drivstoff.

Det mest fornuftige er kanskje en E39, de er ikke så dyre, de har kurrante motorer og har god plass osv.

E46 er heller ikke dumt, men er dyrere enn E39..

Må såklart være forberedt på å måtte skru på alle bilene, men det er oftest mer skruing på de eldre bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh...hvorfor skal tesla gå og legge seg!? i8 er en H Y B R I D....Tesla er en E L B I L... hvordan kan de sammenlignes? Tesla er for "folk flest" istedet for en vanlig mellomklasse bil...i8 er for de som har litt for mye penger og trenger en lekebil i garasjen...

dessuten ser i8 helt forjævlig stygg ut....

Så fordi Norge med 5 millioner innbyggere har et merkelig avgiftssystem som fritar kun rene elbiler og ikke hybrider, så kan ikke tesla og i8 sammenlignes? Tesla er IKKE for folk flest. For de med ok økonomi i Norge er den mye bil for pengene, men i andre land koster de jo enorme summer.

Ville heller sagt at i8 og Tesla ikke kan sammenlignes fordi de er to forskjellige typer biler. Synes for eksempel e-up, auris og up kan sammenlignes. Ene er hybrid, ene er elbil, ene er bensin. Men ville ikke fått noe fornuftig ut av å sammenligne en e-up med en 458 Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Jeg har spist taco. Så godt så godt.

Wicky: Tenkte rundt 60k for den, pga km stand. Skal bytte stabstag på den snart, som er en svakhet på de :)

Bilen har greit med futt. Artig bil når du kommer opp i turtall :D

Men ganske kjedelig å se på da. Det skal jeg være enig i. Føler meg ikke jævla maskulin nåt mine nesten 2 meter stiger ut av en 3dørs alfa 147, som atpåtil er blå.

Men det er nå så!

Du får si fra om du, eller noen du kjenner er interessert. Blitt byttet bremser på den, og har kjørt ca 8k siden Mai 2012 :P Bremsene er ganske nye. Og vinterdekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Jeg har spist taco. Så godt så godt.

Wicky: Tenkte rundt 60k for den, pga km stand. Skal bytte stabstag på den snart, som er en svakhet på de :)

Bilen har greit med futt. Artig bil når du kommer opp i turtall :D

Men ganske kjedelig å se på da. Det skal jeg være enig i. Føler meg ikke jævla maskulin nåt mine nesten 2 meter stiger ut av en 3dørs alfa 147, som atpåtil er blå.

Men det er nå så!

Du får si fra om du, eller noen du kjenner er interessert. Blitt byttet bremser på den, og har kjørt ca 8k siden Mai 2012 :P Bremsene er ganske nye. Og vinterdekk..

Blir dessverre over budsjettet mitt as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...