Albino Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Hva skriver man i kontrakten under "Kjøpesum" når man skal bytte en bil i en annen bil? Skriv hvilken bil du bytter den i! Eller foreksempel "e46 320d + 10000 kr" Lag 2 kontrakter til begge parter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Skriv hvilken bil du bytter den i! Eller foreksempel "e46 320d + 10000 kr" Lag 2 kontrakter til begge parter! Jeg fant og ut at det var det greieste. Så får man se i løpet av morgendagen om byttehandelen går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Får nøyaktig samme lyd som han karen her på vacn forumet. http://forum.vacn.no/showthread.php?265822-Ulyd-fra-motor Ingen nevner rådebank her eller motorhavari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 VACN, ja. Flott forum det, litt mindre fjumpenisser enn her, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 At du har måttet bytte ut Polinien til stadighet er litt urovekkende.. Gamle DR sylinderen jeg hadde tålte alt jeg gjorde med den uten skjærings! @Clipictrial kjøpte den av meg, men vet ikke hvordan dette endte Jeg kjørte med lekkasje i radiator, så jeg fylte opp med vann titt og ofte. Det endte med at jeg varmskjærte et par sylindre og handla nytt istedenfor å ordne med ny radiator. Men om du velger polini eller tp86 er ett fett for meg, moro er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg fant og ut at det var det greieste. Så får man se i løpet av morgendagen om byttehandelen går etter planen. Lykke til:-) Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 VACN, ja. Flott forum det, litt mindre fjumpenisser enn her, kan man si. Det blir alltid mer fjumpenisser i åpne forum kontra betalingsforum, men så er trafikken generelt sett roligere også i lukkede forum så det er fordeler og ulemper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Det blir alltid mer fjumpenisser i åpne forum kontra betalingsforum, men så er trafikken generelt sett roligere også i lukkede forum så det er fordeler og ulemper det var faktisk veldig mye nyttig informasjon der, men skal ikke klage på bimmers, fant ut at det ennå er håp for min svarte babe A6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Bror min hadde samme motor og bil som deg og han fikk samme problemet som du har nå. Der var det bare å hive motoren fant vi ut. Sylindervegger, topp og alt var helt oppspist av de små sekundene motoren hadde gått uten tilstrekkelig oljetrykk. Men det kan jo hende du har vært heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg fant og ut at det var det greieste. Så får man se i løpet av morgendagen om byttehandelen går etter planen. Jeg ville skrevet, byttes mot modell, type og regnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Tro det eller ei så var jeg medlem VACN ett år, i min utroperiode med Audi. Jeg var ikke aktiv der da, bare leste og kikket Her har jeg dog vært aktiv hele tiden da takhøyden og variasjonen av emner er mye bedre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Er medlem der jeg, kommer nok til å fornye for 2014 også. Mange hyggelige mennesker der, folk blir helt annerledes når de ikke kan gjemme seg bak nicket. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 synes det ble bra resultat til å være første gang jeg er nær pulverlakkpistol jeg skal nok slipe så stripene og bmw blir metall tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Bare å kjenne over resten av lagrene når du splitter.. Hadde selv tp 75 og 85. Og monterte mange sånne sylindre og 86ere for "kunder". Ingen dårlige erfaringer med de for meg ihvertfall. Savnet litt moped motorene. Ble noen jobber i og rett etter moped tiden.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Kvammis, deg husker jeg veldig godt fra tiden på MP, leste vel alt av prosjekter og slikt du lagde der! Selv kjørte jeg mest moped, var eplekjekk og bedreviter, samtidig kongen av "Siste Ordet v1.0".. Kan ikke si jeg var svært voksen i hodet i alderen mellom 13-18 år.. Begynner kanskje å komme seg litt nå Over på selve mopeden, TP86 var jo en skikkelig gromsylinder da den kom, spørsmålet er, er det en sylinder man må jage mye på turtall for at det skal flytte seg? Saken er at sykkelen ikke skal kjøres i Norge, men et annet europeisk land. Der er det vel såvidt jeg vet ikke så strengt, men er så stille og fredelig der at å jage rundt på en totakter der kan virke litt provoserende.. DR49 er èn ting og det er bunndrag, den trekker bra der, men ingen racer. Kan TP86 gjøre en bedre jobb? For den er jo trossalt kvassere? Hva slags gassere kjørte du på vanligvis, og funker originalpotte i første omgang? Sykkelen er jo en CH Racing, og man får to forskjellige potter til den.. En italiensk en, hvor svanehalsen går i en fin bue uten skjøt for å plassere plombe(trakt) og en potte med en skikkelig krøll med skjøt for plombe, jeg har sistnevnte.. Om jeg ikke får tak i en italiensk potte til den blir det å leve med originalpotta.. Denne er litt rar, slutter å dra på 9000rpm slutter helt å trekke, men presser man over 10500rpm begynner det brått å dra igjen Tipper de bare har lagd potta slik for EU2 kravene.. Får sende Husqvarna CH Racing, som det nå heter, en mail å høre.. Gasseren jeg har hatt før, og som jeg faktisk likte godt var en Dellorto 24mm. Er vel en slik jeg kommer til å lande på. Jeg heller fremdeles mest mot DR, men far i huset som nå disponerer/eier mopeden fullt og helt mener det hadde vært ekstra gøy med hyper-racing oppsett Metrakit Prorace eller Bidalot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Aldri vært på noe mopedforum jeg... Men har kjørt 64 Corvette, 74 Panter, 80 Corvette og flere Suzuki FZ. De er helt rå å kjøre, komfortable som faen. Panteren har jeg vel trillet 10 mil, sikkert. Den hadde en tendens til å ikke ville starte hvis den hadde stått i korte perioder... Kjempekjekt, husker en gang midt på sommeren hvor jeg var allergisk som faen og måtte trille dem jævla mopeden. Ble noe svett ! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg