Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt riktig 316.... Bedre formulert enn det jeg skrev :P

Sausen: Ditt første bilkjøp kunne vært mye billigere om du hadde hørt på forhandleren... du kunne til og med få leiebil lissom...da hadde ikke jeg tatt med min defekte bil hjem igjen as...Menmen...du har vel nok penger :) Men siden dette er din første bil...og du kjøper Audi...har du hatt bmw-interesse i det hele tatt?Eller burde du egentlig vært medlem ett annet sted? Bare lurer! Alle er seff velkomne her men....litt usikker...

BMW er favoritt bilen, men faren min har noe imot at jeg sitter bak en BMW :P han assosierer BMW med dødskrasjer og 250km/t på e6 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er favoritt bilen, men faren min har noe imot at jeg sitter bak en BMW :P han assosierer BMW med dødskrasjer og 250km/t på e6 

Sa kallen som runda 200 på slitte vinterdekk. Du kan derimot videreformidle at transformers er bare på film, og at bilen ikke har eget liv selv. Bilmerke er urelevant, det er menneskene som kjører dem som er problemet.

Er du gammel nok til å kjøre bil, er du gammel nok til å si nei til far din og, men det er en annen diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første bilkjøp gikk det heller ikke spesielt bra med. Temparaturmåleren var defekt og jeg kjørte vel hvert fall 1,5 mil mens bilen kokte. Da jeg kom frem og parkerte var det VARMT, røk godt opp gjennom panseret, og det var blant annet høl i radiatoren. Solgte driten for 6000 tror jeg det var (rimelig billig) til et medlem her inne som sikkert holder på å bygge den om enda, kjenner jeg han rett!  :P Og der av kom mitt nick, 316. 

20052007192la1.jpg

Fra 2007!  :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo pen ut den da! Alltid kjekt med E30.. Tempmåleren i min gamle var også defekt. At den motoren holdt ut så lenge er et under!

Dog slet den litt på turen fra Bergen til Geilo en vinter.. Når vi kom fram gikk den på 1,5 sylindre :lol:

Hørtes ut som en snekke og jeg er sikker på at startmotoren genererte mer hester enn motoren.

EDIT: Forøvrig virket motoren strøkent igjen morgenen etter og tok oss hjem igjen til Bergen samt virket helt til jeg solgte den 6 mnd etterpå. Tilstand nå er ukjent.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du kan, om du er uheldig, stå til ansvar for kriminelle handlinger du informerer om her på forumet??

Virker litt som om du egentlig bare meldte deg inn her fordi du ikke ville betale avgift på VAGforumet... og fordi det er gratis å chatte her... Om du har interesse for bmw så burde du vel kjøpe bmw...

Faren din burde heller latt deg kjøpe en e36 316..den hadde aldri kommet seg opp i 200kmt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du kan, om du er uheldig, stå til ansvar for kriminelle handlinger du informerer om her på forumet??

Virker litt som om du egentlig bare meldte deg inn her fordi du ikke ville betale avgift på VAGforumet... og fordi det er gratis å chatte her... Om du har interesse for bmw så burde du vel kjøpe bmw...

Faren din burde heller latt deg kjøpe en e36 316..den hadde aldri kommet seg opp i 200kmt....

316 haha nei, men faren min ville ikke at jeg skulle ha bmw som førstegangsbil, og i tillegg så mente han at audi var billigere å drift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke veldig smart å kjøre i 200km/t på slitte vinterdekk heller.. Kanskje rettogslett ikke veldig smart, denne sausemannen :wink:

Ikke bare jeg som beit meg merke i det altså ;)

BMW er favoritt bilen, men faren min har noe imot at jeg sitter bak en BMW :P han assosierer BMW med dødskrasjer og 250km/t på e6

Da burde faren din få opp øynene litt mer, kjøre seg ihjel kan de aller fleste klare i hvilken som helst bil. De fleste BMWer på norske veier klarer ikke nærheten av 250 km/t en gang... Folk må ikke uttale seg om BMW når de ikke har greie på merket....Hva kjører din far egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...