wicky124 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 må ha idiotforsikring på slike nye dyre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Vært på Autoskade... Det som har skjedd er at lakken har gasset innenfra. I tillegg i ordentlig lys så jeg at bakdøren var mørkere enn framdøren, og det var riper der det var nylakkert som så ut som kom etter pussing. De tok på seg å gjøre jobben opp igjen, uten krangling.Godt dem gjør opp for seg, men uansett kjipt å måtte vente mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 så bra! Håper det ordner seg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Godt dem gjør opp for seg, men uansett kjipt å måtte vente mer.. Jepp. Men blir det bra så er det verdt det. Fant også lakkstøv nå. Skulle visst gå leiebil av de, så det blir fint.. Neste tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Skulle kjøpt E30...eller E34...da hadde du ikke fått slike problemer... hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Skulle kjøpt et rustent vrak... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hvilken bil er det egentlig de lakker? Ikke fått det med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 316: så jeg hadde rett ang bakdøra ikke passet til resten av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Familiebilen, Passaten min. Ja, spørs det.. Jeg så det ikke før i dag inne i hallen et ordentlig lys fra en spesiell vinkel. Nå blir det forhåpentligvis bra, med kvalitetskontroll før de leverer fra seg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 http://www.oblad.no/nyheter/aldri-sett-storre-rumpehull-1.8229985 Hva faen?! Thundercoil og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Svartskog er et populært sted for homser.... Men helt ærlig synes jeg ikke dama har noe med andre sitt sexliv. De var jo innendørs i et gudsforlatt område... Hadde det vært mann og kvinne hadde hun sikkert ikke ringt politiet. Har selv gått forbi et par som holdt på i en bil på p-plassen utenfor en dagligvarebutikk - litt kleint, men min terskel for å ringe purken er ganske høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jada, men det syke er: "Som tidligere helsearbeider har hun sett mange rumpehull, men aldri et så stort rumpehull som den nakne mannen hadde." Er det nødvendig å skrive om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Og hvor nøye studerte hun dem før hun ringte politiet!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Og hvor nøye studerte hun dem før hun ringte politiet!? Nøye nok til at ho fikk med seg detaljer som nevnt over her. Ho fikk vel litt "kick" av det tenker jeg, pervers dame. Ho hadde jo tydeligvis lang efaring med hvordan rævhøl så ut.... Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Kjipt av folk skal lage sak av slik.. Litt mer relatert på et bmw forum: Hvordan er E30 Coupe til fjells med snøbelagt vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg