Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

saken min tok en uventet vending idag :P viste seg at feilen på bilen min har vær der hele tiden altså, at bilens turbo hadde vært i ustand lenge før kjøpet mitt. samme med oljetrykkpumpen :P nå spørs det om hva forhandler kommer til å gjøre fordi de som solgte til meg hadde fått ingen informasjon om at det var så grove feil på bilen. 

bilen er så og si ferdig, må nok vrakes og jeg syns mest synd på forhandler, fordi de må stå til ansvar for noe de ikke har vist om.

alt i alt har både jeg og forhandler blitt lurt av bilens eier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken min tok en uventet vending idag :P viste seg at feilen på bilen min har vær der hele tiden altså, at bilens turbo hadde vært i ustand lenge før kjøpet mitt. samme med oljetrykkpumpen :P nå spørs det om hva forhandler kommer til å gjøre fordi de som solgte til meg hadde fått ingen informasjon om at det var så grove feil på bilen. 

bilen er så og si ferdig, må nok vrakes og jeg syns mest synd på forhandler, fordi de må stå til ansvar for noe de ikke har vist om.

alt i alt har både jeg og forhandler blitt lurt av bilens eier.

For å si det sånn så merker du at turboen er ødelagt. Har kjørt ca 25000 i en A6 uten turbo (ødelagt) og det var helt jævlig hvor dårlig den bilen gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så merker du at turboen er ødelagt. Har kjørt ca 25000 i en A6 uten turbo (ødelagt) og det var helt jævlig hvor dårlig den bilen gikk.

For å være ærlig så vet jeg ikke hva som har skjedd ennå, bringer bare videre det jeg ble fortalt av verkstedet. uansett, jeg har tapt penger, veldig mye så nå spiller det ingen rolle for meg lenger hva som har skjedd. leter allerede etter en ny bil mellom 50-100 tusen klassen denne ganger for å sikre meg mot kreftbiler :P

Burde dog rette opp å si at turboen ikke var helt kaputt men at det hadde lekket olje inn i turboen og all sykdommen har startet derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner det ved første pådrag, tar nesten et minutt å komme opp i 80 :)! Haha, Halvor!

jeg har ikke kjent noe med turboen, skjønner ikke at hvordan de har kommet frem til det, men de sier at bilen ikke skal ha gått gjennom EU testen med de feilene som den har hatt, så eieren har definitivt gjort noe med EU testen fordi den var nettopp EU godkjent. hvis det viser seg at det har vært min feil så tar jeg selvfølgelig min del av det, men jeg godtar ikke alt ansvaret siden bilen ikke skulle ha gått igjennom EU testen med de feilene i som den har hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kjent noe med turboen, skjønner ikke at hvordan de har kommet frem til det, men de sier at bilen ikke skal ha gått gjennom EU testen med de feilene som den har hatt, så eieren har definitivt gjort noe med EU testen fordi den var nettopp EU godkjent. hvis det viser seg at det har vært min feil så tar jeg selvfølgelig min del av det, men jeg godtar ikke alt ansvaret siden bilen ikke skulle ha gått igjennom EU testen med de feilene i som den har hatt.

Har bilen brukt noe olje da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...