fish Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kan dessverre ikke dele ditt syn der, Mads... Edit. Fra ca 0.15 http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/-han-gikk-til-en-elendig-klubb-og-fikk-dem-til-aa-vinne-tittelen-783322.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Går det an å legge inn proxy i router så kun en forbruker på nettet går gjennom proxyen? Altså slik at routeren dirigerer trafikken til Apple tv'en gjennom en proxy, mens pcer og nettbrett er som før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja http://www.cisco.com/en/US/docs/security/asa/asa84/asdm64/configuration_guide/nat_objects.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ikke gå glipp av denne videoen: JEG ELSKER BILER! Herregud. Bil er AWESOOOOOOOOOOOOOME. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Oppdatering av kart. Fy fader for noen sinnssyke priser det egentlig er på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 saken min tok en uventet vending idag viste seg at feilen på bilen min har vær der hele tiden altså, at bilens turbo hadde vært i ustand lenge før kjøpet mitt. samme med oljetrykkpumpen nå spørs det om hva forhandler kommer til å gjøre fordi de som solgte til meg hadde fått ingen informasjon om at det var så grove feil på bilen. bilen er så og si ferdig, må nok vrakes og jeg syns mest synd på forhandler, fordi de må stå til ansvar for noe de ikke har vist om. alt i alt har både jeg og forhandler blitt lurt av bilens eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg ble litt redd da jeg møte han på Valle Hovin... Han var mørk i huden! Jeg mener å huske at noen som kjente han konstanterte her inne at en kurv med bamsemus var mer fryktinngytende. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 saken min tok en uventet vending idag viste seg at feilen på bilen min har vær der hele tiden altså, at bilens turbo hadde vært i ustand lenge før kjøpet mitt. samme med oljetrykkpumpen nå spørs det om hva forhandler kommer til å gjøre fordi de som solgte til meg hadde fått ingen informasjon om at det var så grove feil på bilen. bilen er så og si ferdig, må nok vrakes og jeg syns mest synd på forhandler, fordi de må stå til ansvar for noe de ikke har vist om. alt i alt har både jeg og forhandler blitt lurt av bilens eier. For å si det sånn så merker du at turboen er ødelagt. Har kjørt ca 25000 i en A6 uten turbo (ødelagt) og det var helt jævlig hvor dårlig den bilen gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 For å si det sånn så merker du at turboen er ødelagt. Har kjørt ca 25000 i en A6 uten turbo (ødelagt) og det var helt jævlig hvor dårlig den bilen gikk. For å være ærlig så vet jeg ikke hva som har skjedd ennå, bringer bare videre det jeg ble fortalt av verkstedet. uansett, jeg har tapt penger, veldig mye så nå spiller det ingen rolle for meg lenger hva som har skjedd. leter allerede etter en ny bil mellom 50-100 tusen klassen denne ganger for å sikre meg mot kreftbiler Burde dog rette opp å si at turboen ikke var helt kaputt men at det hadde lekket olje inn i turboen og all sykdommen har startet derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Nytern? Shattered, fish, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Du kjenner det ved første pådrag, tar nesten et minutt å komme opp i 80 ! Haha, Halvor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Du kjenner det ved første pådrag, tar nesten et minutt å komme opp i 80 ! Haha, Halvor! jeg har ikke kjent noe med turboen, skjønner ikke at hvordan de har kommet frem til det, men de sier at bilen ikke skal ha gått gjennom EU testen med de feilene som den har hatt, så eieren har definitivt gjort noe med EU testen fordi den var nettopp EU godkjent. hvis det viser seg at det har vært min feil så tar jeg selvfølgelig min del av det, men jeg godtar ikke alt ansvaret siden bilen ikke skulle ha gått igjennom EU testen med de feilene i som den har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 jeg har ikke kjent noe med turboen, skjønner ikke at hvordan de har kommet frem til det, men de sier at bilen ikke skal ha gått gjennom EU testen med de feilene som den har hatt, så eieren har definitivt gjort noe med EU testen fordi den var nettopp EU godkjent. hvis det viser seg at det har vært min feil så tar jeg selvfølgelig min del av det, men jeg godtar ikke alt ansvaret siden bilen ikke skulle ha gått igjennom EU testen med de feilene i som den har hatt. Har bilen brukt noe olje da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Bilde fra ikveld; utafor sykehuset der Schumacher ligger (gratulasjon av 45 års dagen): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Oljeforbruk har ikke noe med eukontroll å gjøre. Oljelekkasje derimot skal de vel skrive anmerkning på, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg