Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev faktisk ett deprimerende blogg/innlegg ett eller annet sted i den perioden jeg mista lappen...lurer på om jeg burde leite etter den...hm hm hm...

Skrevet

Jon Olsson har kjøpt seg ny bil (han med Lamborghini og skiboks i Trysil)

Bilder fra nyttårsaften! :) 

2Audi-RS6-jon-olsson-winter-snow-camo_DS

Audi-RS6-jon-olsson-winter-snow-camo_DSC

Audi-RS6-jon-olsson-winter-snow-camo_DSC

Rs6%20copy.jpg

Kjørte ikke han audi i fjor også? (R8 med takboks)

Skrevet

Gawd, hater det når jeg sitter på en god forretningsidé og ikke tør å fortelle om den noen i frykt for å bli frastjålet idéen siden jeg selv ikke klar med iverksetting enda... Disse forumene og sosiale mediene får en til å sprute ut meninger og når man først må holde noe inne blir man spist opp innenfra :P

Men det er ganske gøy at hjernen min er skrudd på "Gründer" hele tiden, enten jeg vil det eller ei, før eller senere vet jeg at jeg kommer til å komme på noe fryktelig lurt :P

Skrevet

Har sett den, helt fantastisk :D Gleder meg til den kommer på DVD så jeg kan se den en gang til. Dette er en sånn type bilfilm enhver bilentusiast med respekt for seg selv må ha i DVD hylla :cool:

Kødder dere eller?  Makan til møkkafilm..

Skrevet

Noen som vet om sider, tegninger eller vet hvordan man " tuner " en mekanisk dieselpumpe innvending ? 

Er justeringsskrue som regel på alle meganiske dieselpumper, men er ikke nok diesel til det jeg skal bruke :) 

Skrevet

Som bilfilm er den vel sånn passe.. Går litt i det samme som f&f, godt over 10 gir forover, samt vendegir for god fart i reversen. Som actionfilm er den gudd.

Edit: bladde litt tilbake og dobbeltsjekka.. Det var rush det var snakk om ja! Den er skamgudd! Tenkte på drive eg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...