316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja, med de flate, jevne, fine veiene i Norge hadde det gått kjempefint! Halvor_nor og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg skrev faktisk ett deprimerende blogg/innlegg ett eller annet sted i den perioden jeg mista lappen...lurer på om jeg burde leite etter den...hm hm hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jon Olsson har kjøpt seg ny bil (han med Lamborghini og skiboks i Trysil) Bilder fra nyttårsaften! Kjørte ikke han audi i fjor også? (R8 med takboks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva var det den het igjen, den ledlykta det er verdt å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Stemmer det Sjøbuse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 For en vinterslede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Helt sånn "ok" vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva var det den het igjen, den ledlykta det er verdt å kjøpe? Nitecore ea4w? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Nitecore ea4w? Jepps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Gawd, hater det når jeg sitter på en god forretningsidé og ikke tør å fortelle om den noen i frykt for å bli frastjålet idéen siden jeg selv ikke klar med iverksetting enda... Disse forumene og sosiale mediene får en til å sprute ut meninger og når man først må holde noe inne blir man spist opp innenfra Men det er ganske gøy at hjernen min er skrudd på "Gründer" hele tiden, enten jeg vil det eller ei, før eller senere vet jeg at jeg kommer til å komme på noe fryktelig lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Har sett den, helt fantastisk Gleder meg til den kommer på DVD så jeg kan se den en gang til. Dette er en sånn type bilfilm enhver bilentusiast med respekt for seg selv må ha i DVD hylla Kødder dere eller? Makan til møkkafilm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Noen som vet om sider, tegninger eller vet hvordan man " tuner " en mekanisk dieselpumpe innvending ? Er justeringsskrue som regel på alle meganiske dieselpumper, men er ikke nok diesel til det jeg skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kødder dere eller? Makan til møkkafilm.. Lurer på om du kødder, jeg... Alt fra F1-sjåfører til Niki Lauda og filmpressen roser filmen opp i skyene jo... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Som bilfilm er den vel sånn passe.. Går litt i det samme som f&f, godt over 10 gir forover, samt vendegir for god fart i reversen. Som actionfilm er den gudd. Edit: bladde litt tilbake og dobbeltsjekka.. Det var rush det var snakk om ja! Den er skamgudd! Tenkte på drive eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Dæven så dyre E30 er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg