Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Thats how we roll!! :lol:

Gratulerer med dagen som var :)

Jeg har både E36 og E46, for meg er det ett fett hva andre måtte mene. Jeg har en tendens til å se bilene mine på en annen måte, eier jeg trofaste gode slitere ser jeg dem som vakre. Eier jeg ustabile kranglebiler er de stygge. Uansett hvor fine de måtte være i andres øyne. Derfor kan jeg aldri kjøpe noe italiensk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ment at E36 var stygg, men E36 Coupé i både stance og racingutgaver kan bli skikkelig hot!

E39 i standard form er ganske kjedelig, men E39 M5 er i mine øyne helt oppi topp 6 BMW design gjennom tidene, sammen med E9, E24, E46 CSL, 2002 og E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ment at E36 var stygg, men E36 Coupé i både stance og racingutgaver kan bli skikkelig hot!

E39 i standard form er ganske kjedelig, men E39 M5 er i mine øyne helt oppi topp 6 BMW design gjennom tidene, sammen med E9, E24, E46 CSL, 2002 og E28.

Tuller du? Nei, selvsagt ikke. E39 M5 blir litt ekstra åkei siden det er en fet bil, men design.. Nei.. E39 er fæle forfra. Bare ta en kikk på en endag og "isoler" panser/forskjermer/lykter osv. De passer ikke på bilen og ser skikkelig malplassert ut..

BMW%20E39%20Accessories%20Front%20Lip%20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fra toppen av fangeren og opp til bunn av frontruta ca, den passer ikke på resten av bilen og jeg syns den er fæl. Syns heller ikke designen på lyktene og nyrene passer i fronten på den uansett hvilken design og utforming de har.
Men bakfra er nok e39 den fineste stasjonsvogna de har lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...