torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva med en e36? Hadde eg aldri vurdert en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hadde eg aldri vurdert en gang! Utdyp... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Akkurat nå vurderer jeg E30/E34/E38/E39/E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Utdyp... ? Det va min mening, synes faktisk E36 er det styggeste bmw noen gang har produsert. Kvasi og RS-Heggem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Nja, nå er ikke E46 Compact så fin heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Det va min mening, synes faktisk E36 er det styggeste bmw noen gang har produsert. Okei... ble bare nysgjerrig hvorfor det var uaktuelt! grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Det va min mening, synes faktisk E36 er det styggeste bmw noen gang har produsert. Der er vi enige. Både E39 og E36 (coupe) er skikkelig fine bakfra, men drit stygge forfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Okei... ble bare nysgjerrig hvorfor det var uaktuelt! grattis med dagen! Hehe, den er grei! Tusen Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Nytern? uploadfromtaptalk1388770345046.jpg Thats how we roll!! Gratulerer med dagen som var Jeg har både E36 og E46, for meg er det ett fett hva andre måtte mene. Jeg har en tendens til å se bilene mine på en annen måte, eier jeg trofaste gode slitere ser jeg dem som vakre. Eier jeg ustabile kranglebiler er de stygge. Uansett hvor fine de måtte være i andres øyne. Derfor kan jeg aldri kjøpe noe italiensk Halvor_nor og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Der er vi enige. Både E39 og E36 (coupe) er skikkelig fine bakfra, men drit stygge forfra. E46 Compact er ikkje så mye bedre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Alltid ment at E36 var stygg, men E36 Coupé i både stance og racingutgaver kan bli skikkelig hot! E39 i standard form er ganske kjedelig, men E39 M5 er i mine øyne helt oppi topp 6 BMW design gjennom tidene, sammen med E9, E24, E46 CSL, 2002 og E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Alltid ment at E36 var stygg, men E36 Coupé i både stance og racingutgaver kan bli skikkelig hot! E39 i standard form er ganske kjedelig, men E39 M5 er i mine øyne helt oppi topp 6 BMW design gjennom tidene, sammen med E9, E24, E46 CSL, 2002 og E28. Tuller du? Nei, selvsagt ikke. E39 M5 blir litt ekstra åkei siden det er en fet bil, men design.. Nei.. E39 er fæle forfra. Bare ta en kikk på en endag og "isoler" panser/forskjermer/lykter osv. De passer ikke på bilen og ser skikkelig malplassert ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Så valgte du bilde av en stygg E39 også da Nope, fortsatt hot. Lov å være uenig med meg altså, jeg kan ingenting om design, bortsett fra å fortelle hva jeg liker eller misliker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Er ikkje så kjedelige alle E39 er Denne er til salgs viss noen er intr. kan dei sende meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Ja, fra toppen av fangeren og opp til bunn av frontruta ca, den passer ikke på resten av bilen og jeg syns den er fæl. Syns heller ikke designen på lyktene og nyrene passer i fronten på den uansett hvilken design og utforming de har.Men bakfra er nok e39 den fineste stasjonsvogna de har lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg