noekult Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Tar en "shot in the dark", men noen som kan forklare (gjerne hjelpe til også) enkelt hvordan man egentlig laster opp software på et webhotell? 1. Har domene 2. Har bestemt meg for (nettbutikk)software 3. Vet hvor jeg kan bestille og skal ha webhotell 4. ???5. Profit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 les annonsen du Gjorde det, men stoppet da jeg så at det fulgte med 18stk sommerdekk, siden jeg trodde jeg fant feilen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Gjorde det, men stoppet da jeg så at det fulgte med 18stk sommerdekk, siden jeg trodde jeg fant feilen ;P hahaha ei den så jeg ikke xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Var det så artig at vinterdekk med pigg ble skrevet som vinterdekk med pikk? Med hensyn til de andre skrivefeilene i annonsen så er det nok en utlending som sliter litt Norsken, ikke særlig morsomt egentelig synes jeg. Folk lo seg jo skakk i Finn tråden også for litt siden fordi en hadde skrevet pikkdekk i stede for piggdekk, hvor morsomt er det egentelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Tar en "shot in the dark", men noen som kan forklare (gjerne hjelpe til også) enkelt hvordan man egentlig laster opp software på et webhotell? 1. Har domene 2. Har bestemt meg for (nettbutikk)software 3. Vet hvor jeg kan bestille og skal ha webhotell 4. ??? 5. Profit. Leenge siden jeg holdt på med sånt men, Får adresse og passord osv hos de som skal hoste den og bruker en eller annen FTP-software og laster opp. De som skal hoste siden pleier å være gode på support og guider deg garantert igjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Var det så artig at vinterdekk med pigg ble skrevet som vinterdekk med pikk? Med hensyn til de andre skrivefeilene i annonsen så er det nok en utlending som sliter litt Norsken, ikke særlig morsomt egentelig synes jeg. Folk lo seg jo skakk i Finn tråden også for litt siden fordi en hadde skrevet pikkdekk i stede for piggdekk, hvor morsomt er det egentelig? noen ganger er jeg bare barnslig hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 noen ganger er jeg bare barnslig hahaha Det er vi nok alle en gang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 noen ganger er jeg bare barnslig hahaha Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Du Torbfer. Alle nye Kia Sportage jeg ser langs veien kjører uten baklys. Og hver gang jeg ser Kia Sportage tenker jeg på deg. Har importøren tenkt å gjøre noe med denne udugelige lysløsningen (som liksom skal spare drivstoff...) som ikke funker? Samtlige Sportage jeg ser kjører uten baklys på kveldstid og i tunneler.... Det samme problemet gjelder for så vidt også på samtlige Toyota, VW Transporter og Ford Mondeo.... Jeg synes det er ganske pussig hvordan utviklingen har gått feil vei de siste årene mtp sammenhengen mellom trafikksikkerhet og lys - blir faktisk verre for hvert år. Vi kan som vanlig takke det store stygge EU-trollet for dette. Hei, Hyggelig at du tenker på meg hver gang du ser en Kia Fredrik90 forklarte dette fint, vi har ikkje hatt mangen klagene på det hos oss hvertfall, litt vanskeligt å oppdage viss du sitter i bilen. Men det blir nok forbedret på faceliften som kommer om noen mnd, Sportagen va en av dei første som kom med det nya systemet med baklysene. Alle dei andre modellene fra kia har vi ikkje hatt en eneste klage på dette ( dei har hatt facelift eller er nye modeller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Jada, jeg er veldig klar over det - den kom vel fra januar 2011 tror jeg. Men lysløsningen fungerer ikke, da de aldri slår seg på i skumringen/mørket eller i tunneler. BMW sine lys skrur seg på automatisk, så de fungerer i det minste. Men spesielt Toyota og Kia er seige. Bmw er jo prikk frie der ja! Har nå sitt noen bmw er som kjører i tunneler uten baklys eg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 er jo ikke alle som har aut DRL lys, mange biler som ikke har aut lys, som har DRL lys, og da er folk dumme som F. Finnes også mange som har importere biler med aut lys som ikke har lys på dagtid i det heletatt fordi de ikke vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Og hvor gammel er du? ethundreogfem år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Leenge siden jeg holdt på med sånt men, Får adresse og passord osv hos de som skal hoste den og bruker en eller annen FTP-software og laster opp. De som skal hoste siden pleier å være gode på support og guider deg garantert igjennom det. Så dette skal også FTP-opplastes. Hmm. Tenkte egentlig å gi oppdraget til proff webbyrå, men når prisen står "29.990" så begynte jeg å tenke litt fordi det meste er svært brukervennlig i dag. Jeg har fra før av lekt med å sette opp demo-nettbutikk og det er noe man kommer seg inn i etterhvert som man prøver og feiler litt. Har ferdigdesignet logo fra før og å legge inn produkter er ingen hokus-pokis. Så akkurat litt på YouTube tutorials og det virker ikke så vanskelig likevel. Jeg skal bruke WooCommerce og det er en plugin til Wordpress (WP har millioner klart å sette opp selv! Så det skal være fullt mulig for meg også...) Skal ringe supporten til webhotellet jeg har blitt anbefalt og høre med dem, de har sikkert noen anbefalte metoder Av det jeg ikke klarer (f. eks. modifisering av fraktmoduler tilpasset Norge) skal jeg gi det som oppdrag til en bekjent som driver med freelance webdesign... Men må jo ta det jeg klarer å kanskje ta selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg