Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøre langt på litt øde, opplyste veier i heftig regnvær...eller sitte på utekafe under tak, varm kaffe og røyk og høre det tordne mens lufta er god og varm...

Skrevet
kjøre langt på litt øde, opplyste veier i heftig regnvær...eller sitte på utekafe under tak, varm kaffe og røyk og høre det tordne mens lufta er god og varm...

ja, det er faktisk litt kos det :)

Skrevet

Må bytte begge casterstagforingene foran, samt ene spacern bak på førersiden er AKKURAT en kvart millimeter skeivt plassert....morty999 hamra løs på den for å løsne den i vinter og fikk den liiiiitt skeivere...men på 22toms felger utgjør det ganske mye tydeligvis...så nå rister bilen godt i fart over 75km/t...men jevner seg ut rundt 120km/t...

Skrevet

Helvetes ustabilt nett... Detter ut hele tia, og blir borte i alt i fra 5 min til 3 timer. Så da må jeg laste ned på naboens nett...

Skrevet
Jeg har hatt min sykkel i 14 år :) Helt konge! En Scott med 2 forskjellige rammer i 1 av no slag... hehe

316 og knut: skal det lages noen klistremerker? Jeg har en eps fil liggende vi kan bruke... ha en regnfull dag!

Mail meg eps-fila: knut_olestad@yahoo.no :D

Edit: noen som vet hvor store de originale merkene er?

Skrevet
Jeg har hatt min sykkel i 14 år :) Helt konge! En Scott med 2 forskjellige rammer i 1 av no slag... hehe

Hehehe... min sykkel er 22 år gammel (noen eldre?). Det er en japansk Miyata "Terra Runner"... en oldschool hybridsykkel. Kvaliteten er upåklagelig selv om den har litt korroderinger her og der nå (det meste er aluminium) virker alt på sykkelen som det skal... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...