Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde jeg også kjøpt, er voksen god så skal det ikke mye til for å få bort vannet. Å kjøre bilen tørr funker dårlig, bak på bilen blir det alltid liggende dråper som støv samler seg i og blir skjoldete når bilen tørker. Har brukt trykkluft selv inni sprekker og slikt før jeg skal polere da, for å slippe avrenn ;)

bilnerden selger blåser tiltenkt bil. Om det ikke var scandicshine? Skal vertfall funke bra.. Men koster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller E36 så er det ingen som bryr seg hvis legger seg brett rundt en lyktestolpe! :D

Jeg har en e36... synes dette er fine biler jeg :) hva andre mener om det driter jeg i, men jeg blir lei meg om jeg vraker den... (har gjort det før) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det :P forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3

Bilde av E30n + litt info kan være interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o btw hvem sa at det er umulig å sette seg fast med en subaru :( måtte måke vekk så mye snø vekk fra parkeringsplassen

 

En kollega kom 1,5 time for sent på jobb fordi han hadde kjørt seg fast med sin A6 Quattro :P

 

Har faktisk tenkt på subaru justy 4x4 1.3l noen som vet om det i det heletatt går ann å leke seg med? :) iknow det er en forferdelig bil...

  

En annen kollega av meg er japseentusiast og har en slik Justy med 4x4, tror det er en 1997 modell. Ser ut til å være en skikkelig drittbil, det er noe galt med den hele tiden og han har sikkert reparert den for 15 000 kr det siste året. Er litt Lotto om den starter eller ikke visst nok, finner ikke ut av det. Det artige er at han hele tiden disser Tyske biler og BMW, men det er nå alltid min BMW som må gi han skyss til eller fra jobb når japsebilen streiker :P

bilnerden selger blåser tiltenkt bil. Om det ikke var scandicshine? Skal vertfall funke bra.. Men koster

Sier du det, takk for tipset :) Det skal jeg sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen kollega av meg er japseentusiast og har en slik Justy med 4x4, tror det er en 1997 modell. Ser ut til å være en skikkelig drittbil, det er noe galt med den hele tiden og han har sikkert reparert den for 15 000 kr det siste året. Er litt Lotto om den starter eller ikke visst nok, finner ikke ut av det. Det artige er at han hele tiden disser Tyske biler og BMW, men det er nå alltid min BMW som må gi han skyss til eller fra jobb når japsebilen streiker :P

Hmm... var det jeg fryktet :( e30'n starter jo faen meg uansett vær og føre! -22grader uten motorvarmer... ingen problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen kollega av meg er japseentusiast og har en slik Justy med 4x4, tror det er en 1997 modell. Ser ut til å være en skikkelig drittbil, det er noe galt med den hele tiden og han har sikkert reparert den for 15 000 kr det siste året. Er litt Lotto om den starter eller ikke visst nok, finner ikke ut av det. Det artige er at han hele tiden disser Tyske biler og BMW, men det er nå alltid min BMW som må gi han skyss til eller fra jobb når japsebilen streiker :P

 

15 000 kr er da ingen ting, pappa klarte å bruke over 60 000 kr de to første månedene etter han kjøpte Vivaroen.. Som han kjøpte for 65 000 kr, og skulle visstnok være i perf stand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En kollega kom 1,5 time for sent på jobb fordi han hadde kjørt seg fast med sin A6 Quattro :P

   

En annen kollega av meg er japseentusiast og har en slik Justy med 4x4, tror det er en 1997 modell. Ser ut til å være en skikkelig drittbil, det er noe galt med den hele tiden og han har sikkert reparert den for 15 000 kr det siste året. Er litt Lotto om den starter eller ikke visst nok, finner ikke ut av det. Det artige er at han hele tiden disser Tyske biler og BMW, men det er nå alltid min BMW som må gi han skyss til eller fra jobb når japsebilen streiker :P

Sier du det, takk for tipset :) Det skal jeg sjekke ut.

men subaruen skulle være et beist i dårlig vær :P har sett så mange videoklipp av hvordan den tar seg frem i drittvær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men subaruen skulle være et beist i dårlig vær :P har sett så mange videoklipp av hvordan den tar seg frem i drittvær.

Subaru Justy er neimen ikke mye beist med sine 1,3 liter og 60 hester, alt for svak motor til å skyve snø forran seg og vekta er for lav så skal ikke mye til før den spinner på alle fire...

Dette er beist i dårlig vær

http://m.youtube.com/watch?v=jqzMrYw3lkw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...